خلاصه داستان قسمت ۲۸۱ سریال ترکی روزگاری در چکوروا

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۲۸۱ سریال ترکی روزگاری در چکوروا را می توانید مطالعه کنید. این مجموعه باء نام ” زمانی در چوکوروا ” نیز در ایران و با نام های Tierra amarga, Once Upon a Time in Cukurova در ترکیه شناخته می شود. ژانر این سریال درام رمانتیک است و کارگردانان این سریال Murat Saracoglu و Faruk Teber می باشند.

قسمت ۲۸۱ سریال ترکی روزگاری در چکوروا
قسمت ۲۸۱ سریال ترکی روزگاری در چکوروا

خلاصه داستان سریال روزگاری در چکوروا

داستان این سریال به این شکل است که در حدود سال های ۱۹۷۰ میلادی در استانبول دو جوون که خودشون رو برای ازدواج حاضر میکردن با اتفاقی مواجه میشن که اصلا انتظارش رو نداشتن. ییلماز بخاطر زلیخا دست به قتل میزنه و مجبور به فرار میشه و زلیخا هم اونو تنها نمیذاره. دست تقدیر این دو رو به چوکوروا میکشونه. این دو جوون که با وجود تمام مشکلات مصمم بودن همچنان عاشق هم باشن ولی بعد از آشنایی با خانواده ی یامان که ارباب چوکوروا و صاحب مزارعی که ییلماز و زلیخا در اون کار میکردن بودن، همه چیز تا ابد عوض میشه.

این داستان داستان زندگی ییلمازی است که بخاطر عشقش قاتل شدن رو به جون میخره و داستان زلیخایی که بخاطر عشقش خودش رو مجبور به ازدواجی میکنه که نمیخواد و از طرفی داستان مادر ارباب “هونکار یامان” که برای حفظ گذشته ی پر زرق و برق و همچینین تنها پسرش میجنگه و اربابی که چنان عاشق زلیخا میشه که حتی حاضره برای بدست آوردن عشقش اونو اسیر کنه….

قسمت ۲۸۱ سریال ترکی روزگاری در چکوروا

کفشهای هولیا را طبق رسم، دم در خانه گذاشته‌اند. هامینه دم در می رود و کفش هولیا را برداشته و بغل میکند. سپس داخل میان جمعیتی که برای مراسم آمده اند می رود. مداح آمده و شروع به خواندن دعا و روضه میکند. دمیر گوشه ای نشسته و گریه میکند. اوزوم پیش دمیر می رود. او دمیر را دلداری داده و می‌گوید که اوایل از دست دادن مادر سخت است، اما به مرور عادت می‌کند و این واقعیت را می‌پذیرد. سپس از دمیر میخواهد که گریه نکند، زیرا مادرش از آسمان او را میبیند و ناراحت می شود. او می‌گوید که شبها اگر از خدا بخواهد، مادرش به خواب او خواهد آمد. دمیر اوزوم را بغل میکند.
زلیخا میخواهد کفش هولیا را از هامینه بگیرد، اما هامینه با فریاد می‌گوید که کفش دخترش را به کسی نمیدهد، و آن را ناز میکند.
تکین با ناراحتی با دمیر صحبت میکند و میگوید که از این به بعد دیگر هولیا نیست و هیچ پشیمانی سودی ندارد، و خود او نیز بعد از هولیا نابود شده است.

سودا به مراسم می آید. همه با تعجب به او نگاه کره و پچ پچ میکنند. زلیخا به استقبال او آمده و بغلش میکند. او از سودا میخواهد داخل بنشیند، اما سودا قبول نمیکند و میگوید که فقط برای عرض تسلیت آمده است. سپس بیرون می رود. دمیر دنبال او می رود. سودا به او نیز تسلیت گفته و ماجرا را سوال میکند. دمیر می‌گوید که کسی خبر ندارد او چرا به خرابه رفته بود، و طلاهایش نیز برداشته شده است، اما پولهای کیفش را بر نداشته اند و هرکس که بوده، قصد داشته قتل را به دزدی ارتباط بدهد. سودا ابراز ناراحتی میکند و دمیر را بغل میکند.
بهیجه نیز به مراسم آمده و گوشه ای نشسته اند.
بعد از رفتن میهمانان، همه اعضا و کارکنان خانه، ماتم زده گوشه ای نشسته و به هولیا و رفتن او فکر میکنند. صبح روز بعد، تشییع جنازه هولیا است. زلیخا و ثانیه و گولتن در حال شستن جنازه هستند. زلیخا رو به هولیا می‌گوید که همیشه گفته بود او را حلال نمیکند، اما حالا همه حق خودش را حلال میکند و دلخوری از او ندارد. ثانیه نیز هولیا را حلال میکند.

در خانه تکین، مژگان رو به بهیجه با طعنه می‌گوید که عجیب است که دقیقا زمانی که بهیجه گفته بود باید از شر هولیا خلاص بشوند، هولیا به قتل رسیده است. سپس سوال میکند که آیا این عجیب نیست؟
بهیجه از حرف مژگان عصبانی شده و از اینکه او به عمه خودش قاتل می‌گوید، با عصبانیت به سمت اتاق می رود تا چمدانش را جمع کند. مژگان دنبال او می رود و می‌گوید که فقط یک سوال ساده پرسیده است و دلیلی برای عصبانیت بهیجه وجود ندارد و یک جواب میخواهد. بهیجه باز هم عصبانی شده و با مژگان بحث میکند.
او سپس سوار ماشین می شود و برای مژگان به خاطر تهمتی که به او زده، ابراز تأسف میکند و میگوید که به زودی پشیمان و شرمنده می شود. سپس می رود.
مژگان با خودش دعا میکند که بهیجه ارتباطی با قتل هولیا نداشته باشد.
در آرامگاه، همه بالای سر جنازه ایستاده اند تا نماز میت بخوانند. کمی بعد، سودا به مراسم می آید. همه دوباره از اینکه او به خودش جسارت داده و به آنجا آمده است با هم پچ پچ میکنند. چند دقیقه بعد، پلیس به آنجا آمده و سودا را دستگیر میکنند و همراه خود می برند. همه متعجب می شوند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا