خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال آقازاده | قسمت ۱۱ سریال آقازاده

در ادامه این مطلب چکیده ای از آنچه که در قسمت یازدهم سریال آقازاده رخ داده است را برای شما  گرد آورده ایم. سریال آقازاده در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری امیر آقایی است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی سینا مهراد که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

 سریال آقازاده
در قسمت یازدهم سریال آقازاده دیدیم که حامد و راضیه از ماه عسل پر ماجرایشان به خانه بر می‌گردند. حامد به سرعت سر کارش که پی گیری پرونده‌ی نیما است بر می‌گردد و راضیه نیز بلافاصله با آدم‌های نیما دیدار می‌کند. حامد سر کارش با تصویر رفت و آمد‌های مخفیانه همسرش با نیما مواجه می‌شود. اگرچه مافوقش از او می‌خواهد که از قضاوت زودهنگام پرهیز کند و شرایط راضیه را نیز درک کند، اما حامد با دلی پرخون اتاق رئیسش را ترک می‌کند و به خانه می‌رود.
معاملات نیما با بانک کمی به مشکل برخورده است. شکایتی کوچک از او بهانه‌ای بزرگ به دست حامد داده است تا بیشتر از قبل در کار‌های او سرک بکشد. نیما با قلدری خودش کمتر هم به راهکار‌های بهرامی توجه می‌کند و در ماجرا‌های پیش رویش تصمیم می‌گیرد که با خشونت بیشتری برخورد کند.
بعد از قسمت طولانی و پر حاشیه‌ی قبلی و با یک هفته تاخیر قسمت یازدهم سریال آقازاده با پی گیری داستاتش ادامه پیدا می‌کند. قسمت یازدهم به نام بهرامی است. وکیل مرموز نیما که با تند روی‌های او مخالف است، اما جلویش را نیز نمی‌تواند بگیرد.
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا