خلاصه داستان قسمت ۹۷ سریال ترکی قهرمان + عکس

در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت ۹۷ سریال ترکی قهرمان را مطالعه می کنید. با ما همراه باشید. “قهرمان” محصول سال ۲۰۱۹ میلادی است و در ترکیه مخاطبان و طرفداران زیادی دارد. سریال ترکی قهرمان Şampiyon جدیدترین سریال تولگاهان ساییشمان بازیگر محبوب ترکیه ای می باشد که دارای داستانی درام و غم انگیز می باشد. بازیگران این سریال عبارتنداز؛ تولگاهان  سایمشان، ییلدیز چاگری آتیکسوی و امیر اوزیاکیشیر در سریال قهرمان به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت ۹۷ سریال ترکی قهرمان

خلاصه داستان سریال قهرمان

فیرات بولوکباشی ملقب به قفقاز قهرمان سابق بوکس بوده و در مسابقه قهرمانی رقیبش رو شکست میده ولی رقیب همونجا خونریزی مغزی میکنه و میمیره و این ماجرا زندگی فیرات رو زیر و رو میکنه و خونه و کار و همسرشو از دست میده و با پسرش تنها میمونه. بعد از هفت سال فیرات برای درمان پسرش که تب مدیترانه ای داره به ۶۰۰ هزار لیره نیاز پیدا میکنه و برای همین باز مجبور میشه به رینگ بره…

قسمت ۹۷ سریال ترکی قهرمان

ظفر و سلوی مشغول حساب کردن هزینه های عروسی پیش رو هستند. ظفر پیشنهاد می دهد که لباس عروسی نسلی و دومادی خودش را سلوی بدوزد و حتی اگر شده خودش از کسی لباس قرض خواهد کرد. اما سلوی پول لباس هایی که در این مدت طراحی کرده بود را به او می دهد و می گوید که صرفه جویی لازم نیست و باید با دل خوش ازدواج بکنند و پیشنهاد می دهد ظفر برای خودش و کرم لباس دامادی شیکی بخرد و خودش هم لباس کرایه خواهد کرد و برای نسلی هم لباس عروسی زیبایی خواهد خرید. از طرفی کرم به نسلی اصرار می کند تا حتما لباس عروسی ای که دلش می خواهد را بخرد اما نسلی دلش راضی نمی شود انقدر هزینه بکند و می گوید بهتر است اول برای سلوی لباس عروسی تهیه بکنند و خودش هم لباسی کرایه خواهد کرد و اصلا برایش این چیزها مهم نیست. بعد از کرم می خواهد تا از طریق ظفر بفهمد که سلوی از چه نوع مدل لباسی خوشش می آید.

نسلی پیش سلوی که مشغول دوخت لباس عروسی است نزدیک میشود و می پرسد که برای چه کسی این را میدوزد؟ سلوی می گوید که برای کسی که خیلی دوستش دارد و اگر ممکن است لباس تن بکند تا ببیند اگر ایرادی دارد برطرفش بکند. نسلی قبول می کند و وقتی مدل لباس را می بیند لبخندی می زند و می گوید:«خیلی جالبه. دقیقا همون مدلیه که من دوس دارم. » سلوی هم لبخند می زند و می گوید: «برو امتحانش کن. اگه خوشت نیومد عوضش کنم. » نسلی باورش نمی شود که سلوی این لباس را برای او دوخته و با خوشحالی اشک می ریزد و بعد خودش هم می رود و لباس عروسی ای که همراه کرم برای سلوی گرفته بودند را می آورد و به او هدیه می دهد. هردو لباس ها را به تن می کنند و پایین می روند و ظفر و کرم از دیدن زیبایی آنها خیره نگاهشان می کنند. فیرات هم برای هردو زوج آروزی خوشبختی می کند. فیرات و کرم در باشگاه مشغول تمرین می شوند و فیرات با مشت های پشت سرهم کرم را زمین می زند. توربا و سمپاتیک هم از انها ویدیو می گیرند و سمپاتیک می گوید که بهتر است این صحنه را در اینترنت منتشر کنند تا مک واردی بداند که قهرمانی حق او نبوده. کمی بعد فیرات دچار سرگیجه می شود و می گوید بهتر است دیگر ادامه ندهند و ظفر و کادو با نگرانی به هم خیره می شوند. فیرات هم بعد از آن از ظفر می خواهد که به خبرنگارها بگوید دیگر نمی خواهد بوکس را ادامه بدهد و خسته شده است.

مک واردی ویدیوی فیرات را می بیند و مربی به او می گوید: «شاید کمر قهرمانی رو تو گرفته باشی اما همه اونو قهرمان میدونن. »کرم برای ظفر و فیرات خبر می آورد که سونا گفته تا عروسی سعی می کند خودش را برساند. صبح سونا به فیرات زنگ میزند و فیرات با خوشحالی می گوید: «بگو که اومدی سونا. » سونا می گوید که متاسف است چون حال پدرش بد است و نمی تواند او را تنها بگذارد… فیرات دلخور شده و قبول می کند. بعد هم وقتی وارد خانه می شود ظفر و کرم ویدیویی از مک واردی و مربی اش نشان می دهند که او را مبارزه طلبیده اند و مک واردی با متلک به او می گوید: «تو یه ترسو هستی که حتی لیاقت نداری سرود ملی کشورت رو بخونی. مطمئن باش اگه وارد رینگ بشی میکشمت! » فیرات با دیدن این ویدیو عصبی می شود و رو به ظفر می گوید: «برای آخرین بار وارد رینگ میشم ظفر! »

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا