خلاصه داستان قسمت هفدهم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت هفدهم آن را در این پست می خوانید:

قسمت هفدهم سریال باخانمان

مسعود در خانه مشغول تصحیح برگه های امتحان میانترم دانشجویان اش است و خودش را برای مراسم گزینش هیئت علمی آماده می‌کند که روز جلسه دم در دانشگاه پلیس ها او را با خود می‌برند که آقای صبری دو دستی دستش را روی سرش می‌کوبد.
دونفر از اراذل در کلانتری سر به سر مسعود می‌گذارند و بلاخره ماموری به سراغش می‌رود و او را به اتاقی می‌برند و در میان صحبت هایشان متوجه می‌شوند که پلیس آن‌جا همان هادی برادر گمشده مسعود است و از آن‌جا به خانه مادرش می‌رود تا مژدگانی اش را بگیرد که کوهیار فکر می‌‌کند مسعود برای او پلیس آورده است و فرار می‌کند و بعد از داخل آمدن همه آن‌ها متوجه می‌شوند که پلیس ها از دوستان مسعود است و طلعت خانم همسایه آن‌ها در حین فرار کوهیار او را لت و پار می‌کند.
آرش خاطرخواه گوهر در دانشگاه باز هم پیشنهاد ازدواج را پیش می‌کشد که با روی ترش او رو به رو می‌شود و پس از اتمام صحبت هایشان پدر آرش وارد عمل می‌شود تا با او صحبت کند.
پدر آرش از علاقه پسرش به او می‌گوید با اصرار و تعریف هایش گوهر را در تنگنا قرار می‌دهد که هرچه سریع تر برای خاستگاری قرار بگذارند.
مسعود به مادرش می‌گوید که هادی را پیدا کرده است و سرنخ هایی از خواهرشان هدا نیز پیدا کرده است.
مهری و سمانه به خانه مصطفی‌خان رفته اند تا سر از ماجرای بین او و ماهرخ دربیاورند که مهری خانم با دوز و کلک گوشی مصطفی‌خان را می‌گیرد و به شماره ماهرخ زنگ می‌زند و همه چیز را می‌فهمد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا