خلاصه داستان قسمت چهارم سریال باخانمان

سریال باخانمان به تهیه کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی برزو نیک ‌نژاد برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده است. این سریال هرشب ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه پخش می شود که خلاصه داستان قسمت چهارم آن را در این پست می خوانید:

قسمت چهارم سریال باخانمان

مسعود و کریم از کلانتری بیرون آمده اند که مسعود با سمانه تماس می‌گیرد و او می‌گوید در کارگاه منتطرش است.
مردی که مسعود را در دردسر انداخته بود به سراغ همسر سابقش آمده و خبر دستگیری مسعود را به او می‌دهد که در همان زمان او از راه می‌رسد همسر آن مرد ضایع می‌شود و می‌رود.
سمانه و مسعود باهم خلوت کرده اند که خانم نعیمی مدیر آن‌جا با چندتا از خانم های آن‌جا گوش می‌ایستد تا صحبت هایشان را بشنود.
مسعود به زندان می‌رود تا با نوید منقار ملاقات کند، او آدرس شخصی را به او می‌دهد تا به سراغش برود و بعد از واریز پول دفترچه نارنجی را از او بگیرد.
مسعود پس از سختی های بسیار دفترچه را پیدا می‌کند و به سراغ نوید می‌رود
مهری به همراه پسر برادرش به مطب دخترش می‌رود که باعث کفری شدن سمانه می‌شود و با حرص می‌گوید باید دندانش را جراحی کنند.
مسعود با گرفتن کاغذها به سراغ نوید منقار می‌رود و می‌رود و آدرس پدرش را از او می‌گیرد که مسعود سراغ یکی از بقال های محلشان می‌رود تا آدرس ناصر سینگ که پدرش است را بگیرد و بعد از کلی ماجرا و بالا پایین نهایتن آقای بقال آدرسی به او می‌دهد.
پسر بقال محل به سراغ ناصر سینگ می‌رود و می‌گوید که او را تحت پوشش قرار گرفته اند و پدرش پولش را می‌خواهد و ناصر او را به سرعت دک می‌کند و بعد از آن مسعود از راه می‌رسد و پدرش فکر می‌کند او خیری است که به کمکش آمده است و از او استقبال می‌کند. رفتارش باعث شوکه شدن مسعود می‌شود و او از پدرش می‌خواهد که به داخل بروند و صحبت کنند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا