خلاصه داستان قسمت ۵۶ سریال ترکی حسرت زندگی + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت ۵۶ سریال ترکی حسرت زندگی هستید همراه ما باشید. سریال حسرت زندگی با تمرکز بر زندگی شخصیت‌های مختلف، روایتگر قصه‌هایی از عشق، خیانت، دسیسه و روابط پیچیده انسانی است. شخصیت‌های اصلی سریال هرکدام با مشکلات و چالش‌های زندگی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و در این میان، روابط خانوادگی و عاشقانه آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

قسمت ۵۶ سریال ترکی حسرت زندگی
قسمت ۵۶ سریال ترکی حسرت زندگی

قسمت ۵۶ سریال ترکی حسرت زندگی

حاجی رشاد به عمر میگه امشب اینجا میتونین بمونین ولی فردا صبح باید با زن و بچه ات از اینجا برین دیگه منم پسری به اسم عمر ندارم نمیخوام دیگه ببینمتون عمر به آرامی اشک میریزه. فاطما شماره هالوک را پیدا میکنه و بهش زنگ میزنه و تمام ماجراهارو بهش میگه. اردال به رستوران جرن رفته و اونجا متوجه میشه که عمر و غمزه ازدواج کردن پنهانی او کلافه و عصبی میشه و به ثریا زنگ میزنه و میگه که بهت کمک میکنم ثریا خوشحال میشه. زنگ در خانه حاجی رشاد زده میشه که عمر و غمزه میرن دم در و غمزه با دیدن هالوک جا میخوره. هالوک به غمزه میگه اومدم دنبال پسرم بگو تونا بیاد پایین عمر جلوشو میگیره که هالوک میگه تو کی هستی دیگه؟ نکنه این همون کسیه که همه میگن باهاش ازدواج کردی! آره؟ این که خیلی جوانه تهش بتونه راننده ماشینت بشه!

عمر هالوک را به جلوی در میبره و باهاش دست به یقه میشه که بقیه میان جداشون میکنن در آخر هالوک بهش میگه یادته سر چه شرطی ازت جدا شدم؟ که هیچ وقت با کسی ازدواج نکنی و کسی جزء من برای تونا پدری نکنه! بعد تو رفتی با این ازدواج کردی؟ آنها باهم دعوا میکنن که هالوک میگه پسرمو ازت میگیرم خودت میدونی که چه کارهایی ازم برمیاد! و میره. هالوک به خانه فاطما میره فاطما باهاش حرف میزنه و میگه پس چرا تونارو نگرفتی بیاری اینجا؟ باید میاوردیش که غمزه هم پشت سرش بیاد! هالوک میگه مگه من شرخرم؟ و باهاش دعوا میکنه و در آخر میگه من تونارو میگیرم و این قضیه تموم میشه ولی کارم با شماها نه! یادمه که منو لایق دخترت نمیدونستی و چیا پشت سرم میگفتی! بعد از زدن حرفاش و از اونجا میره. نوران با فاطما بحث میکنه و میگه باورم نمیشه که تو همچین کاری کردی! مگه نمیدونی این مرد چقدر خطرناکه!؟ فاطما میگه تقصیر غمزه ست….

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی حسرت زندگی + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا