خلاصه داستان کامل سریال کره ای ایمان (سرنوشت) + اسامی بازیگران

سریال کره ای ایمان (سرنوشت) مجموعه درام تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی و با بازی لی مین هو، کیم هی سان، یو اوه سانگ، ریو دوک هوان و پارک سه یونگ می‌باشد. این مجموعه در ژانرهای فانتزی، تاریخی، پزشکی و عاشقانه ساخته شده‌است.

سریال کره ای ایمان (سرنوشت)

خلاصه داستان سریال کره ای ایمان

در خلاصه داستان سریال کره ای ایمان آمده است: فرمانده چوی یانگ (لی مین هو) بادیگارد امپراتور گنگ مین از سلسله گوریو است که به دستور امپراتور از یک دریچه سری عبور کرده و پزشک زنی به نام یو ایون سو (کیم هی سان) را برای نجات جان ملکه با خودش به گذشته(۶۶۲ سال قبل) می‌برد. چوی یانگ به ایون سو قول می‌دهد که او را به زمان خودش برگرداند و تا پای جان از او محافظت کند. از یک سو شایعاتی مبنی بر این که پزشک زنی با مهارت‌ها ی فوق‌العاده از سرزمینی مخفی به گوریو آمده و می‌تواند آینده را بخواند، بر سر زبان‌ها جاری می‌گردد و جان ایون سو به خطر می افت. گی چول فردی بسیار ثروتمند است که تلاش می‌کند یو ایون سو را بدست آورد؛ و همین امر باعث تقابل چوی یانگ و گی چول می‌شود. چوی یانگ جنگجویی بسیار شجاع و وفادار از که به علت مرگ دختری که هفت سال قبل عاشقش بوده هدف خاصی را در زندگیش دنبال نمی‌کند اما با آمدن ایون سو شادی و طراوت دوباره به زندگی چوی یانگ بر می‌گردد و او مانند یک جنگجوی واقعی بر عهدی که با ایون سو بسته وفادار می‌ماند و تا پای جان از او محافظت می‌کند. چوی یانگ با این که می‌داند نمی‌تواند با ایون سو بماند (به علت اینکه جان او در خطر است و باید به زمان خودش برگردد) با تمام وجود عشق او را احساس می‌کند … ایون سو دفتری از گی چول دریافت می‌کند که گی چول معتقد است آن دفتر متعلق به هواتا (پزشک افسانه‌ای که مردم معتقد بودند او از سرزمین مخفی آمده بود) است و ایون سو مطالبی را در آن دفتر پیدا می‌کند که حاوی زمان دقیق بازشدن دریچه زمان و نامه‌هایی است که ایون سو برای خودش نوشته است اما ایون سو به یاد ندارد که چنین نامه‌هایی را نوشته باشد! با این وجود او به وسیلهٔ همین نامه‌ها که اطلاعاتی از آینده می‌دهند، خطرات پیش روی چوی یانگ را برطرف کرده و از جان وی محافظت می‌کند.

در پایان زمانی که دریچه زمان باز می‌شود گی چول چوی یانگ را زخمی‌کرده و ایون سو را از دریچه عبور می‌دهد به امید آنکه خودش هم همراه وی به آینده برود اما گی چول نمی‌تواند از دریچه عبور کند… ایون سو تعدادی لوازم پزشکی برمی‌دارد و با سرعت به محل دریچه زمان می‌رود تا با برگشتن به گذشته جان چوی یانگ را نجات دهد اما او به صد سال قبل از تولد چوی یانگ سفر می‌کند … ایون سو نامه‌هایی را که دریافت می‌کرده در همان زمان می‌نویسد و پی می‌برد که نامه‌ها را خودش نوشته است و با این امید زندگی می‌کند که روزی دوباره برگردد و چوی یانگ زنده باشد. بعد از مدتی دوباره دریچه باز می‌شود و ایون سو از آن عبور کرده و دوباره به آینده بر می‌گردد اما به سرعت باز هم از دریچه عبور می‌کند به امید آنکه بتواند به زمان چوی یانگ بر گردد. در پایان ایون سو با عبور دوباره از دریچه زمان به پنج سال بعد از این که از چوی یانگ جداشده بر می‌گردد و او را در همان مکان می‌یابد. چوی یانگ پنج سال در همان تاریخ به یاد ایون سو چند روزی را در کنار محل باز شده دریچه می‌گذرانده و به قولی که به ایون سو داده بوده پایبند بوده و زندگی خوبی داشته.

و بالاخره چوی یانگ و ایون سو باز هم به هم می‌رسند اما این بار برای همیشه.

اسامی بازیگران و نقش هایشان در سریال کره ای ایمان

  • لی مین هو در نقش چوی یونگ
  • کیم هی سان در نقش یو اون سو
  • پارک سه یونگ در نقش ملکه این دوک
  • یو اوه سانگ در نقش گی چول
  • فیلیپ لی در نقش جانگ بین
  • کیم سو یون در نقش دئو گی
  • سانگ هون در نقش چوم اوم جا
  • شین ایون جانگ در نقش هوا سو این
  • ریو دوک هوان در نقش شاه امپراتور گنگ‌مین
  • پارک یون جائه در نقش شاهزاده دوک هونگ
  • آن جائه ووک در نقش پزشک دربار (دستیار یو اون سو)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا