خلاصه داستان قسمت ۱۰ سریال ترکی تو در بزن + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱۰ سریال ترکی تو در بزن (تو در خانه ام را بزن) را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. سریال ترکی تو در بزن به تهیه کنندگی شرکت  MF Yapım از شبکه Fox TV پخش می شود و کارگردانی آن به عهده کارگردان مشهور و خوشنام ترک اوندر میهلار Ender Mıhlar میباشد. هانده ارچل و کرم بورسین که نقش های اصلی داستان را به عهده دارند مهمترین دلیل جذابیت این سریال است. ( Sen Çal Kapimi ) یا همان تو در خانه ام را بزن چهارشنبه ها از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ترکیه به مدت ۱۳۰ دقیقه از شبکه فاکس پخش میشود.

قسمت ۱۰ سریال ترکی تو در بزن

خلاصه داستان قسمت ۱۰ سریال ترکی تو در بزن

تصمیم ازدواج سلین و فرید، ادا و سرکان را نابود میکند. فرید هم شروع میکند تو کارهای شرکت دخالت کردن، سرکان که از اول به فرید به خاطر دوستیش با کان کاراداغ اعتماد نداشت و با اومدنش تو شرکت از همان اول مخالف بود، سعی میکند که او را کنار بگذارد و از شرکت و کارهایشان دور کند. ادا هم به دروغ میگوید که ما هم قصد ازدواج داریم، اولش همه جا میخورن و سلین حسادت میکند، اما بعد چهارنفری شروع میکنند به خوشگذرانی کردن.

آیفر و آیدان خانم که این خبر ازدواج ادا و سرکان را میشنوند دچار تنش های عصبی میشوند، آیفر خانم که از اول با سرکان مشکل داشت و نمیتوانست بهش اعتماد کند به ادا گوشزد میکنه که برای ازدواج زوده. مشکل اصلی سرکان این است که از رفتن ادا از زندگیش میترسد چون سخت بهش دل بسته و نمیخواهد از پیشش برود و از طرفی با خودش فکر میکند که ادا ازش متنفره، از طرفی ادا فکر میکنه که سرکان به خاطر ازدواج سلین بهم ریخته و اعصابش خورده و ناراحته. تو این اوضاع فرید یک همکار جدید زیر نظر آلپ تکین به شرکت اضافه میکنه که تمام تعادلارو بهم میریزد…

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا