دانلود نتفلیکس و نحوه اشتراک آن به چه صورت می باشد ؟

اگر درباره واژه نتفلیکس چیزی نمی دانید اما دوست دارید اطلاعاتی راجع به این موضوع داشته باشید این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید .

تعداد دفعاتی که در طول شبانه روز اسم نتفلیکس به گوشمان می‌خورد هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود. خصوصا اگر از علاقمندان به فناوری و تکنولوژی و دنبال کننده‌های فیلم و سریال باشیم؛ امکان ندارد روزمان را بدون شنیدن این اسم شب کنیم. اما نتفلیکس چیست ؟ به طور ساده می‌توان گفت که نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین فیلم و سریاال است که به ارائه سریال‌ها و فیلم‌های محبوب می‌پردازد. علاقمندان به این حوزه می‌توانند از طریق اینترنت به این شبکه دسترسی پیدا کرده و به تماشای برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازند.

این سرویس برای اولین بار در آمریکا و در سال ۱۹۹۸ کار خود را آغاز نمود. در آن زمان نتفلیکس به صورت ارسال پستی DVD به کاربران خود خدمت رسانی می‌کرد. امروزه اما نتفلیکس بیش از ۱۰۰ میلیون عضو در بیش از ۱۹۰ کشور جهان دارد و از محبوبیتی باور نکردنی در بین علاقمندان به فیلم و سریال برخوردار است. این شرکت امروزه از هر پروژه جذابی که در زمینه فیلم و سریال ارائه شود استقبال کرده و روی آن سرمایه گذاری می‌کند.

در نتفلیکس چه چیزهایی منتظر ما هستند ؟

همانطور که گفته شد در این سرویس شما می‌تونید به تماشای آنلاسن بهترین سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی بپردازید. علاوه بر این‌ها این شرکت دارای یک آرشیو قدرتمند از نمایش‌های تلویزیونی و مستندهای کوتاه و بلند نیز می‌باشد که با عضویت در نتفلیکس می‌توانید به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید. می‎توان ادعا کرد هر فیلم یا سریال جذابی که تاکنون اسم آن به گوشمان خورده است؛ در این شبکه پخش شده و در دسترس کاربران آن فرار خواهد داشت. مشترکان نتفلیکس علاوه بر تماشای آنلاین، می‌توانند برنامه‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و در مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارند به راحتی به تماشای آن‌ها بپردازند.

محصولات نتفلیکس
نتفلیکس به دو صورت به پخش فیلم و سریال‌ها می‌پردازد: در روش اول فیلم‌ها و سریال‌ها به طور انحصاری و با سرمایه این شرکت ساخته می‌شوند؛ در حالی که در روش دوم فیلم و سریال با سرمایه شخصی ساخته می‌شود؛ اما محل نمایش آن، شبکه نتفلیکس اعلام می‌شود. از محبوب‌ترین سریال‌هایی که با سرمایه این شرکت ساخته شده‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برکینگ بد
شکارچیان ترول
خانه پوشالی
نارنجی همان سیاه است
بچه عجیب
۱۳ دلیل برای اینکه
سرقت پول
بازگشت به کار
بازگشت سفرهای علمی
شکارچیان ذهن

نحوه استفاده از نتفلیکس چیست ؟

هر کسی در هر کجای دنیا که بخواهد از خدمات این شرکت استفاده کند؛ لازم است هزینه اشتراک ماهیانه خود را پرداخت نماید. البته نتفلیکس این امکان را برای کاربران جدید فراهم کرده تا یک ماه به صورت رایگان از این شبکه استفاده کنند. به عبارتی دیگر ماه اول استفاده از این شبکه رایگان است؛ اما از ماه دوم نیاز به پرداخت حق اشتراک دارید. اشتراک‌های شرکت نتفلیکس به سه صورت ارائه می‌شوند:

پلن معمولی
برای اینکه پلن معمولی نتفلیکس را خریداری نمایید؛ باید ماهیانه ۸ دلار پرداخت نمایید. در این پلن فقط یک دستگاه مجاز به اتصال به این شبکه است و البته تمامی محصولات با کیفیت ۴۲۰ ارائه می‌شوند که یک کیفیت کاملا معمولی به شمار می‌رود.

پلن استاندارد نتفلیکس چیست ؟
برای خریداری این اشتراک باید هر ماه ۱۲ دلار پرداخت نمایید. در این پلن ۲ دستگاه قادر خواهند بود به شبکه نتفلیکس متصل شوند و البته کلیه محصولات با کیفیت ۷۲۰ ( کیفیت اچ دی ) قابل تماشا و دانلود خواهند بود

پلن حرفه ای
کسانی که می‌خواهند کاربر حرفه‌ای نتفلیکس شوند؛ باید ماهیانه ۱۶ دلار به این شرکت پرداخت نمایند. در این اشتراک، ۴ دستگاه مجاز به اتصال به شبکه خواهند بود و البته کلیه محصولات با کیفیت ۱۰۸۰ ( کیفیت فول اچ دی ) ارائه خواهند شد.

چگونه می‌توانیم اشتراک نتفلیکس را خریداری کنیم ؟

تمامی پرداختی‌های این شرکت تنها به صورت دلار انجام می‌شود. بنابراین کاربران ایرانی که می‌خواهند در این شبکه به تماشای فیلم و سریال بپردازند؛ لازم است با استفاده از مستر کارت‌های خارجی اقدام به خرید اشتراک نمایند. طبیعتا دسترسی به مستر کارت‌های خارجی برای بسیاری از کاربران ایرانی میسر نیست و در نتیجه برای خرید اشتراک این شبکه باید به دنبال یک راه حل باشیم. بهترین و ساده‌ترین راه حل برای خرید اشتراک نتفلیکس در ایران، خرید کارت‌های اعتباری این شرکت می‌باشد. به این صورت که تعدادی از وب سایت‌های ایرانی اقدام به فروش کارت‌های اعتباری این شرکت می‌کنند.

از آنجایی که وب سایت ایده‌آل مگ هیچگونه فعالیتی در زمینه فروش این کارت‌های اعتباری ندارد و صرفا به عنوان یک مرجع اطلاع رسانی در این زمینه عمل می‌کند؛ در نتیجه نمی‌توانیم هیچ وب سایتی را در زمینه خرید اشتراک نتفلیکس تایید کرده و معرفی کنیم. توصیه ما این است که ابتدا از معتبر بودن وب سایتی که قصد دارید اشتراک نتفلیکس را از آن خریداری نماییید اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به پرداخت نمایید.

چگونه با نتفلیکس کار کنم ؟
برای دسترسی به نتفلیکس، قبل از هرچیزی باید برنامه‌ی آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید . خوشبختانه این سرویس بر روی اکثر دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها قابل پخش است. بنابراین بسته به اینکه می‌خواهید بر روی چه سیستم عاملی از آن استفاده کنید؛ باید برنامه مربوط به دستگاه خود را دانلود کرده و نصب کنید. در حال حاضر نتفلیکس بر روی ویندوز، اندروید و آیفون نصب و اجرا می‌شود. در ادامه لینک دانلود این برنامه برای دستگاه و سیستم‌  عامل‌های مختلف قرار داده شده است:

دانلود نتفلیکس برای تبلت و موبایل‌های آیفون
دانلود نتفلیکس برای تبلت و موبایل‌های اندروید
دانلود نتفلیکس برای تبلت و موبایل‌های ویندوز

 

نتفلیکس در ایران
مناسفانه این شرکت در ایران مسدود شده است و به عبارتی فیلتر شده است. در واقع تا سال ۱۳۹۴ این شرکت در ایران قابل دسترس بود؛ اما بعد از آنکه به دلیل تحریم‌ها دسترسی ایرانی‌ها را به محصولات خود مسدود کرد؛ از سوی ایران فیلتر شد. البته در حال حاضر این شرکت محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نمی‌گیرد؛ اما کماکان از سمت ایرن فیلتر است. بنابراین برای استفاده از خدمات این شرکت باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

 

 

بیشتر بخوانید :

پلی استیشن ۵ را چند بخریم؟/ چه بازی‌هایی برای پلی‌استیشن ۵ عرضه می‌شوند؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا