خلاصه داستان قسمت ۱۱ سریال ترکی تو در بزن + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱۱ سریال ترکی تو در بزن (تو در خانه ام را بزن) را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. سریال ترکی تو در بزن به تهیه کنندگی شرکت  MF Yapım از شبکه Fox TV پخش می شود و کارگردانی آن به عهده کارگردان مشهور و خوشنام ترک اوندر میهلار Ender Mıhlar میباشد. هانده ارچل و کرم بورسین که نقش های اصلی داستان را به عهده دارند مهمترین دلیل جذابیت این سریال است. ( Sen Çal Kapimi ) یا همان تو در خانه ام را بزن شنبه ها از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ترکیه به مدت ۱۳۰ دقیقه از شبکه فاکس پخش میشود.

قسمت ۱۱ سریال ترکی تو در بزن

خلاصه داستان قسمت ۱۱ سریال ترکی تو در بزن

سلین که هنوز به سرکان فکر میکنه و عاشقش هست بهش زنگ میزنه و تو دفتر کارش باهاش قرار ملاقات میزاره، از طرفی فرید با سرکان کار داره و به سمت دفترش میرود. سلین به سرکان میگه اگه احتمال کوچیکی هست که دوباره باهم باشیم من از فرید جدا میشم، فرید که پشت دیوار بالکن دفتر سرکان ایستاده حرف سلین را میشنوه و بهش حمله عصبی دست میدهد جوری که قلبش میگیره همان لحظه جرن از راه میرسه و کمکش میکند و باهم به بیمارستان میروند. ادا که این حرفارو میشنوه مطمئن میشه که سرکان بهش بله میگه اما وقتی سرکان چشمش به ادا میوفته دست ادارو میگیره و انتخابش را با عمل به سلین میفهماند ولی ادا کم کم از سرکان دور میشود و تصمیم به یه زندگی جدید میگیره و برای بورس مجدد برنامه ریزی میکند. آیفر خانم از رفتارهای ادا متوجه شده که ادا واقعا عاشق سرکان شده ولی به طور اتفاقی تو اتاق ادا قرارداد نامزدی آنهارا میبیند و حالش بد میشود.

وضعیت گلفروشی هم بد شده و آیفر خانم کلی بدهی بالا آورده که فیفی به طور موقت قبول کرده که تو حساب کتاب های گلفروشی به عمه آیفر کمک کند. عمع آیفر تصمیم میگیره که برای نجات ادا از این مخمصه ناچارا به دور از چشم ادا به مادربزرگش زنگ بزند و برای هزینه تحصیل ادا تو ایتالیا کمکش کند. بعد از مدتی به ادا از دانشگاه تو ایتالیا زنگ میزنند و میگن بورس جدیدی بهش تعلق گرفته و ادا خوشحال میشود و خودش را آماده ی رفتن به ایتالیا میکند بدون اینکه به سرکان بگه. سرکان نیز بین منطق و احساسش مونده…

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا