دانلود قسمت سوم سریال قورباغه با کیفیت بلوری

قورباغه مجموعه نمایش خانگی به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول کشور ایران است. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی است که قرار بود نخستین قسمت آن در ۲۴ آذر ۱۳۹۹ منتشر شود اما با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. سرانجام قسمت اول این مجموعه در تاریخ ۳ دی ۱۳۹۹ منتشر شد.

سریال قورباغه که این روزها به پر سرچ ترین عناوین در گوگل تبدیل شده است با ژانری متفاوت هر دوشنبه در شبکه نمایش خانگی پخش و توزیع میشود. این سریال که به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده از سال ۹۸ شروع به ساخت کرده است و سرانجام پس از تاخیر های متوالی در دی ماه ۱۳۹۹ پخش شد.

سریال خانگی قورباغه داستانی معمایی و هیجان انگیزی دارد که به مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر روی هر فرد میپردازد، این متن در خلاصه داستان این سریال منتشر شده “دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بسته است و نمی‌تونم نفس بکشم. انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.”

از بازیگران سریال قورباغه میتوان به نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، فرشته حسینی، محمدنیما مظاهرى، آناهیتا افشار، امین شعرباف و … اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است که سریال قورباغه توانسته امتیاز ۷٫۷ را در سایت IMDb کسب کند.

قسمت اول و دوم این مجموعه در هفته های گذشته پخش شد که توانست رضایت مخاطبان خود را جلب کند و قسمت سوم سریال قورباغه قرار است دوشنبه این هفته از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

رسانه اینترنتی هکس دانلود با داشتن آرشیو قوی در زمینه دانلود فیلم ایرانی و خارجی و همچنین سریال های خانگی و تلوزیونی پخش این سریال را همانند دیگر سایت های دانلود بر عهده دارد.

جهت دانلود قسمت های جدید این سریال و همچنین دانلود قسمت سوم سریال قورباغه میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

سایر عوامل سازنده سریال قورباغه به شرح زیر میباشد:

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی، آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
مهسا کرمی
مهسا کرمی
2 سال قبل

واقعا عالی بود این سریال دستتون درد نکنه که معرفی کردین.

دکمه بازگشت به بالا