خلاصه داستان قسمت پنجم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت پنجم آن را در این پست می خوانید:

قسمت پنجم سریال باخانمان

کریم به همراه خانم نعیمی در کارگاه است و با یکدیگر درباره جواب ایمیل شرکت چینی کل کل می‌کنند.
مسعود خوشحال از دیدن پدرش با کریم تماس گرفته و از وضعیت الانش می‌گوید و ناصر سینک پدرش نیز به داخل خانه رفته است تا آن‌جا را جمع و جور کند و اسفند دود کند تا مسعود را به داخل دعوت کند.
مسعود بعد از داخل رفتن شروع به صحبت با پدرش می‌کند و درباره مادر و دیگر خواهر برادر هایش سوال می‌پرسد که او می‌گوید عرصه را بر او تنگ کرده بودند و آن ها را ترک کرده اند.
مسعود با دیدن شناسنامه او متوجه می‌شود که سه تا خواهر و برادر دارد و آدرس مادر و خواهرش را از او می‌گیرد.
مادر مسعود حوریه خانم نام دارد و عروسک خرس می‌دوزد.
مسعود به سراغش می‌رود و با او درباره کارش صحبت می‌کند و بعد از آن حوریه خانم که او را خریدار فرض کرده است به داخل دعوتش می‌کند و مسعود می‌گوید که قصد خرید هدیه برای مادرش را دارد و از او خرسی می‌خرد و خوشحال از آن‌جا بیرون می‌آید.
ناصر در خانه اش نشسته است که ماموران اصلی که قرار بود به او از طرف موسسشان کمک کنند به سراغش رفته اند که او می‌گوید من تحت پوشش قرار گرفته ام و دیگر به موسسه آن‌ها نیازی ندارم و فرم انصرافش را امضا می‌کند و به داخل خانه می‌رود.
مهری و سمانه به دیدن مصطفی‌خان رفته اند که مسعود از راه می‌رسد و با دیدن آن‌ها اظهار خوشحالی می‌کنند که مهری تیکه هایش را می‌اندازد و از آن‌جا می‌روند که قبل از خارج شدن مهری به سمانه می‌گوید ماجرای خرسی که دست مسعود بوده است مشکوک است و او را به فکر فرو می‌برد.
مسعود به مصطفی خان می‌گوید که مادر و پدرش را پیدا کرده است که باعث می‌شود او تو خودش برود…
دوست مسعود که ماشین او را قرض کرده بود به او خبر می‌دهد و می‌گوید که با ماشینش دوباره تصادف کرده است.
خواهر مسعود در دانشگاه مشغول ارائه اختراعش است که او را رد می‌کنند.
گوهر از آن‌جا خارج می‌شود و می‌خواهد برود که پسری سر راهش سبز می‌شود و گویا باهم آشنا هستند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا