دانلود آلبوم هزار هیچ به خوانندگی حامد بهداد

در  این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره آلبوم هزار هیچ به خوانندگی حامد بهداد خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پایانی آذر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، مجوز آلبوم‌ هزار هیچ به خوانندگی و آهنگسازی حامد بهداد را صادر کرد.

موسیقی هزار هیچ در سبک راک و بلوز می باشد و از اشعار حافظ در قطعات این آلبوم استفاده شده است. آهنگساز و خواننده این آلبوم حامد بهداد است و قطعات این اثر نیز توسط مسعود فیاض زاده تنظیم شده است.

حامد بهداد ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و خواننده نخستین ‌بار با فیلم آخر بازی به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد! او بازی ‌های تحسین شده ‌ای در فیلم ‌هایی چو: بوتیک ، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌ های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت ‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه ‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته است و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است. از آخرین جوایز او می‌ توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین ‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ میلادی برای بازی در فیلم قصر شیرین به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی رضا میرکریمی و به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی را نام برد.

حامد بهداد در طول فعالیت هنری‌ خود از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده ‌است. همچنین حامد بهداد برای نقش ‌آفرینی در بسیاری از فیلم های خود از جشن ‌ها و جشنواره ‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده ‌است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا