خلاصه داستان قسمت چهل و دوم سریال روزهای ابدی

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت چهل و دوم سریال روزهای ابدی از شبکه یک سیما می خوانید، با ما همراه باشید: سریال روزهای ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته شده است و هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

قسمت چهل و دوم سریال روزهای ابدی

دانشجو های خط امام در سفارتخانه آمریکا نشسته اند که امام کارشان را تایید می‌کند و شروع به خوشحالی می‌کنند.
سرخو به همراه چند خبرنگار نیز به آن‌جا رفته است و دنبال اتاق اسناد می‌باشد که محبوبه او را می‌بیند و ماجرا را برای مهدی تعریف می‌کند و آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند از سمت نیرو های فدایی خلق باشند.
سرخو به داخل یکی از اتاق ها رفته است و یک پرونده را می‌خواند که مهدی او را پیدا‌ می‌کند و به سمتش می‌رود و با پافشاری در کنارش بودن او را مجبور به رفتن از اتاق سری سفارت می‌کند.
بعد از دیدن مدارکی که سرخو مشغول خواندنش بود مهدی به سراغ دیگر دوستانش می‌رود و می‌گوید یکی از اعضای مهم هیئت دولت از جاسوسان CIA می‌باشد.
مردم در مقابل سفارت جمع شده اند و شعار مرگ بر آمریکا سر داده اند و از دانشجویان تمجید می‌کنند…
خبر رسیده است که دولت از این کار دانشجویان عصبی است و قصد دارد استعفا دهد که باعث تعجب و شگفتی آنان شده است.
محبوبه به سراغ مهناز رفته است و با دوست او ناهید صحبت می‌کند و می‌گوید دنبال چند نفر هستند تا اسناد خورد شده را درست کنند و ترجمه شان کنند که آن‌ها اعلام آمادگی می‌کنند و ثربا را نیز معرفی می‌کنند.
رضا نفیسی به آن‌جا رفته است و مشغول بررسی کارها و عملکرد های دانشجویان است و محبوبه و مهدی به طور کامل اتاق CIA را نشان می‌دهند و ریز به ریز وسایل و اسناد را نشان می‌دهند.
مهناز و پدرش مقابل سفارت آمریکا رفته اند و باهم صحبت می‌کنند و شخصی به سراغشان می‌آید و خبر رفتن پدرش به کردستان را می‌دهد و باهم خداحافظی می‌کنند.
ثریا نیز به پدرش می‌گوید که به کمک دانشجو های خط امام پیوسته است و پرویز می‌گوید اگر اسم او را در میان اسناد آمریکا ببیند چه واکنشی نشان می‌دهد که با سوال های زیاد دخترش رو به رو می‌شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا