داستان عاشقی و خواستگاری ماه چهره خلیلی + فیلم

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحات و فبلمی درباره داستان عاشقی و خواستگاری ماه چهره خلیلی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ماه چهره خلیلی ، بازیگر سینما و تلویزیون متاسفانه در ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، در سن ۴۳ سالگی و در شهر لندن درگذشت! خبری شوکه کننده که سبب ناراحتی و اندوه سینمای ایران شد! متاسفانه ماه چهره خلیلی مبتلا به بیماری سرطان کبد بوده است؛ و وقتی برای درمان به لندن مراجعت کرده بود، فوت کرد.

ماه چهره خلیلی فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد و دوره بازیگری را در Method School لندن گذرانده بود. او نوه ی دختریِ پروین سلیمانی بود. او بازیگری در تلویزیون را با سریال ” مختارنامه ” به کارگردانی داود میرباقری و بازی در سینما را با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد.

در تاریخ ۱۷ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، پرستو صالحی ، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت ماه چهره خلیلی خبر داد. در ویدیوی بالا، شاهد داستان عاشقی و خواستگاری ماه چهره خلیلی را از زبان وی هستیم. ماه چهره خلیلی در ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۳ شمسی با ابراهیم اشرفی ، فیلمبردار ازدواج کرد! این زوج با وجود اینکه براحتی می توانستند در انگلیس فرزند خود را به دنیا آورند، اما تصمیم گرفتند در ایران بچه دار شوند! آنها یک پسر به نام پرواز متولد سال ۱۳۹۴ شمسی دارند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا