دالتون گومز همسر آریانا گرانده کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره دالتون گومز همسر آریانا گرانده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. آریانا گرانده ، خواننده، ترانه‌ نویس و بازیگر آمریکایی و دالتون گومز در تعطیلات آخر هفته با گرفتن جشنی در خانه‌ آریانا در مونتسیتو کالیفرنیا با هم ازدواج کردند!

در این مراسم کمتر ۲۰ نفر مهمان حضور داشته است و گفته شده است این زوج نمی توانستند خوشحال تر از این باشند. رابطه عاشقانه میان آریانا گرانده و دالتون گومز از ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز شد. آریانا پیش از آن قصد داشت با پیت دیویدسون ازدواج کند که آن رابطه خیلی زود به پایان رسید!

اما درباره آریانا گرانده بد نیست بدانید وی در بوکا راتون فلوریدا زاده شد و حرفه خود را در سال ۲۰۰۸ میلادی از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد. او به خاطر ایفای نقش گربه ولنتاین در مجموعه‌ های تلویزیونی نیکلودئون ویکتوریوس (۲۰۱۰–۲۰۱۳) و سم و کت (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به شهرت رسید. او پس از آن در سال ۲۰۱۱ میلادی، قراردادی را با ناشر آمریکایی ریپابلیک رکوردز پس از اینکه مدیران این ناشر فیلم‌های یوتیوب مربوط به بازخوانی ترانه‌های او را کشف کردند، امضاء کرد. نخستین آلبوم او با عنوان ارادتمند شما (۲۰۱۳) با ژانر پاپ و آراندبی که تحت تأثیر موسیقی دهه ۱۹۵۰ میلادی قرار داشت،[۴] به برترین رتبه جدول فروش موسیقی بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده آمریکا رسید، در حالی که تک آهنگ آغازین آن با عنوان «راه» در میان ده رتبه برتر در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.

او فعالیت حرفه‌ ای خود در بازیگری را به صورت رسمی در سال ۲۰۰۸ میلادی در سن ۱۴ سالگی، در تئاتر برادوی موزیکال ۱۳ آغاز کرد، سپس نقش کت ولنتاین را در سریال ویکتوریوس از شبکه نیکولدین در سال ۲۰۰۹ میلادی بازی کرد. پس از چهار فصل، سریال پایان یافت، و گرانده در سال، ۲۰۱۳ میلادی در سریال سم و کت ایفای نقش کرد، ساخت این سریال در سال ۲۰۱۴ میلادی به پایان رسید. همچنین گرانده برای انیمیشن‌ ها هم صداگذاری کرده‌ است.

آریانا گرانده در اینستاگرام با جلو زدن از سلنا گومز لقب ملکه اینستاگرام را از آن خود کرد! و در حال حاضر پس از کریستیانو رونالدو اولین فرد جهان در فهرست بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا