دانلود برنامه شبگرد یکشنبه ۴ خرداد ۹۹ با حضور بازیگران نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس

در این مطلب از جدولیاب، امکان مشاهده و همچنین دانلود برنامه شبگرد یکشنبه ۴ خرداد ۹۹ با حضور بازیگران نقش جواد جوادی سریال بچه مهندس برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. ویژه برنامه شبگرد با حضور بازیگران سریال بچه مهندس شامگاه یکشنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی پخش شد.

بازیگران نقش جواد جوادی

ویژه برنامه شبگرد شامگاه یکشنبه ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی و به مناسبت عید سعید فطر با حضور روزبه حصاری ، مهشید جوادی یونا تدین و مانی رحمانی بازیگران سریال بچه مهندس ، حوالی ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران رفت.

برنامه تلویزیونی شبگرد به تهیه ‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی در شب ‌های ماه مبارک رمضان با حضور چهره‌ های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

محوریت این برنامه تلویزیونی، گفت و گو پیرامون فضای جهان پیش رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی بود و سعی بر این بود تا ایام پیش رو و پس از کرونا که به نظر می رسد اندکی تغییر شکل یابد، همراه با بینندگان ترسیم شود! گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می کند تا با روزهای پیش رو بهتر و ایده آل تر روبرو شویم. در این راستا از فضاسازی های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا