خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم mahkum به همراه پخش آنلاین

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم را برای علاقمندان به این سریال قرار داده ایم. برای خواندن این قسمت از سریال ما را همراهی کنید. سریال ترکی محکوم سریالی در ژانر اکشن و درام است که به خوبی توانسته خود را در دل بینندگان و منتقدین جا کند. کارگردان این سریال ولکان کوجاتورک (Volkan Kocatürk) است و بازیگرانی چون اونور تونا، اسماعیل حاجی‌اوغلو و سرای کایا در آن بازی می‌کنند. پخش سریال ترکیه ای محکوم از ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر ۱۴۰۰) از شبکه FOX آغاز شده است. سریال محکوم به صورت دوبله فارسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه mbc persia و تکرارش روز بعد ساعات ۰۹:۰۰ و ۱۶:۴۵ پخش می شود.

قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم
قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم

خلاصه داستان قسمت ۲۴ سریال ترکی محکوم

مدیر زندان برای سر زدن به فیرات به بیمارستان میرود بکیر با دیدن او تلاششو میکنه تا جلوی رفتنش به اتاق را بگیرد اما موفق نمی شود مدیر زندان وقتی میبینه فیرات در اتاقش نیز بکیر را سرزنش و بازخواست می کند که چرا به قاتل خواهرش کمک کرده! بکیر عکس فیرات با دخترش را به مدیر زندان نشون میده و میگه دختر فیرات زنده است و رفته اونو ببینه و برمیگرده همان موقع باریش به مدیر زندان زنگ می زند و درباره فیرات ازش می پرسد‌. مدیر زندان بهش میگه الان پیشش هستم اومدم بیمارستان و بعد از کمی حرف زدن تلفن را قطع میکند. بعد از قطع تماس به بکیر میگه مرخصی فیرات را بگیرد و نزاره کسی این ماجرارو بفهمد چون همشون تو دردسر می‌افتند سپس ادامه میده که فیرات باید تا شب برگرده. جیدا پرونده ای را در شرکت پیش باریش میبرد تا اونو امضا کند باریش به پارکینگ می‌رود که فیرات را در ماشینش می بیند که با چاقو او را تهدید می کند و می پرسد که دخترش نازلی کجاست باریش تعجب میکنه که چطور فیرات تونسته از بیمارستان فرار کند و بهش میگه که دخترش پیش او نیست! باریش ماشین جمره را در پارکینگ می‌بیند و با سرعت به طرف ماشین میره. فیرات با فریاد ازش میخواد تا ماشین را نگه دارد سپس از ماشین پیاده میشه و او را تهدید می‌کند که دوباره پیشش برمیگرده. باریش به مکان ساشا میرود و با عصبانیت به ساشا میگه فیرات امروز اومده بود و با تهدید بهم میگفت که دخترش کجاست سپس وارد اتاق میشود که می بیند علی اونجا با دهان بسته نشسته ساشا بهش میگه علی گفته که نازلی پیشش نیست باریش عصبانی میشه و چسب را از روی دهانش می کند و میگه نازلی کجاست علی دوباره حرفش را تکرار می کند که یه نفر او را بیهوش کرده و نازلی را برده.

منشی زاهد به جمره زنگ می‌زند و میگه که رئیسش میخواد او را ببیند و با پرونده باریش به شرکت پیشش بره. طاهر در اتاقش به صدای ضبط شده خودش در اون عروسکی که شب تولد نازلی براش خریده بود گوش میدهد و به عکس زینب نگاه می کند و غصه میخورد. جمره به ملاقات زاهد میرود بهش پیشنهاد میده که بخش حقوقی شرکت هلدینگ یساری ها را قبول کند جمره از این پیشنهاد جا میخوره و میگه چرا باید همچین چیزی به من بدین؟ من که موفقیت خاصیو کسب نکردم! سپس با طعنه میگه تنها کاری که انجام میدم پرونده فیرات هست. زاهد خودشو میزند به اون راه که اینو نمیدونسته همان موقع تومریس وارد اتاق میشود و از زاهد میخواد تا به باریش زنگ بزند زاهد هل می‌کند و بهش میگه باریش مرده کسی که زنده هست ساواشه! تومریس عصبانی میشه و با کلافگی حرفش را تکرار میکند زاهد از پرستارش می خواهد تا او را ببرد و سپس به جمره میگه همسرم مریض است و فراموشی می گیرد اما جمره به خودش میگه که باریش هر کسی را که بتواند گول بزند مادرش را نمی تواند! همان فردی که سراغ فردا رو از بوگه می گرفت این بار در پارکینگ جلوی باریش را می‌گیرد و ازش سوال می کند باریش بهش میگه که ازش خبری ندارد و او را تهدید می‌کند که به خانواده اش نزدیک نشود و از اونجا میره اون مرد عصبانی میشه و چیزی را برای جمره ارسال میکند. جمره پیش فیرات هستش که واسش از شماره ناشناس پیامی ارسال میشه که میبینه اون فیلم لحظه تصادف بوگه است جمره تعجب میکنه و میگه باریش جرم بوگه را به گردن گرفته بوده! حالا آنها می‌توانند به کمک اون فیلم باریش را تهدید کنند که نازلی را بهشون بده وگرنه فیلم را به دادستان می دهند. فیرات به جمره میگه من میرم پیش باریش تو برو پیش طاهر اگه باریش بازهم جای نازلی را نگفت من بهت خبر میدم که فیلم را به طاهر نشون بدی اگه طاهر هم همکاری نکرد بهش بگو که خبرداری میدونسته که نازلی زنده است!

جمره به خانه طاهر می‌رود و منتظر خبری از فیرات میباشد فیرات پیش باریش می رود و فیلم را بهش نشون میده و ازش میخواد تا جایگاه نازلی را بگوید وگرنه این فیلم را به دادستان نشون میده و بوگه را به زندان می اندازد باریش میگه منم نمیدونم کجاست خودمم دنبالشم فیرات به جمره پیام می دهد که فیلمو به طاهر نشون نده. جمره موقع بیرون رفتن از خانه طاهر بهش میگه بهتره تو پیدا کردن نازلی بهش کمک کنند وگرنه این خبر را که از زنده بودن نازلی خبر داشته اصلا به نفعش نیست! بعد از رفتن جمره نازلی که در خانه است از خواب بیدار میشه و گریه میکنه طاهر پیشش میره و آرامش می کند. شب فیرات با جمره در ماشین هستند که بکیر به جمره زنگ میزنه و میگه اگه فیرات تا یک ساعت دیگه به بیمارستان نیاد مدیر زندان همه چیزو به دادستان کل میگه همون موقع طاهر به جمره زنگ میزنه و فیرات جواب میده طاهر بهش میگه که نازلی را پیدا کرده فیرات خوشحال میشه و از جمره میخواد تا به تنهایی پیش نازلی برود. فیرات به داخل کوچه می رود که نازلی و طاهر را آنجا می بینند نازلی با خوشحالی به طرف پدرش میرود و همدیگر را در آغوش میگیرند همان موقع باریش و ساشا از راه میرسند و ساشا با تهدید و اسلحه گرفتن به سمت طاهر بهش میگه که از اونجا بره. افراد باریش به سمتشان نشانه می گیرند فیرات ازش خواهش میکنه که با دخترش کاری نداشته باشد. بوگه وقتی به خانه برمی گرده همان مرد را می بیند که در خانه اش نشسته و جان روی پایش خوابه….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی محکوم Mahkum + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا