خلاصه داستان قسمت ۱۸ سریال ترکی تو در بزن + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۱۸ سریال ترکی تو در بزن (تو در خانه ام را بزن) را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. سریال ترکی تو در بزن به تهیه کنندگی شرکت  MF Yapım از شبکه Fox TV پخش می شود و کارگردانی آن به عهده کارگردان مشهور و خوشنام ترک اوندر میهلار Ender Mıhlar میباشد. هانده ارچل و کرم بورسین که نقش های اصلی داستان را به عهده دارند مهمترین دلیل جذابیت این سریال است. ( Sen Çal Kapimi ) یا همان تو در خانه ام را بزن شنبه ها از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ترکیه به مدت ۱۳۰ دقیقه از شبکه فاکس پخش میشود.

قسمت ۱۸ سریال ترکی تو در بزن

خلاصه داستان قسمت ۱۸ سریال ترکی تو در بزن

همه فکر میکنن ریزش سقف مقصرش سرکان بولات هست در حالیکه همه حتی خود سرکان معتقد است که مشکل از طراحی بوده اما ادا این را قبول نداره و به سرکان باور داره. سرکان تمام تلاشش را میکند تا یه جوری خسارت را جبران کند و ادا نیز تمام سعیشو میکند تا بفهمد مشکل اصلی از کجا بوده. سرکان به خاطر اتفاقات اخیر خانه اش را ترک میکند و به یک جای دیگه نقل مکان میکند که این آیدان مادرش را خیلی ناراحت میکنه.ادا برای آیدان خانم نقشه فوق العاده ای در ذهنش داره. آیفر خانم که قبلا فکر میکرده مشتری که برای گلفروشی اومده از طرف افه آکمان بوده، میفهمد اشتباه میکرده و آن از طرف سرکان بولات بوده.

ادا از رفتارهای سرکان نسبت به سلین اشتباه برداشت میکه و فکر میکنه که رابطه آنها داره دوباره درست میشه به همین خاطر ادا دورتر میشه و با سرکان سرد زفتار میکند. سرکان که به دنبال ادا میافتد او را تو کتابخانه دانشگاه پیدا میکنه. هرچند از هم جدا هستند اما به خاطر عشقی که بینشان هست نمیتوانند از هم دور بمانند و باهم کل شب را صبح میکنند…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا