دانلود برنامه کامل فصل دوم عصر جدید یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود برنامه کامل فصل دوم عصر جدید یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. شب گذشته شاهد پخش پارت اول قسمت هفتم از مرحله دوم فصل دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی عصر جدید بودیم.

عصر جدید یکشنبه ۱۹ مرداد ۹۹

در این فسمت از برنامه، گروه عاج فیل (از فکر مرگ تا تحرک زندگی با پروازهای پیاپی در بسکتبال ‌نمایشی!) به عنوان نخستین اجرای قسمت هفتم از دور دوم عصر جدید به روی صحنه رفتند؛ سپس گروه اَشکال (حکایت پینوکیو و پدرژپتو به روایت حرکات فرم و زبان بدن!) و در انتها سروش فرهمند (پسر پائیز این‌ بار با خزان برگ ‌ریز اومد؛ با آهنگ عصر یخبندان (دوزبانه/ فارسی-عربی).

برنامه عصر جدید از سومین قسمت از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران به تاثیر از کرونا، تغییراتی به خود دیده است! از قسمت سوم، این برنامه به دو پارت تقسیم شده است! لازم به بیان است قسمت هفتم نیز به همین منوال خواهد بود. در این قسمت که پس از پروتکل ‌های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دستورالعمل ‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده است، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند.

پارت دوم از قسمت هفتم این برنامه نیز، شامگاه یکشنبه ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

در این قسمت ، گروه قشقایی، چهارمین اجرای قسمت هفتم از دور دوم عصر جدید را روی صحنه برد. آنها اجرایی متفاوت درباره دزدهای دریایی را روی صحنه بردند؛ البته بعید است که دزد‌هایی دریایی به این ورزیدگی و مهربانی را دیده باشید! این گروه با چهار رای سفید داوران همراه شدند.

یکی از اعضای گروه قشقایی در امتحانات اخیر خود تجدید شده است و آریا عظیمی نژاد نسبت به این موضوع گفت: ” من هم برای کسب دیپلم از ۱۳ درس ۱ درس را افتادم، اما در کنکور هنر رتبه ام ۸۶ شد! “

احسان علیخانی هم گفت: ” ربطی ندارد؛ شاید آن سال کسی کنکور هنر شرکت نکرده باشد (خنده) “

و گروه کرموبله ، آخرین اجرای قسمت هفتم از دور دوم برنامه عصر جدید دوبله ای متفاوت روی صحنه آمدند. آنها با دوبله طنز ” فرار از عصر جدید ” قصد موفقیت در این مرحله را داشتند که با چراغ قرمز آریا عظیمی ‌نژا مواجه شدند! آریا عظیمی ‌نژاد درباره رای منفی خود گفت: ” از اجرای قبل بامزه ‌تر نبود! “

رویا نونهالی هم با اینکه رای مثبت داده بود، درباره این اجرا گفت: ” من اساسا با این کار موافق نیستم؛ اگر با برنامه عصر جدید شوخی کنید مشکلی نیست، چون ماهیت برنامه سرگرمی و فرهنگسازی است. اما از شما چه پنهان در دور قبل من رنج بردم که زحمت بازیگر به سخره گرفته شد؛ چون خنداندن با به ریش ماجرایی خندیدن فرق می کند! “

در پایان قسمت هفتم مرحله دوم ار برنامه استعدادیابی عصر جدید ، داوران اجرای گروه قشقایی (دزدان دریایی) و سروش فرهمند (خواننده) را بیشتر پسندیدند. حالا نوبت مخاطبان است که با آرای خود، شرکت کننده مورد علاقه شان را برای مرحله نیمه نهایی انتخاب کنند!

دقت داشته باشید به دلیل تداخل پخش برنامه تلویزیونی عصر جدید با بازی‌ های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌ های اروپا، غیر از شنبه ‌ها و یکشنبه ‌ها، از این هفته، سه‌ شنبه ‌ها و چهارشنبه ‌ها هم عصر جدید روی آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت! مهم ترین دلیل اضافه شدن روزهای پخش این مسابقه تلویزیونی، تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خواهد بود، تا با معرفی شرکت‌ کنندگان منتخب مردم، آنان زمان کافی برای آماده‌ سازی تا شروع ضبط مرحله بعدی را دارا باشند.

زمان پخش اولین برنامه‌ اعلام نتایج که به برگزیدگان ۵ برنامه نخست مرحله دوم اختصاص دارد هم جمعه هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی است و تاریخ پخش دومین برنامه اعلام نتایج که پرونده راه‌ یافتگان به مرحله نیمه ‌نهایی را می ‌بندد، متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این برنامه شرکت‌ کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته ‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی ، شعبده ‌بازی ، آکروباتیک ، کمدی ، ذهن ‌خوانی ، ریاضی ، بیت باکسینگ ، ژیمناستیک ، دوبله و دابسمش ، ورزش ‌های رزمی ، نمایش ، حرکات موزون و … شرکت کنند. این برنامه توانایی ‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌ کند!

داوران برنامه در فصل‌ های اول و دوم امین حیایی ، سید بشیر حسینی ، آریا عظیمی ‌نژاد و رویا نونهالی بوده و هستند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا