خلاصه داستان کامل سریال ترکی ضربان قلب + زمان دقیق پخش

در سریال ترکی ضربان قلب لحظاتی زیبا و عاشقانه ای بی نظیر را خواهید داشت. این مجموعه درام شمارا به قلب کسانی که دوستشان دارید نزدیک می کند. Heartbeat یا Kalp Atisi به زبان ترکی مجموعه درام و عاشقانه ساخت کشور ترکیه در سال ۲۰۱۷ است. پخش کننده این سریال تلویزیون Show TV و تولیدکننده آن شرکت MF Yapim است. کارگردان این مجموعه زیبا Yusuf Pirhasan و نویسندگان آن Makbule Kosif, Eda Tezcan, Gulsev Karagoz هستند. محل فیلم برداری این مجموعه استانبول ترکیه است.

خلاصه داستان سریال ترکی ضربان قلب

ایلول (اوویو کارایل) یک دختر قلدر در مدرسه است. شخصیتی پرخاشگر دارد و همیشه دچار دردسر می شود. پس از مرگ مادرش، او شروع به زندگی مشترک با پدر خود می کند. او نمی تواند محبتی از پدرش دریافت کند. به همین دلیل، پرخاشگری و عدم احساس در او شکل می گیرد. این دختر دبیرستانی سرکش ۱۸ ساله است. بسیاری از مدارس اورا اخراج می کنند. در چنین وضعیتی پدرش مجبور می شود که اورا به نزد مادرش در یک روستا بفرستند. ایلول وقتی با مادر بزرگش روبرو می شود تازه محبت را درک می کند. زندگی او در این روستا تغییر می کند و با خوشبختی زندگی می کند. او پس از ملاقات با معلم مدرسه اش علی (گوخان آلکان) کاملاً تغییر می کند. علی ، در حقیقت ، پزشک موفقی در استانبول است و مشخص نیست که چرا او نیز در این شهر کوچک معلم است.

علی مانند یک شاهزاده خانم با او رفتار می کند. این نوع رفتار برای هر دختر دبیرستانی جذاب است. او فردی خارق العاده است که همه را درک می کند. با رفتارش همه چیز را برای ایلول تغییر می دهد. او به ویژه از دانش آموزانی که در مدرسه مشکل دارند مراقبت می کند. ایلول یکی از دانشجویانی است که علی به ویژه از آن مراقبت می کند. علی ایلول را از لبه صخره نجات می دهد و او را از یک گنگستر درمانده به پزشک دلسوز تبدیل می کند. ایلول قصد دارد همانطور که مادربزرگش همیشه می خواست پزشک شود. اما قبل از رسیدن به هدف ، مادربزرگش در طی یک عمل جراحی ساده جان خود را از دست می دهد. ایلول می خواهد ثابت کند که کسی در مرگ مادر بزرگش مقصر است.

ایلول و علی احساسات خاصی نسبت به یکدیگر دارند اما به دلیل سرنوشتی از هم جدا می شوند. علی به ایلول اجازه می دهد تا قبل از آشکار کردن احساسات نسبت به او و رفتن به ایالات متحده، برود. علی می خواهد آنها دست از عشق بردارند و هر کسی به دنبال سرنوشتش برود. به ایلول گوشزد می کند که به دنبال پزشکی برود چون مادر بزرگ مرحومش این را می خواست. ۱۰ سال بعد ، ایلول و علی دوباره در پشت بام بهترین بیمارستان استانبول یکدیگر را ملاقات می کنند. آنها دو پزشک موفقی هستند که شروع به کار در همان بیمارستان می کنند. اکنون ، آنها می توانند احساسات خود را فاش کرده و زندگی شاد داشته باشند. اما ، چیزی که انتظار می رود آسان نیست. همکار بهار (Ege Kokenli) که همکلاسی ایلول در مارماریس بود نیز در همان بیمارستان مشغول به کار است. بهار از دبیرستان عاشق علی بوده است و می خواهد همه کار برای او انجام دهد. او همه وقت به ایلول حسادت می کند و رقابت با او را با روشی عادلانه سخت می داند. علاوه بر این، دکتر موفق اوگوز (علی براک سیلان) در ابتدا با ایلول مخالف است اما کم کم عاشق او می شود.

در داستان سریال تلویزیونی ضربان قلب (kalp atisi) ، شما داستان دختر جوانی را کشف می کنید که چیزی جز عصبانیت ندارد و با تبدیل شدن به یک جراح موفق ، زندگی را به چالش می کشد. آیا سرانجام ایلول و علی احساسات خود را نسبت به یکدیگر فاش می کنند و خوشبخت می شوند؟ آیا بهار با روشی عادلانه با ایلول رقابت خواهد کرد و قلب علی را جلب می کند؟ آیا اوگوز دوست خوبی برای ایلول خواهد شد؟ یا همیشه به دنبال او خواهد بود؟ آیا ایلول متوجه خواهد شد که چه اشتباهی در مورد جراحی مادربزرگش انجام شده است؟

زمان پخش سریال

این سریال در ژانر درام ، کمدی و عاشقانه از اوایل اسفند ۹۹ (جمعه تا چهارشنبه) هر شب روی آنتن شبکه ریور پخش خواهد شد و تکرار آن هر چهار ساعت یک بار از همان شبکه بازپخش می شود

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا