خلاصه داستان قسمت ۶ سریال ترکی محکوم mahkum به همراه تصویر

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۶ سریال ترکی محکوم را برای علاقمندان به این سریال قرار داده ایم. برای خواندن این قسمت از سریال ما را همراهی کنید. سریال ترکی محکوم سریالی در ژانر اکشن و درام است که به خوبی توانسته خود را در دل بینندگان و منتقدین جا کند. کارگردان این سریال ولکان کوجاتورک (Volkan Kocatürk) است و بازیگرانی چون اونور تونا، اسماعیل حاجی‌اوغلو و سرای کایا در آن بازی می‌کنند. پخش سریال ترکیه ای محکوم از ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آذر ۱۴۰۰) از شبکه FOX آغاز شده است. سریال محکوم به صورت دوبله فارسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه mbc persia و تکرارش روز بعد ساعات ۰۹:۰۰ و ۱۶:۴۵ پخش می شود.

قسمت ۶ سریال ترکی محکوم
قسمت ۶ سریال ترکی محکوم

خلاصه داستان قسمت ۶ سریال ترکی محکوم

باریش به طرف ساختمان تاسیسات فرار می کند و به دنبال او می رود و او را در همان جا گیر می‌اندازد. فیرات به باریش میگه که دیگه همه چیز تموم شده و فهمیده که باریش هست نه ساواش. باریش پوزخند میزند و با طعنه برایش دست می‌زند و میگه آفرین اما تو هیچ وقت دستت به من نمیرسه فیرات! چون هیچ مدرکی نداری‌. فیرات بهش میگه وقتی ازت اثر انگشت بگیریم همه چیز برملا میشه باریش همان موقع دو تا دستانش را روی لوله داغ تاسیسات می گذارد و باعث میشه که سر انگشتانش بسوزد تا نتوانند ازش اثر انگشت بگیرند. فیرات از این کار او حسابی جا خورده. در زمان حال؛ جمره دوباره به ملاقات فیرات میرود فیرات از دیدن او کلافه میشود و ازش میپرسه که چرا دست بردار نیست؟ او بهش میگه چون میدونم که تو بی گناهی و می خوام بهت کمک کنم، فیرات ازش دلیلشو میپرسه که جمره بهش میگه اگه تو مرتکب همچین جرمی شده بودی حتماً خودتو هم کشته بودی فیرات با شنیدن این حرف حسابی شوکه میشود، فیرات احساس می کند که می تواند به جمره اعتماد کنه بخاطر همین شماره ای که روی بدنش حک کرده بود را به جمره میده و بهش میگه که تحقیق کنه و بفهمد که این شماره متعلق به کیه. جمره وقتی از زندان بیرون میاد به اون شماره زنگ میزنه اما متوجه میشه که خط خاموشه. فیرات به درمانگاه پیش دکتر می رود تا زخم هایش را بررسی کند دو نفر وارد آنجا می شوند و دکتر را تهدید می کنند از طرفی شروع میکنند به کتک زدن و درگیر شدن با فیرات او موفق میشود تا از خودش دفاع کند و با زدنشان از آنجا فرار کنه. باریش پیش رئیس زندان میره تا درباره فیرات کمی اطلاعات به دست بیاورد آنها بعد از کمی صحبت کردن به طرف سالن زندان میروند.

فیرات با دیدن آنها به سمتشان می رود و باریش را گروگان می گیرد و با نوک خودکاری که از وسایل جمره برداشته بود زیر گلویش می گذارد و به آنها میگه من هیچ قتلی مرتکب نشدم باید بزارین برم خونه! بکیر جلو میره و به فیرات میگه که دیگه خونه ای نداری که بری آنها باریش را از دست فیرات نجات میدن و فیرات را به سلولش میبرند. جمره پیش طاهر میره و بهش میگه که من باور ندارم که فیرات مرتکب همچین جرمی شده باشه و از اینکه او همچین چیزیو باور کرده و برایش حکم بریده متعجبه. طاهر بهش میگه بهتره اول فیلم های دوربین مداربسته را ببینی تا خودت درست بودن ماجرارو بفهمی. جمره به طرف محله و خانه فیرات میره او آنجا را بررسی میکند و از تمام همسایه ها درباره حادثه اون شب سوال میپرسه اما هیچ کدام از آنها حاضر نیستند که به سوالهای او جواب بدن و طفره میرن. ساشا به دستور باریش جمره را زیر نظر دارد و از او عکس میگیرد. باریش وقتی به خانه میره میبینه که بوگه و جان در خانه نیستن کمد های لباس ها را نگاه می کند که میبینه خالی شدن و حتی پاسپورت هایشان هم نیست. باریش دلهره میگیره و با ترس سریعاً به طرف فرودگاه راهی میشه بوگه و جان در فرودگاه از گیت رد شدن و قصد دارند که به نیویورک برن. ساشا به باریش زنگ میزنه و میگه بوگه قصد دارد که به نیویورک بره و بهش میگه که واسش بلیط گرفته سریع خودشو به فرودگاه برسونه تا بلیط را بهش بده. باریش به سرعت به اونجا میره اما وقتی میرسه بهش میگن دیر رسیده و دیگه حق رد شدن از گیت را نداره. جمره به ملاقات فیرات میره و بهش میگه اون شماره ای را که بهش داده بود تا تحقیق کند درباره اش تو شبکه موجود نیست.

سپس میگه فیلم دوربین های مداربسته را چک کردم همه چیز جوری برنامه ریزی شده که انگار تو زن و بچه ات را کشتی داستانی که ازت تو محل پخش شده اینه که انگاری تو فهمیده بودی همسرت بهت خیانت کرده و او را با چاقو کشتی سپس بچه ات را خفه کردی و عکسهای زنت را سوزاندی. فیرات بهش میگه تنها چیزی که من یادمه اینه که تولد دخترم بود و بعد از تمام شدن اون شب گرفتم خوابیدم همین! بکیر به جنگل می رود و شروع میکنه به کندن زمین تا شاید بتواند جنازه نازلی را پیدا کند اما چیزی دستش را نمی گیرد به خاطر همین کلافه می شود. مراسم خیریه یساری ها شروع می شود زاهد به خاطر اینکه ساواش و بوگه تو مراسم هنوز نیومدن حسابی عصبانیه. جمره به خاطر اینکه با بورسیه یساری ها توانسته وارد دانشگاه بشود و درسش را بخواند تو مجلس حضور دارد از آنها تشکر می‌کند بعد از چند دقیقه باریش به همراه بوگه وارد مجلس می شوند. جمره ترانه ای میخواند سپس به اتاق می رود تا فیلم دوربین های مداربسته را آنجا ببینند اما هرکاری میکنه فیلم پخش نمی شود بعد از چند دقیقه باریش پیشش میره و با همدیگه آشنا میشن. ازش میپرسه که اونجا چیکار داره میگه می خوام فیلم های دوربین مداربسته را ببینم و اطلاعاتی درباره پرونده اخیرم کسب کنم اما فیلم ها پخش نمی شود باریش فیلم را درست میکند و در آن فیلم جمره میبینه که فیرات در حال بیرون آوردن چمدانی از خانه است که طبق اعترافات خودش جنازه نازلی را در آن گذاشته بود سپس چمدان را داخل ماشین می گذارد و خودش هم سوار می شود و از آن جا میره. در زندان فیرات در حال خواندن پرونده اعترافاتش هست و با خواندن آن اعترافات حسابی شوکه شده و جا خورده‌…..

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی محکوم Mahkum + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا