دانلود آهنگ بی مقصد با صدای روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس ۳

در این مطلب از جدولیاب، امکان دانلود آهنگ بی مقصد با صدای روزبه حصاری بازیگر سریال بچه مهندس برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. روزبه حصاری ، بازیگر جوان سریال بچه مهندس ۳ که چندی یش از انتشار آهنگ خود در آینده ‌ای نزدیک خبر داده بود، این اتفاق را عملی ساخت! اولین تک آهنگ روزبه حصاری ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با عنوان ” بی‌ مقصد ” با ترانه و ملودی هادی جولایی، تنظیم، میکس و مستر میلاد جوزی، نوازندگی ویولن بابک ایمانی، نوازندگی گیتار علیرضا الیاسوند ، کلیپی از نیما کزازی و همچنین عکاسی امین مرادی راد منتشر شد.

 

جالب است بدانید روزبه حصاری ، بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی ، علاوه بر بازیگری ، دغدغه خوانندگی هم دارد و مدت ‌ها نیز است که در زمینه موسیقی و خوانندگی فعالیت جدی دارد! او چندی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این دغدغه گفته بود و ویدیویی از آهنگ جدید را به اشتراک گذاشته بود! در ادامه پوستر آهنگ بی مقصد با صدای روزبه حصاری را خواهیم دید:

آهنگ بی مقصد با صدای روزبه حصاری

روزبه حصاری در صفحه اینستاگرام خود این قطعه را پست کرده است و نوشته است:

” از زمانی که یادم میاد، موسیقی جزو دغدغه ‌هام بوده؛ تو این چند سال هم هر زمان مجالی پیدا کردم نزد بزرگان عرصه موسیقی کشور، شاگردی کردم و می ‌کنم. خوشحالم که به کمک رفیق قدیمی ‌ام میلاد جوزی هم ‌زمان با لطفِ بی‌ دریغ شما به مجموعه ” بچه‌ مهندس ” این برگ سبز رو تقدیم ‌تان می ‌کنم. نمی‌ دونم چطوری از مهر و محبتی که این مدت نسبت به من داشتید تشکر کنم. سپاس ویژه از علیِ غفاری عزیز و اعتماد ایشان. و ممنونم از تک ‌تک عوامل درخشان مجموعه بچه مهندس. قدردانِ رفقایی هستم که شانه به شانه و با مهری بی‌ دریغ در این پروسه دست یاری دادند. امیدوارم این هدیه ناقابل رو در آستانه عید سعید فطر دوست داشته باشید و برای گوش ‌های شما عزیزان، امانت‌ دار خوبی باشم. “

دانلود آهنگ بی مقصد با صدای روزبه حصاری

 

سریال بچه مهندس ۳ به کارگردانی علی غفاری و به تهیه کنندگی سعید سعدی با بازی روزبه حصاری ، فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی و … حوالی ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی می ‌رود. این سریال تلویزیونی با جذب ۴۱.۷ درصد مخاطب و کسب رضایت در حد زیاد ۸۴.۸ درصدی، رتبه دوم سریال ‌های رمضانی سال ۹۹ را کسب کرده است.

بد نیست بدانید بنا بر اظهارات تهیه کننده این سریال تلویزیونی یعنی سعید سعدی، این مجموعه تلویزیونی از ابتدا برای پخش در ماه رمضان ساخته نشده بود، اما با تصمیم مدیران سیما، فصل اول آن در ۳۰ قسمت در ماه رمضان سال ۱۳۹۷ شمسی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. همچنین پخش فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز از دی ماه سال ۱۳۹۷ شمسی آغاز شد و در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ شمسی نیز به پایان رسید، و فصل سوم این سریال تلویزیونی در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی پخش می شود.

۴.۲ ۶ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا