دانلود اجرای کامل مبین درپور خواننده تربت جامی در برنامه عصر جدید ۲۲ تیر ۹۹

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود اجرای کامل مبین درپور خواننده تربت جامی در فصل دوم برنامه عصر جدید برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. مبین درپور با خوانندگی خود در قسمت دوم از مرحله دوم فصل دوم برنامه استعدادیابی عصر جدید نشان داد می تواند از خوانندگان آینده دار ایران و خراسان باشد. آهنگ مبین درپور این بار با آواز مشهور بیا بریم کوه کدوم کوه که آوازی مشهور در موسیقی سنتی ایران است اجرای خود را در مرحله دوم عصر جدید تمام کرد.

مبین درپور ، به عنوان دومین اجرای قسمت دوم از مرحله دوم فصل دوم برنامه عصر جدید به روی صحنه رفت.

مبین بعد از آنکه چند جا آواز می خواند، به توصیه اطرافیان و پدر خود قطعه ای یک دقیقه ای را برای عصر جدید می فرستد و مورد قبول در مرحله راستی آزمایی قرار می گیرد. اجرای مبین درپور خواننده خراسانی در عصر جدید ۲۲ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به صورت گروهی و همراه با چهار نوازنده آغاز شد. سید بشیر حسینی ، اولین چراغ سفید را برای این خواننده نوجوان روشن کرد. در پایان هر سه داور نیز به مبین درپور ، نوه استاد درپور رای سفید دادند. یکی از قطعه های خوانده شده توسط مبین درباره امام رضا علیه السلام بود.

بشیر حسینی در واکنش به اجرای او گفت: ” کاش رای سفید بیشتری داشتم تا به تو اهدا می کردم. “

همچنین آریا عظیمی نژاد در واکنش به اجرای او گفت: ” من همیشه آرزو داشتم یک دو تار نواز خراسان بودم . اجرای مبین خیلی پر شور بود. “

امین حیایی نیز گفت: ” من یاد مردان خدا افتادم. اجرای تمیز و جذابی بود. “

و در انتها رویا نونهالی گفت: ” آنقدر موسیقی خراسان جذاب است که شنیدن آن غنیمت است! “

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا