خلاصه داستان قسمت ۵ سریال ترکی ضربان قلب + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۵ سریال ترکی ضربان قلب (نبض) را می توانید مطالعه کنید. ژانر این سریال عاشقانه و رمانتیک است، سریال ضربان قلب محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مشترک یوسف پیرهسان و آیتاچ چیچک در شبکه های ترکیه پخش شده و حال در سال ۲۰۲۱ روی آنتن شبکه ریور پخش می شود. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ Gökhan Alkan(علی)–Öykü Karayel(ایلول)–Ege Kökenli–Ali Burak Ceylan–Hakan Gerçek–Fatih Dönmez–Barış Aytaç–Burcu Türünz– Başar Doğusoy– Selahattin Paşalı.

قسمت ۵ سریال ترکی ضربان قلب

خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب

خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب درباره زندگی شخصیت ایلول است که به خاطر پدر و مادرش کودکی سختی را پشت سر گذاشته است و در دوران دبیرستان پدرش او را در خانه ی مادر بزرگش در شهر مارماریس ترک نموده و تنها گذاشته است رفتن او پیش مادر بزرگش ، برای او فرصتی هست که زندگی اش را از نو درست نماید وی همچنین به وسیله ی آشنایی با علی زندگی اش را از نو خواهد ساخت….

قسمت ۵ سریال ترکی ضربان قلب (نبض)

دکتر آغوز بهار را توبیخ میکند و بهار به خاطر حسادت به ایلول، ماجرای آتش سوزی در دوره دبیرستان را برای او تعریف کرده و می‌گوید که ایلول قصد کشتن او را داشته است. دکتر تعجب کرده و می پرسد چرا؟ ولی بهار جواب درستی ندارد بدهد و می‌گوید: وقتی امروز اونو بعد سالها دیدم یک لحظه احساساتی شدم و نتونستم خودم رو کنترل کنم و تقصیر اون بوده. دکتر به او توصیه میکند که در این صورت از ایلول دوری کرده و به وظایفش به درستی عمل کند.
علی در ماشینش منتظر ایلول است ولی میبیند که ایلول به همراه استادش سلیم ای بیمارستان بیرون آمدند و با هم رفتند.
سینان، پدر بهار به او میگوید که دکتر علی آسف تازه به این بیمارستان آمده است و او بهتر است که بخاطر یک سری مصلحت های خانوادگی، خودش را به علی نزدیک تر کند.

علی دوباره ایلول را می بیند و در مورد زندگی او سوال میکند و میخواهد بداند آیا کسی در زندگی او هست یا نه ؟ ایلول میگوید: در هر صورت من با افراد متأهل کاری ندارم. بهار به اتاق استاد سلیم رفته و میگوید: بنظر من علت اومدن ایلول به این بیمارستان بخاطر دکتر آسف هست. ولی استاد سلیم می‌گوید که نباید به کسی تهمت زدن و بودن او باعث ایجاد رقابت بین آنها می شود. بهار میگوید : من ثابت میکنم که اون نمیتونه برای من رقیب باشه. سینان در بیمارستان با پدرش سلیمان جلسه دارد. یک مرد موتور سوار با ناراحتی وارد بیمارستان می شود و میله ای را از راهرو برمیدارد و گویا قصدی دارد. پدر علی، ضیاء هم با او صحبت میکند و از او میخواهد که در جلسه امروز شرکت کند و به او میگوید که این بیمارستان بعد از من مال تو خواهد شد. علی به این قضیه علاقه ای ندارد ولی به اصرار پدرش میگوید که می آید.
در راهرو بیمارستان سینان و پدرش صحبت میکنند. سینان میگوید : دوستت ضیاء منو تو کارهای بیمارستان کنار گذاشته. آنها کمی در مورد جلسه با هم صبحت میکنند و سینان میگوید که با بهار هم در این مورد صحبت کرده است.

ایلول در راهرو آن ها را می بیند. در این لحظه آن مرد میله به دست با عصبانیت میخواهد به سینان حمله کند. ایلول و علی جلوی آن مرد را میگیرند و او با میله محکم به پای علی میگوید و علی زمین می افتد . ایلول میله را از آن مرد گرفته و تحویل نگهبان می دهد.
آن مرد فریاد می زند: من همه چیزمو زن و بچمو از دست دادم. ضیاء به دوستش میگوید که سینان به نام حق او را از کار اخراج کرده بود.
در جلسه ای که برگزار می شود، سینان صبحت میکند و برنامه ای دارد که در بیمارستان سرمایه‌گذاری برای مرکز زیبایی انجام بدهند، اما ضیا مخالفت میکند و میگوید قصد ما تجارت نیست و به جای آن می توانیم عمل پیوند انجام دهیم و با گرفتن بودجه و اخراج آدمها نمی‌توانیم دکترهای خوبی باشیم. علی از حرفهای پدرش خوشحال می شود.

سلیمان و ضیاء دوستان قدیمی هستند . سینان میخواهد با دکترهای پولدار و معروف مرکز زیبایی راه بیندازد و از عقاید ضیاء خوشش نمی آید و از پدرش میخواهد که به او کمک کند.
بهار در قسمت آرشیو بیمارستان به دنبال مدارک بیماران میگردد.
بیماری که ایلول سرش را عمل کرده بود، همان صاحب کافی شاپ، از بهار به خاطر نجاتش تشکر کرده و از او عذرخواهی میکند.
ایلول به قسمت آرشیو می رود و بهار او را میبیند. او میخواهد پرونده‌های بسته شده را پی‌گیری کند. سینان در راهرو ایلول را میبیند و از او چند سوال میکند اما او را به یاد نمی آورد. بهار علی را میبیند و میگوید : می‌خوام دستیارتون باشم. اما علی میگوید: بخاطر اشتباه دیروزت من تو رو مناسب این کار نمی‌دونم و ایلول رو انتخاب کردم. بهار عصبانی می شود و به پدرش میگوید که ایلول همان دختری است که در مدرسه آتش سوزی راه انداخته و حالا به عنوان دکتر به آنجا آمده و برای او دردسر درست کرده است. او از سینان میخواهد که ایلول را از آنجا بیرون کنند. پدرش به او قول میدهد که این مسأله را حل میکند.

علی به بیمار خودش یاسمین که او را عمل کرده بود سر زده و احوال او را جویا می شود. در جلسه پزشکان، ایلول و دکتر آغوز به خاطر مسأله جراحی بیمار بحث میکنند و علی در آن جلسه‌، ایلول را به عنوان دستیارش انتخاب و معرفی میکند. در بیرون از جلسه، آغوز و ایلول دوباره صحبت میکنند و آغوز از ایلول معذرت خواهی میکند.
علی سعی میکند از طریق دستیار ایلول، شماره تماس و اطلاعاتی از او به دست بیاورد . سینان به استاد سلیم میگوید: همانطور که ایلول رو به این بیمارستان آوردی باید از اینجا ببری. و انتقادهایی از رفتارهای او در بیمارستان میکند و سپس استاد سلیم را تهدید میکند که خودش نیز اخراج خواهد شد. علی با پدرش در قایق وقت گذرانی میکند. پای او به خاطر ضربه میله درد میکند. پدر علی در مورد ازدواج با علی صحبت میکند و میگوید که بهار را برای او انتخاب کرده است. علی میگوید: من مثل زمین بیمارستان نیستم که درباره من تصمیم بگیرید. بهار از پدرش وضعیت ایلول را می پرسد و او میگوید که حل کرده است. استاد سلیم از این وضعیت ناراحت است.
ایلول در باشگاه ورزش میکند. علی پیش او رفته و به او میگوید من متاهل نیستم چرا حرفهای بقیه رو باور کردی ؟ و به شوخی با هم حرکات ورزشی انجام میدهند و مبارزه میکنند و ایلول از لو میخواهد که تسلیم بشود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا