قسمت ششم برنامه همرفیق با حضور هادی حجازی فر

در این مطلب از جدولیاب، امکان دانلود قسمت ششم برنامه همرفیق با حضور هادی حجازی فر برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. مهمان این هفته همرفیق با اجرای شهاب حسینی در هفته ششم هادی حجازی فر به همراه رفیق خود محمدحسین مهدویان معرفی شد.

طبق اعلام روابط عمومى همرفیق پس از استقبال زیاد مخاطبان از قسمت پنجم این برنامه در هفته گذشته، حالا در ششمین قسمت از این برنامه هادی حجازی فر به همراه بهترین رفیق خود مهمان همرفیق خواهد شد. هادی حجازی ‌فر ، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر می باشد. از فیلم ‌های او می ‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و منطقه پرواز ممنوع را نام برد. وی در جشن خانه تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در نظرسنجی سایت خبر آنلاین نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سی و پنجمین دوره جشنواره فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد!

هادی حجازی ‌فر دانش آموخته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ شمسی این دانشگاه است.

 

همرفیق به کارگردانى و اجراى شهاب حسینى و به تهیه کنندگى حسن خدادادى هر پنجشنبه ساعت ٩ شب به صورت اختصاصی در نماوا منتشر می‌ شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا