خلاصه داستان قسمت ۱۱۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱۱۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر را می توانید مطالعه کنید. با ما همراه باشید. این سریال به کارگردانی علی بیلگین، امید و ناامیدی‌ها، جنگ‌ها و تلاش‌های کارکنان صنعت سینما را به تصویر می‌کشد. سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر (Menajerimi Ara) در ژانر درام و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ برگرفته از سریال فرانسوی Dix Pour cent به سفارش کانال Star Tv میباشد

قسمت ۱۱۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر
قسمت ۱۱۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر

قسمت ۱۱۸ سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر

باریش به هتل پیش همان فردی میره که آیدین ازش پول قرض کرده بود تا باهاش صحبت کنه ببینه کاری میشه کرد یا نه آنجا چند نفر از طرفدارهای باریش به سمتش میرن و باهاش عکس میگیرند آن مرد که هتل دار است با دیدن این صحنه فکری به سرش میزنه و به باریش میگه روز سالگرد هتل میتونی بیای اینجا و از این طریق طرفدارانتو به اینجا بکشونی در ازای این کار من هم بدهی برادرتو بهت میبخشم. باریش که از این کار اصلا خوشش نمیاد ولی میبینه که چاره دیگه ای نداره و مجبور که قبول کنه. ژولیده وارد اتاق پرو میشه که میبینه آرزو هم اونجاست آنجا با هم دیگه آشنا میشن و آرزو که از ژولیده خبر نداره که قبلاً دوست دختر چینار بوده با او حسابی گرم میگیره و از لباسش تعریف میکنه وقتی چینار از راه میرسه و آن دو را با هم میبینه کمی مضطرب میشه که نکنه اتفاقی بین آنها بیوفته. جیدا به طغرل میگه باید مدارکی پیدا کنیم که ثابت کنه فیرات الکلیه و درگیری در صحنه فیلمبرداری تقصیر فیرات بوده، فعلاً باید اینو ثابت کنیم تا بعداً به اخراج کردن دجله برسیم.

کراج که رقم بالای تبلیغات حسابی او را قلقلک داده نمیتونه منصرف بشه به خاطر همین پیش تهیه‌کننده تبلیغ کمربند ایمنی کودکان میره و بهش یه ایده دیگه میده و میگه به نظرت چطوره تو فری استایل اوزبی که امشبه با یکی دیگه از رپر های معروف با همدیگه درباره همین موضوع کل کل کند، تهیه کننده از این ایده کراج بدش نمیاد و بهش موضوع را میگه که چه جوری کل کل کنن سپس کیراج پیش یک رپر معروف دیگه به نام سوکرات میره و بهش میگه تو فری استایل امشب به اوزبی تیکه ای چیزی بنداز تا بیاد باهات مسابقه بده. سوکرات بهش میگه من نمیتونم همچین کاری بکنم اوزبی مثل برادر من میمونه ما با هم دیگه خیلی خوبیم این کارو نمیشه انجام بدم. کراج راضیش میکنه و میگه فقط میخوایم متوجه اشتباهش بشه همین قصدمون خرد کردن یا کوچک کردن اون نیست و در آخر سوکرات قبول می کنه. گورکم هم که حسابی کینه داره از فیرات عکسشو به چند تا اراذل و اوباش میده تا برن اونو حسابی کتک بزنن.

دفنه پیش پریده میره و تو اتاقش با همدیگه حرف میزنن و درد و دل می کنند. دفنه بهش میگه دیگه بازیگرهایی مثل من کمرنگ شدند دیگه تو عرصه سینما و تلویزیون نیستند ما ها فراموش شدیم به خاطر همینه که دیگه کاری برای من نیست فریده او را دلداری میده و دلش به حالش میسوزه سو که در اتاق پریده هست تمام حرف های آنها را می شنوه. دجله به باریش زنگ میزنه تا حالشو بپرسه باریش بهش میگه من خوبم طوری نیست دجله بهش میگه کدوم دوستته که تصادف کرده، من میشناسم؟ باریش میگه نه و به بهانه صدا کردن و رفتن به داخل بیمارستان تلفنو قطع میکنه. شب وقتی به خانه برمیگردد دجله حال دوستش می پرسه باریش میگه حالش بد نیست بهتره اما فردا هم نمیتونم برم سر فیلمبرداری باید پیشش باشم دجله بهش میگه امروز هم فیلمبرداری تعطیل بود فردا هم تعطیل باشه کار خیلی عقب میمونه اما باریش عصبی میشه و میگه لطفاً درک کن دوستم به من احتیاج داره به دستیار کارگردان زنگ میزنه و بهش میگه که فردا هم باریش نمی تونه بیاد.

دستیار کمی باهاش دعوا میکنه که دجله سعی میکنه او را آرام کند و بهش میگه آخه این اتفاقی هم که افتاده غیر قابل پیش بینی بوده و دست ما نیست سپس آنها را راضی میکنه. شب فری استایل شروع میشه کمی دو تا از رپرها با هم کل کل میکنن سپس سوکرات روی سن میره، کراج از اوزبی میپرسه که نظرت درباره سوکرات چیه؟ اوزبی بهش میگه پسر خیلی خوبیه مثل داداشمه گولن اضافه میکنه که آره یه آهنگ هم با هم دیگه خوندن، کراج بهش میگه باشه ببینیم و تماشا کنیم داداشتو. سوکرات به اوزبی تیکه میندازه با این عنوان که پولکی شده و او را ترغیب میکنه که بره بالای سن اوزبی حسابی جا میخوره و میگه این حتماً تو حال خودش نیست وگرنه چرا باید همچین حرفهایی بزنه سپس عصبانی میشه و روی سن میره و با هم دیگه کل کل می کنن. در آخر سوکرات کم میاره و میکروفون را روی زمین میذاره و میره. همه ی طرفدار های اوزبی خوشحال میشن. کراج از فرصت استفاده کرده و تمام کل کل را فیلم گرفته و در فضای مجازی پخش کرده.

آدمهای گورکم حسابی فیرات را کتک زدند جوری که حتی نمیتونه خوب راه بره فیرات به دجله زنگ میزنه تا به کمکش بره دجله و باریش به سرعت خودشان را به آنجا می رسانند و با دیدن حال داغونش با همدیگه او را روی تختش میذارن تا کمی استراحت کنه آن جا دجله چشمش به بطری های خالی الکل میوفته و به هم میریزه. دجله و باریش به طرف خانه جیدا میرن تا ماجرای کتک خوردن فیرات را بهش بگن. در خانه جیدا را میزنه ولی جیدا در را باز نمیکنه چون کراج پیشش رفته که با شنیدن صدای دجله پشت در حسابی کراج جا میخوره و برای اینکه دجله متوجه چیزی نشه میره و قایم میشه. جیدا در را باز میکنه که دجله میگه ببخشید جیدا خانم چند بار زنگ زدم ولی جواب ندادین جیدا بهش میگه خوابم برده بود داشتم فیلم میدیدم دجله عذرخواهی می کنه که بد موقع مزاحم شده سپس بهش ماجرای کتک خوردن فیرات را میگه سپس به جیدا میگه باید فردا گورکم از سریال بیرون بره می کنه، جیدا میخنده و میگه فیلم زیاد میبینی؟

بعداً دربارش حرف میزنیم ولی الان از خونم برو بیرون، او عصبانی میشه و میگه چرا همیشه با این لحن با من صحبت میکنین؟ مگه من چیکارتون کردم؟ همیشه از من انگار کینه دارین به خاطر اینکه منو رقیب خودتون نمیدونین ولی بابامو رقیب سرسختی می دونین برای خودتون به خاطر همینه که تلاش می‌کنیم با این کاراتون بابامو ضعیف کنید اما باید اینو بهتون بگم که این چیزا اصلا برای پدر من مهم نیست من اگه الان به جایی هم رسیدم به خاطر فریس خانومه اون منو باور کرد و بهم فرصت داد حتی پدرم تمام تلاششو کرد تا منو از آژانس بیرون بندازه پس این کاراتون بیهوده است و از اونجا میره. کراج با شنیدن این حرف ها حسابی به هم میریزه و از خانه بیرون میزنه و تمام طول راه را گریه می کند…

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی با منیجرم تماس بگیر + عکس

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا