دانلود قسمت هشتم برنامه امشو با مجید صالحی

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود دانلود قسمت هشتم برنامه امشو با مجید صالحی برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. در قسمت جدید برنامه ام شو ، شاهد حضور مهران غفوریان ، کمدین دوست ‌داشتنی و همچنین فرزاد فرخ ، خواننده پاپ کشور خواهیم بود.

همانطور که می دانید برنامه ام شو ، اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌ شود و پخش تلویزیونی ندارد.

قسمت هشتم امشو با مجید صالحی ، ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی پخش خواهد شد؛ در قسمت هشتم امشو با مجید صالحی در شامگاه شنبه ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی ، مهران غفوریان که بازیگری سینما و تلویزیون را در کارنامه دارد با مجید صالحی به گفت ‌و گو می ‌پردازد. همچنین فرزاد فرخ ، خواننده جوان و پر انرژی کشورمان هم در برنامه حضور دارد و برای مخاطبان اجرای زنده خواهد داشت. مهمان دیگر برنامه هشتم امشو ، دکتر احمد حلت ، مدیر مجله محبوب موفقیت است که در برنامه حضور دارد.

دانلود قسمت هشتم امشو
دانلود قسمت هشتم امشو

پخش زنده قسمت هشتم امشو از لایو پیج اینستاگرام ویترین استودیو (با قرعه‌ کشی آنلاین) و یوتیوب، پخش با تاخیر نسخه اختصاصی در نماوا.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا