خلاصه داستان قسمت ۵۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۵۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی را مطاله می فرمایید. با ما همراه باشید. سریال ترکی بوی توت فرنگی (Çilek Kokusu) محصول سال ۲۰۱۵ شرکت گلد فیلم ترکیه است. این سریال در ژانر کمدی و عاشقانه ساخته شده است که بازیگران اصلی آن عبارتند از؛ Demet Özdemir , Yusuf Çim , Mahir Günşiray, Murat Başoğlu , Laçin Ceylan , Ekin Daymaz , Mine Tugay .

قسمت ۵۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

خلاصه داستان قسمت ۵۸ سریال ترکی بوی توت فرنگی

آسلی به خانه می رود و ماجرای پیشنهاد کار جدید و گرفتن پول از کافه را به امل میگوید و امل نیز خوشحال می شود. بوراک پیش خلیل می رود و در مورد جدایی‌شان به خلیل میگوید. خلیل میگوید که هنگام صحبت کردن آنها پیش امل و آسلی بوده و آسلی بخاطر فشار امل و ناراحت نکردن مادرش مجبور بوده تا از او جدا شود و از بوراک میخواهد که او را درک کند. بوراک ای خلیل میخواهد که به او کمک کند تا بتواند امل را راضی کند و به آسلی برسد. او شب دم پنجره خانه خلیل می رود تا به آسلی نزدیک باشد و همانجا در ماشین میماند. صبح در دانشگاه، آسلی به بوفه می رود و منتظر بانو است. چایلا و غنی با دیدن آسلی سر میز او می آیند و چایلا شروع به تحقیر آسلی میکند. آسلی طاقت نمی آورد و به چایلا سیلی می زند. چایلا شوکه می شود. همان لحظه بانو از راه رسیده و با آنها به تندی برخورد میکند تا کاری به آسلی نداشته باشند. بوراک و ولکان نیز از راه می رسند و بوراک آنها را تهدید میکند که دیگر حق ندارند به آسلی نزدیک شوند. بوراک دنبال آسلی می رود تا او را آرام کند. آسلی از بوراک می خواهد که از او فاصله بگیرد و جدایی شان را قبول کند و سپس می رود.

بوراک به کافه پیش اردم و غنچه می رود. او میگوید که هرکاری میکند تا عشقش را به همه ثابت کند و نمیخواهد آسلی را از دست بدهد. او میگوید که تصمیم گرفته به آسلی پیشنهاد ازدواج بدهد و از آنها کمک میخواهد تا کیک بپزند و آشپزخانه را برای آنها تزیین کنند. غنچه و اردم خوشحال می شوند. بوراک نیز برای خرید حلقه بیرون می رود. نهاد با بوراک تماس میگیرد و از او میخواهد به خانه بیاید تا با هم حرف بزنند. بوراک به خانه می رود و به نهاد میگوید که تصمیمش را گرفته و میخواهد با آسلی ازدواج کند. او از نحوه آشنایی و همچنین دیدنیهای مکرر و تصادفی آسلی در موقعیت‌های مختلف برای نهاد تعریف میکند. نهاد میگوید که این شیوه درست مثل شیوه آشنایی باشاک و سینان بوده است. سپس عکسها را به او نشان میدهد و میگوید که آسلی چهره واقعی خودش را نشان نداده و او همدست باشاک بوده است و باشاک به عمد میخواهد از نهاد انتقام بگیرد. بوراک با دیدن عکسها شوکه شده و نمی‌تواند باور کند. او با ناراحتی از خانه بیرون می رود.

باشاک به کافه می رود و وقتی میبیند که آسلی دنبال خانه میگردد، به او میگوید که یک خانه سراغ دارد. سپس او را سوار میکند تا خانه را نشان بدهد. بوراک آنها را میبیند و تعقیب میکند. آسلی خانه را می پسندد و پاکت پول را در می آورد تا برای پیش پرداخت به باشاک بدهد، اما بوراک با دیدن این صحنه تصور میکند که آسلی از باشاک پول میگیرد. او مطمئن می شود که باشاک و آسلی همدست هستند و به شدت عصبی می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا