خلاصه داستان قسمت ۴ سریال امیلی در پاریس + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت ۴ سریال امیلی در پاریس هستید. ما را با ادامه این مطلب همراهی کنید. سریال امیلی در پاریس ساخته شخصِ دارن استار است، همان نویسنده / تهیه کننده‌ای که سریال محبوب آمریکایی‌ها یعنی”جنسیت و شهر” را تولید کرده بود، حالا امیلی در پاریس حکم ادامه معنوی همان اثر را دارد – اما در شهری متفاوت. “امیلی در پاریس” مملو از مثلث‌های عاشقانه، ماجراهای بد، دوستان دیوانه و کمد لباس‌های برجسته و شیک در شهر چراغ‌ها است، در واقع این سریال نگاهی عجیب به ماجراها و سو استفاده‌ از مهاجران جوان در پاریس است. این سریال از شنبه تا پنجشنبه راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه جم تیوی پخش می شود و ساعت های تکرار آن عبارتنداز؛ ۰۱:۰۰ ، ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰

قسمت ۴ سریال امیلی در پاریس
قسمت ۴ سریال امیلی در پاریس

قسمت ۴ سریال امیلی در پاریس

امیلی میخواد گل بخره اما گلفروش زبان اونو نمیفهمه و خود امیلی هم زبان گلفروش را نمیفهمه، دختری به نام کامیل به اونجا میاد و با اون گلفروش حرف های امیلی را ترجمه میکنه و بهش کمک میکنه امیلی خوشحال میشه و باهمدیگه آشنا میشن. سپس کمی درباره همدیگه باهم حرف میزنن و در آخر کامیل او را به یه گالری نقاشی دعوت میکنه امیلی آدرسشو میگیره که کامیل بهش میگه باید کجا بیاد و از همدیگه خداحافظی میکنن. امیلی وقتی به ساختمان برمیگرده صاحب خانه بهش میگه که بسته داره ازش آمریکا او با دیدن جعبه ها خوشحال میشه و میگه آخجون بالاخره وسایلو اومدن سپس میخواد ببره بالا که گابریل میاد و بهش کمک میکنه. او در یکی از جعبه هارو باز میکنه و به خاطر اینکه در کره بادام زمینیش باز شده و ریخته ناراحت میشه گابریل میگه چیزهای دیگه ای هست که بتونی به جای کره بادام زمینی امتحان کنی! سپس واسش یه املت درست میکنه که امیلی خیلی خوشش میاد گابریل میگه جای کره بادام زمینیو گرفت واست؟ امیلی تایید میکنه و میگه چجورم! کلا ذائقه‌مو عوض کردی. او با دسته گل میره به محل کارش که میبینه سیلوی با آنتوان در حال دعوا کردنن او وارد اتاق میشه و بهشون میگه که شب قراره با یه هتل دار معروف ملاقات کنه اومدم بهتون خبر بدم که اطلاع داشته باشین و گل هارو به سیلوی میده و میگه این مال شماست روز خوبی داشته باشین و از اتاق میره.

امیلی میره پشت میزش که سیلوی میره اونجا و بهش میگه اون کادو رو میزت کی بهت داده؟ امیلی بهش میگه گابریل دوستمه سیلوی که فکر میکنه آنتوان واسش اون کادو را خریده با تیکه بهش میگه چقدر هم دوست پیدا کردی تو این مدت کم! و از اونجا میره. لوک و همکار سیاه پوستش میرن پیش امیلی و میگن ما میخوایم تورو به ناهار دعوت کنیم همین الان! امیلی سریع بلند میشه تا باهاشون بره. تو رستوران به امیلی میگن داری چیکار میکنی؟ به سیلوی و آنتوان کاری نداشته باش! امیلی میگه من کاری ندارم! لوک بهش میگه وقتی نامزد کرده بود با سیلوی به زن اولش خیانت کرد شاید الان با این کادو بخواد با تو به سیلوی خیانت کنه! امیلی جا میخوره و میگه نه اصلا به هیچ وجه! همچین چیزی ممکن نیست! دوستش بهش میگه فقط خواستیم بهت بگیم اگه آنتوان اون کادورو بهت داده یخورده محتاطانه تر عمل کنی! شب امیلی با دوستش اشلی به گالری تابلو میرن که کامیل دعوتش کرده بود. اونجا با هتلدار معروف روبرو میشه و باهاش صحبت میکنه او تحت تاثیر حرفاش قرار میگیره و میگه من فقط تا فردا تو پاریس هستم ببینم چیکار میکنی امیلی و کارتشو میگیره و میره.

هتلدار به دفتر بازرگانی میره و امیلی افراد اونجارو بهش معرفی میکنه سپس آنتوان به اتاق تست عطرها میبرتش و درباره عطرها بهش اطلاعات میده امیلی میگه نظرتون چیه امشب شام بریم بیرون و درباره کارم باهم صحبت کنیم همگی قبول میکنن. امیلی دنبال رزرو جا تو یه رستوران معروف هست که هیچ جا جای خالی نیست! آنتوان پیشش میره و میگه از کادوش خوشش اومد یا نه او میگه آره قشنگ بود ولی واسه خودم نه خوشم نیومد من خط قرمزهای خودمو دارم و دوست ندارم تغییرشون بدم بعد از کمی حرف زدن سیلوی میاد و آنتوان را صدا میزنه. تو یه رستوران معروف امیلی موفق میشه جا رزرو کنه همگی جا خوردن که چجوری تونسته اینکارو بکنه. امیلی میره داخل و اسمشو میگه که رزروشن میگه شما واسه سپتامبر رزرو کردین الان تو آگوستیم! امیلی نو بدمخمصه ای گیر کرده که یادش میاد سرآشپز اونجا گابریل هستش و بهش زنگ میزنه کمک میخواد. بعد از شام خوردن هتلدار به آنتوان میگه فردا وکلام باهات تماس میگیرن کارتونو شروع کنین همگی خوشحال میشن و از اونجا میرن که سیلوی قبل از رفتنش میگه امروز کارت خیلی خوب بود! امیلی به داخل برمیگرده و از حس خوبش گابریل را میبوسد و میره که جلوی در رستوران کامیل را دوباره میبینه و متوجه میشه اون دوست دختر گابریل هستش امیلی شوکه میشه و خجالت میکشه…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل ۱ و ۲ سریال امیلی در پاریس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا