خلاصه داستان قسمت ۵ سریال امیلی در پاریس + تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب شما شاهد خلاصه داستان قسمت ۵ سریال امیلی در پاریس هستید. ما را با ادامه این مطلب همراهی کنید. سریال امیلی در پاریس ساخته شخصِ دارن استار است، همان نویسنده / تهیه کننده‌ای که سریال محبوب آمریکایی‌ها یعنی”جنسیت و شهر” را تولید کرده بود، حالا امیلی در پاریس حکم ادامه معنوی همان اثر را دارد – اما در شهری متفاوت. “امیلی در پاریس” مملو از مثلث‌های عاشقانه، ماجراهای بد، دوستان دیوانه و کمد لباس‌های برجسته و شیک در شهر چراغ‌ها است، در واقع این سریال نگاهی عجیب به ماجراها و سو استفاده‌ از مهاجران جوان در پاریس است. این سریال از شنبه تا پنجشنبه راس ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه جم تیوی پخش می شود و ساعت های تکرار آن عبارتنداز؛ ۰۱:۰۰ ، ۱۰:۰۰ و ۱۴:۰۰

قسمت ۵ سریال امیلی در پاریس
قسمت ۵ سریال امیلی در پاریس

قسمت ۵ سریال امیلی در پاریس

امیلی با میندی تو کافه نشستن و امیلی درباره بوسیدن گابریل بهش میگه که فهمیده دوست پسر کامیله. بعد از چند دقیقه کامیل إه اونجا میاد و میگه چقدر خوب که جفتمون به این کافه میایم سپس همانجا میشینه و باهمدیگه گرم صحبت کردن میشن. امیلی در حال رفتن به محل کارش هست که یه پیام از اینستاگرام دریافت میکنه او با دیدن پیام متوجه میشه یه برند معروف که خودش هم طرفدارشه ازش به عنوان اینفلوئنسر دعوت کرده تا به مراسم سخنرانی اولیویا صاحب برند بره او خوشحال میشه. وقتی به دفتر میره پیش دوست سیاه پوستش میره و بهش میگه امروز یه دعوت نامه گرفتم از یه برند لوازم آرایشی تا به عنوان اینفلوئنسر برم اونجا و وقتی اسم برند را میگه دوستش ازش میخواد تا دیگه اسم اون برند را اونجا نیاره چون قدغنه! امیلی جا میخوره و میپرسه چرا؟ او بهش میگه که هیس! گفتم درباره اش اینجا حرف نمیزنیم! امیلی قبول میکنه و ساکت میشه. امیلی به اتاق سیلوی میره و میخواد درباره اون برند و دعوت شدنش به عنوان اینفلوئنسر بگه که سیلوی اصلا نمیخواد بشنوه و میگه حتی بحث هم نباید بشه از لوازم آرایشی!

امیلی تو لپ تاپش در حال تحقیق درباره لوازم آرایشی برند Du’rre است که او با لوک میان پیشش و میگن قراره یه شرکت ساخت تشک بیاد اونجا و واسه تبلیغ ایده میخواد آنها ایده شونو به امیلی میگن که امیلی بهشون میگه اصلا درباره اش چیزی نگین که خیلی افتضاحه! و میره برای ساعت ناهار. او به مراسم میره و بعد از گفتن اسمش و گرفتن پاکت هدیه اش ازشون میپرسه اولیویا کیه و میخواد باهاش حرف بزنه منشی میگه الان میخواد سخنرانی کنه. بعد از سخنرانی منشی اولیویا میگه اگه میخوای باهاش حرف بزنی باید فیلمی بگیری و تبلیغ کنی اگه مورد تایید باشه میتونی باهاش ملاقات کنی. همه در تکاپو هستن که امیلی فیلمی تبلیغاتی میگیره و اولیویا با دیدن اون فیلم حسابی خوشش میاد و میگه این امیلی در پاریس کارش درسته! امیلی میره پیشش و باهاش حرف میزنه اما هنوز حرفشو نزده که زمانش تموم میشه و با اولیویا برای ناهار فردا قرار میزاره و میره. شب میخواد بره به خانه که کامیل و گابریل از ساختمان بیرون میان و کامیل نمیزاره بره و میگه باید بیای با ما بیرون. آنها تو پاریس میچرخن و نوشیدنی میخورن و خوش میگذرونن و در آخر میرن به یه مکان رویایی که نقاشی های ستارگان به صورت متحرک اونجان. امیلی وقتی با گابریل تنها میشه ازش عذرخواهی میکنه به خاطر بوسیدنش گابریل میگه اشکالی نداره نمیدونستی که!

امیلی میگه پس فراموش کنیم کلا همچین چیزی اتفاق افتاده امیلی قبول میکنه. فردای آن روز تو دفتر جلسه با نمایندگان شرکت تشک خواب تشکیل میشه، هرکدوم ایده خودشونو میدن اما او از ایده امیلی خوشش میاد و ازشون میخواد تا عملی کنن. امیلی بعد از جلسه سر قرار ناهارش با اولیویا میره و اونجا بهش میگه که از ملاقاتش سوء استفاده کرده و نمیخواد سفیر برندشون بشه بلکه میخواد میخواد دوباره همکاریشو با شرکتشون ادامه بدن اولیویا وقتی میفهمه هنوز سیلوی اونجا کار میکنه قبول نمیکنه و میره. سیلوی به خاطر فیلم تبلیغاتی لوازم آرایشی ازش گلگی میکنه و میگه داره واسمون دردسر میشه و ازش میخواد کلا صفحه مجازیشو ببنده. امیلی با اشلی بیرون میره و حسابی خوش میگذرونن و به عنوان آخرین روز استفاده از فضای مجازی پست و استوری میزارن. شب وقتی میخواد بره خونه همزمان با گابریل میرسه که او به امیلی درباره بوسیدنش میگه فقط یه طرفه نبوده منم حس داشتم امیلی لبخند میزن هم میره. فردای آن روز تو شرکت سیلوی میخواد فعالیت اینستاشو دوباره شروع کنه چون صاحب برند شرکت تشک خواب خواسته اولین پست درباره این تبلیغو هم خودت بزاری او قبول میکنه. امیلی رو تشکی که تو سطح شهر پاریس گذاشته شده با کامیل دراز میکشه و عکس میگیره و به اشتراک میزاره گابریل با دیدن عکس و دیدن اون دونفر کنار هم تو فکر میره و لایک میکنه…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر فصل ۱ و ۲ سریال امیلی در پاریس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا