خوشگذرانی ایوانکا ترامپ و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره بیوگرافی ایوانکا ترامپ ، دختر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و همچنین زندگی شخصی وی خوشگذرانی او و همسرش خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ایوانکا ترامپ با نام کامل ایوانکا ماری ترامپ ، تاجر، نویسنده و مدل سابق متولد ۳۰ اکتبر سال ۱۹۸۱ میلادی در منهتن نیویورک در ایالات متحده آمریکا است.

ایوانکا ترامپ دختر چهل و پنجمین رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا و غول املاک و مستغلات یعنی دونالد ترامپ است. مادر وی، ایوانا ترامپ ورزشکار و مدل اصالتا اهل چکسلواکی است. والدین او در سال ۱۹۹۱ میلادی و هنگامی که او ۱۰ سال سن داشت، از یکدیگر طلاق گرفتند. او دو برادر، یک خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دارد.

ایوانکا ترامپ یک دهه به عنوان نایب رئیس اجرایی در امور توسعه و اکتساب‌ های سازمان ترامپ، درگیر همه جنبه ‌های امور مستغلات و مدیریت هتل این شرکت بود. او رئیس جواهرات ایوانکا ترامپ است. از برنامه‌ های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته ‌است می ‌توان به ” کارآموز ” اشاره کرد. او هم ‌اکنون در دولت پدر خود به عنوان دستیار ویژه رئیس ‌جمهور مشغول به کار است.

ایوانکا ترامپ به مدت دو سال در دانشگاه جرج ‌تاون تحصیل کرد و سپس به مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا (محل تحصیل پدر خود) منتقل شد؛ و در سال ۲۰۰۴ میلادی با لیسانس اقتصاد فارغ ‌التحصیل شد. وی در سال ۲۰۰۹ میلادی ، پس از تحصیل نزد خاخام الی وینستاک از مکتب راماز ارتدکس مدرن، ترامپ به یهودیت به‌ طور ارتدکس گروید و نام یائل را اختیار کرد.

او در دولت پدر خود به عنوان شبه-بانوی اول نقش ایفا می ‌کند!

جالب است بدانید در واشنگتن همه او را به خوش ‌مشربی می ‌شناسند! دوستان و معلم‌ های قدیمی‌ وی از ایوانکا به ‌عنوان دختری خوش‌ فکر، سخت کوش و باهوش یاد می ‌کنند. ایوانکا مشهور است که همواره محتاطانه در زندگی‌ خود قدم برمی ‌دارد.

درسال ٢٠١٧ وقتی که ترامپ جلسه نشست سران گروه ٢٠ را ترک کرد، برای مدت کوتاهی ایوانکا ترامپ بر روی صندلی ترامپ نشست. البته این کار با انتقادات بسیاری از سوی سیاستمداران و رسانه ‌های آمریکایی مواجه شد. جالب اینجاست که همه خانواده ترامپ پس از این انتقادات به صورت هماهنگ به دفاع از ایوانکا پرداختند و سعی کردند او را از این ورطه برهانند؛ نمونه‌ ای از مدیریت خانوادگی خاندان ترامپ!

بد نیست بدانید ایوانکا همیشه به دفاع از پدرش در خصوص رسوایی ‌های جنسی پرداخت. همین موضوع باعث شد که بسیاری از طرفداران ایوانکا از وی آزرده‌ خاطر شوند و برای نشان ‌دادن ناراحتی خود، محصولات او را تحریم کردند! او در دوران رقابت‌ های انتخاباتی به‌ طور مستقیم در کمپین ‌های تبلیغاتی دخالت نداشت، شاید به این دلیل که در طرف دیگر ماجرا نیز یکی از دوستان نزدیک وی قرار داشت.

زندگی شخصی ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ در سال ۲۰۰۹ میلادی با جرارد کوشنر ، کارآفرین و توسعه دهنده املاک ازدواج کرد. در ‌سال ۲۰۰۷ میلادی، ایوانکا و جارد برای مذاکره در مورد همکاری بین شرکت‌ های ترامپ و کوشنر در حوزه املاک با هم صحبت کردند و با هم یک ناهار کاری خوردند. تنها بعد از چندین دقیقه صحبت‌ کردن، این دو حس کردند به هم علاقمند شده ‌اند و خیلی زود با هم نامزد شدند. ایوانکا نخستین قرار خود با جارد را بهترین معامله‌ ای که تاکنون کرده بودیم، عنوان می ‌کند. این ملاقات تجاری نتایج بسیار خوبی برای هر دوی آنها در پی داشت.

این زوج سه فرزند دارند که دختر آن ها، آرابلا رز (متولد ژوئیه سال ۲۰۱۱ میلادی) و پسران آن ها، جوزف فردریک (متولد اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی) و تئودور جیمز کوشنر (متولد مارس سال ۲۰۱۶ میلادی) هستند. ایوانکا برای ازدواج با همسر خود به دین یهودیت ارتدکس گروید!

به تازگی ایوانکا ترامپ ، دختر رئیس جمهور آمریکا عکس های خانوادگی خود از تعطیلات آخر هفته را به اشتراک گذاشته است. آنها در این تصاویر در حال اسب سواری و ماهی گیری هستند. در این عکس ها که مکان آن مشخص نیست، ایوانکا با همسر خود یعنی جارد کوشنر، آربلا ۸ ساله، جوزف ۶ ساله و تئودور ۴ ساله دیده می شوند.

وی همچنین چهارم ژوئیه روز استقلال ایالت متحده آمریکا را در ذیل این تصاویر تبریک گفت و افزود: ” خدا به ایالت متحده برکت دهد! “

ایوانکا ترامپ در اینستاگرام

https://www.instagram.com/ivankatrump

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا