خلاصه داستان قسمت چهاردهم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت چهاردهم آن را در این پست می خوانید:

قسمت چهاردهم سریال باخانمان

مسعود با کریم به آدرس خانه سالمندانی که از همسایه مادر پدر قلابی برادر دو قلویش گرفته است، رفته است تا بتواند ردی از او پیدا کند.
مهری و سمانه باهم به دیدن مصطفی‌خان رفته است که متوجه حضور زن دوم و یواشکی مصطفی‌خان می‌شوند و مصطفی‌خان به اجبار او را کارگر خدماتی معرفی می‌کند.
ناصر سینگ با کریم در سالمندان برای سالمندان برنامه اجرا می‌کنند و مسعود موفق می‌شود که آدرس برادرش را از پدر و مادر دروغینش بگیرد و آن‌دو باهم به سراغ برادرش که کوهیار نام دارد، می‌روند که با جمعیت زیادی از طلبکار رو به رو می‌شوند و در میان‌ آن‌ها با افرادی دچار مشکل می‌شوند و وارد جریاناتی می‌شوند.
ناصر و مسعود به خانه سالمندان بازگشته اند تا راهی برای پیدا کردن برادرش پیدا کنند که مادر و پدر دروغینش آدرس همسر او را می‌دهند و آن‌ها به همراه حوریه و گوهر به خانه او می‌روند.
مردی که پرنده فروشی دارد روزنامه ای که عکس هادی و هدا در آن چاپ شده بود را می‌بیند و با کارگاه مسعود تماس می‌گیرد و می‌گوید از آن‌ها خبر دارد و آدرسش را می‌دهد.
مسعود به همراه خواهر و مادرش به خانه کوهیار رفته اند که متوجه می‌شوند همسرش حامله است و باهم درباره کوهیار صحبت می‌کنند.
ناصر که در ماشین است از آینه متوجه طلبکارانی که او و مسعود را به گروگان گرفته بودند، می‌شود و خودش را یواشکی داخل صندوق عقب قایم می‌کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا