دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد ویژه مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی

در این مطلب، امکان دانلود و همچنین نصب اپلیکیشن شاد ویژه مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی فراهم شده است! با ما همراه باشید. مراسم رونمایی رسمی از نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد صبح روز ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مهدی اخوان بهابادی، مدیر عامل همراه اول در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه خوشحالم در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد رونمایی از این اپلیکیشن هستیم، اظهار کرد: این رونمایی برگرفته از تجربه‌ای ارزشمند و دو ساله به حساب می‌آید که حاصل تلاش‌های همراه اول است.

دانلود اپلیکیشن شاد

وی با تأکید بر اینکه ما در وزارت آموزش و پرورش، همراه اول را بخشی از نظام تعلیم و تربیت می‌دانیم، خاطر نشان کرد: به سهم خودم از تیم طراحی و توسعه دهنده شاد تشکر می‌کنم؛ «شاد» امروز یکی از بزرگترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران کرونا است و در شرایط فعلی به عنوان شبکه اصلی آموزش و در پساکرونا هم به عنوان بخش مکمل در کنار سیستم تعلم و تربیت خواهد بود.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این مراسم با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تأمین زیرساخت‌های موردنیاز «شاد» را به بهترین شکل انجام دادیم، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که بزرگترین نعمتش که همانا خدمت به بندگانش است را به ما عنایت کرده است.

مدیرعامل همراه اول تصریح کرد: «شاد» پیشرفت‌هایی به نسبت سال گذشته با هدف ارتقای سطح کیفیت داشته است که نسخه جدید آن همزمان با بازگشایی مدارس، قابل استفاده توسط کاربران خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از شاد برای تمامی کاربرانی که از سیمکارت همراه اول استفاده می‌کنند رایگان است، اشاره‌ای به ظرفیت مرکز مانیتورینگ آن داشت و گفت: چندی پیش که سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مرکز مانیتورینگ شاد در بخش مرکز مانیتورینگ پلتفرم‌های دیجیتال همراه اول بازدید کردند، در جریان ظرفیت‌های این مرکز شبانه روزی قرار گرفتند که به منظور رسیدگی آنی به مشکلات و نواقص فنی احتمالی در بستر خدمت رسانی شاد ایجاد شده است.

اخوان بهابادی اشاره‌ای به تصمیم اخیر شورایعالی فضای مجازی نیز داشت و اذعان کرد: طی چند روز آینده فراخوانی را خواهیم داشت تا تمامی جوانان خوش ذوق و ظرفیت استارتاپی کشور که پتانسیل طراحی و ارائه خدمات مرتبط با فضای آموزش و پرورش کشور را دارند، اعلام آمادگی کرده و آن‌ها را به صورت تجمیعی گرد هم آوریم و نهایتا بتوانیم سرویس هایشان را با کسب مجوز‌های لازم از وزارت آموزش و پرورش، روی پلتفرم شاد فعال کنیم.

وی همچنین یادآور شد: از همکاری خوب وزارت آموزش و پرورش نیز بسیار سپاسگزارم؛ این وزارتخانه در دوران شیوع کرونا یکی از مجموعه‌های پیشتاز در ارائه خدمات مجازی بود.

براساس این گزارش، در جریان این مراسم که نسخه جدید شاد که در راستای پایداری بیشتر و ارتقای کیفیت در سرویس دهی رونمایی شد، دارای قابلیت‌های کلیدی نظیر داشبورد‌های مدیریتی ویژه برای نظارت هر چه بیشتر مدیران مدارس بر کیفیت آموزشی، امکان برقراری مکالمات گروهی با هدف افزایش سرعت ارتباطی بین دانش آموزان و معلمان، اضافه شدن موتور جستجوگر شادبین، طراحی رابط کاربری جدید با هدف ماندگاری و حضور هر چه بیشتر دانش آموزان و فعالیت مرکز مانیتورینگ هفت در بیست و چهار این پلتفرم است.

همچنین محمد امین ابطحی، نماینده تام الاختیار مدیرعامل همراه اول در پروژه شاد نیز حین رونمایی از نسخه جدید این پلتفرم، گزارشی اجمالی به شرح ثبت رکورد ۴۰۳ گیگابیت بر ثانیه توسط این سرویس آموزشی، تبادل ۴۷ میلیارد پیغام و ۱۷ میلیارد فایل بر بستر شاد، احراز هویت ۹۹ درصد مدیران ۹۸ درصد معلمان و ۸۶ درصد دانش آموزان، نصب ۲۴ میلیونی اپلیکیشن با ثبت ۲۲ میلیون شماره یکتا، ثبت رکورد برقراری روزانه یک میلیون تماس صوتی و تصویری بین معلمان و دانش آموزان و مواردی از این قبیل داد

دانلود اپلیکیشن شاد

امکانات و تغییرات نسخه جدید شاد

✅زیباسازی و بازطراحی رابط کاربری

با توجه به اینکه بازه سنی کاربران شاد گستردگی دارد و بر اساس مطالعه روانشناسی و استفاده از نظرات کارشناسان، گرافیک و فناوری اطلاعات رابط کاربری و تجربه کاربری در نسخه جدید شاد تغییرات قابل توجهی داشته است، از جمله جذابیت‌ های بصری رنگی و کاراکتر استفاده شده است.

✅احراز هویت و اعطای نقش به کاربران

در شاد سه گروه کاربری مدیر، معلم و دانش ‌آموز بر اساس شماره همراه ثبت شده است که احراز هویت می‌شوند. بر اساس یکی از این سه نقش می ‌توان فیچرهای مناسب همان نقش را ارائه داد؛ برای مثال به‌محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه کلاس‌های مدرسه به‌صورت خودکار تعریف می‌شوند و نیازی به ساخت گروه ‌های کلاسی نیست.

✅حضور و غیاب هوشمند

معلم می ‌تواند با تعیین برنامه هفتگی کلاسی و با مراجعه به لیست کلاس ها از وضعیت حضور هر یک از دانش‌آموزان اطلاع حاصل کند؛ در کلاس آنلاین به‌صورت خودکار هر هفت دقیقه حضور دانش ‌آموزان ثبت شده و به معلم اطلاع داده می‌شود.

✅ارتباط زنده یک طرفه

سرویس ارتباط زنده یکطرفه تعریف می ‌شود که در حال حاضر هر فردی که عضو گروه است می‌تواند با انتخاب گزینه پخش زنده برای افراد آن گروه ارتباط لایو یک طرف ایجاد کند و پخش زنده تا ٢۴ ساعت قابل دانلود است.

✅پخش زنده کلاسی ارتباط زنده دوطرفه

بعد از ارائه سرویس یکطرفه، توسعه سرویس ارتباط زنده دوطرفه با هدف برگزاری جلسات آنلاین مدیران، برگزاری جلسات اولیا و مربیان و کلاس ‌های تعاملی ایجاد شده است. معلم در کلاس آنلاین می‌تواند با انتخاب پخش زنده دوطرفه کلاس ‌های آنلاین تعاملی با هدف پرسش و پاسخ دانش ‌آموزان برگزار کند.

✅تماس دوسویه

به ‌صورت رایگان است و برای برگزاری آزمون‌ های شفاهی و پرسش و پاسخ قابل استفاده است.

✅تماس تصویری

به ‌منظور آزمون شفاهی که نیاز به دیدن تصویر دانش ‌آموز است یا ارتباط مدیر و معلمان قابل استفاده است.

✅تکالیف دانش آموزان

در راستای پیشرفت دانش‌آموز به معلم کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش ‌آموز و نقاط ضعف و قوت او در دروس مطلع شود. سرویس تکلیف برای معلم شامل سه بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه شده است.

✅آزمون ساز 

سامانه آنلاین آزمون ساز با رویکرد ارائه سرویس‌های جامع تعریف آزمون برای معلمان و دریافت آن برای دانش‌آموزان توسعه یافته است. آزمون‌ساز قابلیت برگزاری آزمون‌های تشریحی و تستی را دارد؛ هدف برگزاری آزمون به‌صورت آنلاین برای سنجش دانش و یادگیری دانش‌آموز است. معلم امکان ایجاد سوالات به‌صورت نگارش متن یا آپلود فایل را دارد؛ معلم با درج مشخصات آزمون شامل نام درس، نام یا شماره آزمون، تاریخ، ساعت شروع و پایان، مدت زمان آزمون، تعداد سوالات، بارم کلی و بارم هر سوال می‌تواند آزمون مخصوص به خود را تعریف کند. دانش‌آموز پس از تکمیل آزمون با کلیک روی دکمه پایان یک اعلان برای معلم می‌فرستد.

✅پروفایل دانش ‌آموز کارپوشه

مجموعه فعالیت‌هایی است که یک فرد در طول مدت مشخص انجام می‌ دهد. کارپوشه ابزار کلیدی برای ارزشیابی و معیاری برای شناسایی میزان تلاش، پیشرفت و موفقیت دانش‌آموزان است؛ آنها با کسب امتیاز از خدمت ارائه شده یک امتیاز کلی کارپوشه کسب می‌کنند…

نحوه استفاده از برنامه و شبکه اجتماعی شاد

  • ابتدا وارد سایت shad.medu.ir شوید.
  • ابتدا در فیلد کد ملی٬ کد ملی خود را وارد کنید.
  • سپس اطلاعاتی شامل سری شناسنامه و سریال شناسنامه را وارد فیلد مربوطه کنید.
  • تاریخ تولد خود را در فیلد مربوطه وارد کنید.
  • بر روی ورود به گروه کلاس من کلیک کنید.
  • بعد از انجام این کار وارد گروهی در پیام رسان سروش می شوید.
  • دانلود یکی از ۵ برنامه زیر برای امکان استفاده از برنامه شاد الزامی می باشد.
  • متاسفانه تا زمان نهایی شدن نرم افزار شاد اطلاعات تکمیل تر وجود نخواهد داشت.

شاید این سوال برای تان پیش آید که آیا بعد از نصب پیام رسان توسط مدیر، معلم، دانش‌آموز و یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروه‌چ های درسی وجود دارد؟ در پاسخ بایستی گفت به محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس های مدرسه به صورت خودکار تعریف می شوند و نیازی به ساخت گروه های کلاسی نیست!

توجه داشته باشید برای استفاده از نرم افزار شاد آموزش و پرورش باید یکی از برنامه های آی گپ٬ گپ٬ سروش٬ بله و یا روبیکا را نصب کرده باشید. توجه کنید که این برنامه هنوز به صورت رسمی شروع به کار نکرده است و ممکن است پلتفرم های برنامه شاد دانش آموزان که توسط آموزش و پرورش معرفی شده است، تغییر کند در این صورت تمامی اطلاعات لازم را می توانید با بازگشت به همین پست در سایت جدولیاب به دست آورید. پس پیشنهاد می شود آدرس این صفحه را ذخیره کنید تا در زمان لازم دوباره به آن مراجعه کنید و از آخرین اخبار سامانه شاد آموزش و پرورش مطلع شوید.

تمام اطلاعیه های مربوط به شاد صرفا از طریق کانال های پیش بینی شده در شاد و یا پایگاه اطلاع رسانی وزارت متبوع انجام می‌ شود، کلیه کانال های ایجاد شده به نام شاد در فضای مجازی غیر موثق و غیرمرتبط با وزارت آموزش و پرورش است!

لازم به ذکر است برای سهولت، این لینک توسط مرکز فناوری وزارت برای کلیه مدیران محترم مدارس ابتدایی پیامک می شودزمان و نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه، متعاقبا توسط معاون محترم آموزش متوسطه اعلام می شود.

دانلود اپلیکیشن شاد

پشتیبانی رسمی نرم افزار شاد آموزش و پرورش

  • تماس تنها از تلفن ثابت بدون نیاز به شماره گیری کد شهر ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱ (سراسر کشور)
  • تماس تنها از تلفن ثابت بدون نیاز به شماره گیری کد شهر ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲ ( فقط تهران)

پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

توجه داشته باشید تاکنون حدود ۲۷۰ هزار کلاس در شبکه آموزشی شاد تشکیل شده است؛ همچنین حدود ۷۸ هزار مدیر مدرسه، یعنی بیش از ۸۰ درصد مدیران مدارس ابتدایی به این شبکه متصل شده اند و بیش از سه میلیون از دانش آموزان ابتدایی به این شبکه وارد شده اند!

برای دانلود اپلیکیشن شاد روی لینک زیر کلیک کنید

shaddl.medu.ir

این اپلیکیشن در شروع به کار دارای ایرادات متعددی بود که هم دانش‌ آموزان هم معلمان را دچار دردسرهای زیادی کرد، اما به گفته مسئولان مربوطه در نسخه‌های به روز شده‌ این ایرادات تا حدود زیادی برطرف شد و کار را برای معلمان و دانش‌ آموزان راحت‌تر کرده است.

براساس گزارش‌های به دست آمده در نسخه به‌روز شده شاد قابلیت‌های کاربردی مانند داشبورد‌های مدیریتی برای نظارت بیشتر مدیران مدارس بر کیفیت آموزشی، امکان برقراری مکالمات گروهی با هدف افزایش سرعت ارتباطی بین دانش آموزان و معلمان، اضافه شدن موتور جستجوگر شادبین، طراحی رابط کاربری جدید با هدف ماندگاری و حضور هر چه بیشتر دانش آموزان و فعالیت مرکز مانیتورینگ هفت در بیست و چهار این پلتفرم اضافه شده است.

در راستای حمایت از دانش‌ آموزان و معلمان اپلیکیشن شاد اپراتورهای کشور اعلام کردند که امسال نیز از اینترنت مصرفی رایگان برخوردار شده و  به گفته مسئولین مربوطه تا حدودی عیب‌‌های قبلی به خصوص سرعت استفاده از ایپلیکیشن بهبود یافته است.

دانلود اپلیکیشن شاد

سؤالات متداول عمومی درباره شبکه شاد

۱. آیا بعد از نصب پیام‌رسان توسط مدیر، معلم، دانش‌آموز یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروه‌های درسی است؟

جواب: به محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس‌های مدرسه به‌صورت خودکار تعریف می‌شوند و نیازی به ساخت گروه‌های کلاسی نیست.

۲. مزیت استفاده از اپلیکیشن‌ داخلی و اختصاصی در این طرح چیست؟

جواب: فراهم آوردن محیطی جذاب، پویا، امن و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش‌آموزان ایرانی از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی اپلیکیشن داخلی شاد است.

۳. تلفن همراهم اجازه نصب اپلیکیشن را نمی‌دهد. چه کار کنم؟ پیغام‌هایی نظیر این برنامه معتبر نیست یا ممکن است تلفن و اطلاعات شمارا به خطر بی اندازد؟

جواب. تمام مسائل امنیتی در خصوص اپلیکیشن توسط تیمی فنی موردبررسی قرارگرفته است. لذا کافی است به بخش تنظیمات (setting) دستگاه خود مراجعه کرده و اجازه نصب اپلیکیشن را فعال کنید.

۴. آیا مخاطبین هم گروه ها و مخاطبین ما را می‌بینند؟

جواب: خیر. تمام اطلاعات شخصی کاربران محفوظ بوده و برای سایر کاربران غیرقابل دسترسی است. افراد تنها امکان مشاهده مخاطبان خود که به شاد پیوسته‌اند را دارد.

۵. آیا پیام رسان نسخه دسکتاپ (ویندوز/ مک/ لینوکس) دارد؟

جواب: در حال حاضر فقط نسخه اندروید قابل‌دسترسی است.

۶. آیا پیام رسان نسخه وب دارد؟

جواب: بله.  Shadweb.iranlms.ir.

۷. آیا پیام رسان نسخه IOS دارد؟

جواب: بله Shaddl.ir

۸. آموزش های برخط تا چه زمانی ادامه دارد؟

جواب: آموزش برخط تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

۹. آیا اینترنت رایگان در اختیار ما قرار می گیرد؟

جواب: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، به‌زودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن شاد فراهم خواهد شد.

۱۰. برنامه کلاس های چندپایه/ پیش‌دبستانی/ نهضت سواد آموزی چگونه خواهد بود؟

جواب: فعلاً امکان حضور این افراد در سامانه شاد وجود ندارد. در اسرع وقت پس از امکان‌پذیر شدن ارائه خدمت اطلاع‌رسانی می‌شود.

۱۱. برای دانش آموزان محروم/ مناطق محروم از امکانات لازم چه باید کرد؟

جواب: موضوع در دست بررسی است و مراتب متعاقباً به اطلاع می‌رسد.

۱۲. آیا امکان گزارش گیری از فعالیت مدرسه و کلاس‌ها در سطح منطقه و استان وجود دارد؟

جواب: بله. پنل گزارش‌گیری در بخش «ورود مدیر ستادی/ استانی/ شهرستانی» در اپلیکیشن شاد وجود دارد.

۱۳. امکان فعالیت کلاس‌های پیش‌دبستانی وجود دارد؟

جواب: فعلاً خیر. اما به‌زودی این امکان فراهم خواهد شد.

۱۴. آیا امکان ایجاد گروه و کانال (به هر نوعی) برای افراد وجود دارد؟

جواب: خیر. این امکان در حال حاضر در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

۱۵. امکانات موردنیاز دستگاه هوشمند برای نصب این اپلیکیشن چیست؟

جواب: دستگاه هوشمند با سیستم‌عامل اندروید (نسخه ۴.۴ یا بالاتر) و دارای حداقل حافظه لازم برای نصب و اجرای اپلیکیشن.

دانلود اپلیکیشن شاد

سوالات متداول مدیران

۱. مدیران باید چه‌کاری انجام دهند؟ (شرح یک‌به‌یک مراحل)

جواب: مدیران با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می‌توانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)

۲. چگونه اطلاعات معلمان (رسمی، حق‌التدریس، نیروهای آزاد، فاقد ابلاغ سیستمی (خرید خدمات)) را در سناد ثبت و اصلاح کنیم؟ مشکل عدم پذیرش اطلاعات معلم توسط اپلیکیشن را چطور حل کنیم؟

جواب: کلیه اطلاعات معلمان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش است. مدیر و معلم باید از صحت اطلاعات وارد شده در سناد اطمینان حاصل کنند و سپس فرآیند نصب و راه اندازی اپلیکیشن را اجرا نمایند.

۳. چگونه اطلاعات خود (مدیر) را در سناد ثبت کنم؟

جواب: این اطلاعات توسط مدیران مناطق در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش است.

۴. چه مقاطعی موظف هستند در سناد فرآیند ثبت اطلاعات را انجام دهند؟

جواب: تمامی مقاطع موظف به ثبت اطلاعات خود در سناد هستند. این کاربر عهده مدیران مدارس و مناطق بوده و دسترسی برای سایر افراد وجود ندارد.

دانلود اپلیکیشن شاد

سؤالات متداول معلمان درباره شبکه شاد

۱. معلمان باید چه‌کاری انجام دهند؟ (شرح یک‌به‌یک مراحل)

جواب: معلمان با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می‌توانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)

۲. با ورود کد ملی معلم در قسمت کلاس‌بندی، خطای «معتبر نیست» نمایش داده می‌شود. باید چه‌کار کنم؟

جواب: لازم است دقت کنید شماره تلفن شما با سامانه سناد مطابقت داشته باشد. همچنین شماره ملی را درست و با صفحه‌کلید زبان انگلیسی وارد کنید. در صورت نیاز، از مدیر درخواست کنید اطلاعات شمارا در سامانه سناد اصلاح کند.

۳. برخی از همکاران حق‌التدریس با ابلاغ همکار دیگری در کلاس هستند. چه باید کرد؟

جواب: ابلاغ صوری خلاف است. باید اطلاعات دقیق در سناد درج شود.

۴. آیا امکان ادغام چند کلاس با محتوای مشابه توسط یک معلم وجود دارد؟

جواب: متأسفانه فعلاً این امکان وجود ندارد.

۵. معلمانی که تدریس غیرموظف دارند چه باید بکنند؟

جواب: فرهنگیانی که غیرموظف دارند، می‌توانند از روز سه ‌شنبه وارد پیام ‌رسان شده و پس از انتخاب نقش معلم، کد مدرسه خود را انتخاب کنند.

۶. آیا امکان ترک کلاس را می‌توان غیرفعال کرد؟

امکان ترک کلاس برای دانش آموزان وجود دارد که به‌زودی غیرفعال خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن شاد

سوالات کادر مدرسه درباره شبکه شاد

۱. معاونین مدرسه باید چه کاری انجام دهند؟

جواب: در حال حاضر، کادر مدرسه موظف به همکاری با مدیر مدرسه هستند. در مراحل بعد برای این افراد نیز نقش‌های مجزا روی اپلیکیشن قابل تعریف است.

۲. مربیان پرورشی/ مشاوران باید چه کاری انجام بدهند؟

جواب: به زودی گروه مخصوص پرورشی/مشاوره در هر مدرسه تاسیس خواهد شد. ایده های عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا در صورت امکان به نام خودتان اجرا شود.

۳. برای اجرای برنامه های سلامت و تربیت بدنی/ دروس عملی/ دروس مهارتی چه کنیم؟

جواب: متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. ایده های عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا در صورت امکان به نام خودتان اجرا شود.

دانلود اپلیکیشن شاد

پیغام های خطا در شبکه شاد

۱. در هنگام احراز هویت دانش آموز، صفحه ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای ( کد ملی و سریال شناسنامه و …) نشان داده نشد و مستقیما به صفحه‌ای وارد شود که پیام خطای ۴۰۳ ظاهر شود چه باید کرد؟

جواب ۱: هنگام کار با شاد و احراز هویت در گوشی، فیلترشکن خودرا خاموش کنید.

جواب ۲: زبان صفحه‌کلید گوشی یا کامپیوتر را روی انگلیسی قرار دهید.(اعداد را به انگلیسی وارد کنید)

جواب ۳: صحت مشخصات شناسنامه ای دانش آموز توسط مدیر مدرسه در سناد چک شود. اصلاحاطلاعات در سناد حداکثر تا ۲۴ ساعت در سامانه شاد اعمال خواهد شد.

جواب ۴: لینک صفحه اینترنتی احراز هویت را کپی کرده و با مرورگر دیگری در گوشی یا کامپیوتر همان صفحه را باز کنید و احراز هویت را ادامه دهید. (مراحل به را صورت تصویری بینید).

جواب ۵: معمولا مشکل از ترافیک و سرعت اینترنت شما یا خود برنامه است. مراحل احراز هویت را مجدداً و  در زمان‌های مختلف انجام دهید.

جواب ۶: احتمال دارد نسخه گوشی یا مرورگر اینترنت شما پایین باشد. در صورت آشنایی با بروزرسانی برنامه‌ها، مرورگر خود را از بازار یا فروشگاه گوگل آپدیت نمایید، یا یک مرورگر دیگر مثل گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس و … نصب نمایید.

جواب ۷: در صورتی که با این روش موفق به انجام احراز هویت نشدید، آسانترین راه این است که روی یک گوشی دیگر و با همین شماره موبایل اولی، برنامه را نصب و اجرا و مراحل احراز هویت را انجام دهید. پس از اتمام کار در گوشی دوم، در گوشی اول نیز دانش آموز به کلاس اضافه خواهدشد و می‌توانید برنامه را از گوشی دومی حذف نمایید.

جواب ۸:  حاصل جمع دوعدد راهم درجای مشخص شده بنویسید.

۲. در صورت بروز خطای ۴۰۶ راه حل چیست؟

جواب: هر دانش آموز برای ثبت مشخصات شناسنامه‌ای ۵ دقیقه زمان دارد چنانچه در ۵ دقیقه نتواند اطلاعات خود را ثبت کند با خطای ۴۰۶ مواجه می شود. در این صورت مجددا اقدام به ثبت مشخصات کنید.

۳. در صورت بروز خطای  ۴۰۲ و ۴۰۱ راه حل چیست؟

جواب: اگر بعد از ثبت مشخصات دانش آموز با خطای ۴۰۱یا ۴۰۲ مواجه شدید باید به یک مرحله عقب برگردید و مراحل را مجدداً ادامه دهید. در صورتی که بعد از مرحله احراز هویت به خطای ۴۰۱یا ۴۰۲موجه شدید، باید به قسمت دانش آموز سپس قسمت لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید.

۴- در هنگام ورود دانش‌آموز خطای عدم انطباق اطلاعات شناسنامه‌ای وجود دارد.

جواب: توجه کنید که ممکن است دلیل بروز این ایراد، نقص یا اشتباه در مشخصات ثبت شده دانش آموز در سامانه سناد باشد. از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید.

سوالات متداول دانش آموزان درباره شبکه شاد و دانلود اپلیکیشن شاد

۱. دانش آموزان باید چه کاری انجام دهند؟

جواب: دانش آموزان با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می‌توانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد.

۲. دانش آموز اتباع هستم. چگونه وارد سامانه شوم؟

جواب: در مورد اتباع سایر کشورها، کد هویتی اتباع به جای کد ملی درج شود و نیازی به ورود اطلاعات شناسنامه‌ای نیست. امکان ورود این عزیزان به زودی فراهم می شود.هم اکنون مدیر امکان اضافه نمودن دانش آموز را دارد.

۳. آیا امکان ورود چند دانش آموز با یک خط وجود دارد؟ والدینی که معلم یا مدیر مدرسه هستند می توانند از همان خط برای ورود فرزندشان استفاده کنند؟

جواب: بله. فعلا این امکان وجود دارد. اما احتمال بروز هر خطای احتمالی توسط فرزندان در این زمینه بر عهده‌ی والدین خواهدبود. والدین باید در صورت نیاز، خط تلفن جداگانه برای ورود هر دانش آموز تهیه کنند.

۳. چگونه دانش آموزانی که خود گوشی ندارند و از گوشی پدر و مادر استفاده کنند؟

جواب: می توانید با نصب این برنامه روی دو گوشی مثلا (گوشی پدر و مادر) و فعالسازی آن با فقط یک شماره، در صورت در دسترس نبودن یکی، از گوشی دیگر استفاده نماید.

۴. دانش آموزان استثنایی چه کار کنند؟

جواب: برنامه‌ریزی برای دانش‎آموزان استثنایی در حال پیگیری است. در صورت وجود پیشنهاد، ایده‌های عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا به نام خودتان اجرا شود.

سوالات متداول والدین درباره شبکه شاد

۱. والدین باید چه کاری انجام دهند؟

جواب: والدین می توانند پس از نصب اپلیکیشن، بر حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در ساعت مقرر نظارت داشته باشند. فعلا امکان حضور فعال والدین در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

۲.آیا امکان ارسال گزارش حضور و غیاب بصورت هفتگی برای والدین وجود دارد؟

جواب: متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد. اما محتوای کلاس و فعالیت های کلاسی در دستگاه هوشمند مورد استفاده همواره قابل دسترسی است.

۳. آیا چند دانش آموز از یک خانواده با یک شماره همراه می توانند وارد شاد شوند؟

جواب: عضویت این مورد امکانپذیراست. بعد ازعضویت یک فرزند حتما باید از برنامه خارج شده و مجدد وارد شوند تا دانش آموز بعدی را عضو کلاس کنند.

فعالیت های داخل کلاسی در شبکه شاد

۱. آیا امکان انصراف از کلاس (ترک گروه کلاسی) وجود دارد؟

جواب: در حال حاضر امکان انصراف از کلاس ها وجود ندارد.

۲. آیا امکان ذخیره کلاس و محتوای ارائه شده را دارم؟

جواب: بله. اپلیکیشن شاد در این زمینه مشابه پیامرسان‌ها عمل می کند و شما مشابه یک پیامرسان می توانید محتوای ارائه شده در آن را ذخیره کنید.

۳. آیا امکان حذف/ ویرایش پیام های ارسالی را دارم؟

جواب: بله. اپلیکیشن شاد در این زمینه مشابه پیامرسان ها عمل می کند و شما مشابه یک پیامرسان می توانید پیام های خود را حذف یا ویرایش کنید.

۴. آیا ارسال فایل متنی وصوتی و یا عکس یا فیلم محدودیت دارد؟

جواب:حداکثر حجم فایل قابل ارسال ۱۰۰ مگابایت است.

۵. آیا امکان انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر را دارم؟

جواب: بله. اطلاعات پیامرسان درون خود پیامرسان ذخیره شده اند و وابسته به ابزار مورد استفاده شما نیست. کافی است با دستگاه دیگر در حساب کاربری خودتان وارد شوید.

۶. آیا امکان ارتباط دوسویه و تعاملی بین دانش آموزان و معلم وجود دارد؟

جواب . بله. محیط شاد قابلیت ارتباط گیری دو سویه معلم و دانش آموزان در گروه های کلاسی را فراهم آورده است. البته امکان ارتباط گیری شخصی بین دانش‌آموزان در حال حاضر وجود ندارد.

۷. آیا ازمونها/ امتحانات/ صدور کارنامه هم به همین روش انجام می‌شوند؟

جواب: در این مورد متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۸. آیا امکان اشتراک گذاری (share) قسمتی از صفحه گوشی و یا دسکتاپ برای همه کلاس وجود دارد؟

جواب: متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد.

۹. آیا امکان حضور و غیاب آنلاین وجود دارد؟ چگونه بفهمیم دانش آموز از کلاس خارج نشده است؟

جواب: با مراجعه به لیست کلاس می توانید از وضعیت حضور هر یک از دانش آموزان اطلاع حاصل کنید.

۱۰. آیا امکان ارسال تصویر یا صوت معلم به صورت همزمان (stream) وجود دارد؟

جواب: خیر. متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد.

با وجود ادامه داشتن پیک‌‌های سنگین کرونا در کشور و نبود شرایط مناسب برای حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های مدارس، نظارت بر عملکرد صحیح شاد امری ضروری است تا از مشکلاتی که  اپلیکیشن شاد با آن‌ها مواجه بوده، جلوگیری شود و کودکان و نوجوانان بتوانند تحصیلات خود به درستی ادامه دهند.

تکلیف مناطق محروم و کودکان با مشکلات جسمی و ذهنی چیست؟

آموزش رایگان حق طبیعی تمامی دانش‌آموزان در کشور است، اما این امکان وجود دارد که عده‌ای از دانش‌ آموزان روستایی و عشایر به‌دلیل محرومیت از امکانات آموزش مجازی و آنلاین، سال تحصیلی جدید را از دست بدهند.

براساس گزارش روزنامه همشهری در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹، نزدیک به ۳ میلیون دانش آموز در کشور از تحصیل بازماندند و سهم زیادی از دانش آموزان بازمانده از تحصیل مربوط به کودکان یا نوجوانانی است که به ابزار هوشمند مثل موبایل و تبلت دسترسی ندارند یا در مناطقی زندگی می‌کنند که اینترنت در آنجا نیست.

با توجه به اینکه دانش‌ آموزان برای استفاده از اپلیکیشن شاد علاوه بر اینترنت پرسرعت، باید به تلفن هوشمند یا تبلت دسترسی داشته باشند. استفاده از این اپلیکیشن برای کودکان مناطق محروم، کودکانی با مشکلات جسمی و ذهنی در ایران ناممکن است.

سوالی که در آخر مطرح می‌شود این است که همزمان با رونمایی از نسخه جدید این اپلیکیشن، برنامه‌ای برای کودکانی که در دوران کرونا از تحصیل محروم شده یا توانایی تهیه گوشی هوشمند را ندارد، در نظر گرفته شده است؟

جزئیات عرضه سیم ‌کارت شاد

مهدی اخوان ، مدیرعامل همراه اول در مراسم رونمایی از اپلیکیشن شاد ۲ اظهار کرد: ” با شیوع ویروس کرونا در کشور در همراه اول سعی کردیم در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی گام برداریم. براساس توافق نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش داشتیم، مقرر شد تا ۱۵ سال همراه اول  از اپلیکیشن شاد حمایت و سرویس های لازم را عرضه کند.

در راه اندازی اولیه با توجه به کوتاهی زمانی در حد معمول زیرساخت های اولیه را فراهم کردیم، در همان فاصله زمانی قریب به ۱۰ میلیون نفر در این شبکه فعالیت داشتند، شاد یک اپلیکیشن داخلی است که کاربر آن به ۱۰ میلیون نفر رسید و مدت زمان ماندگاری در آن هم بالا بود. حجم پهنای باند این اپلیکیشن با یکی از پیام رسان های خارجی که استفاده از آن در کشور متداول است، برابری کرد.

اپلیکیشنی که امروز رونمایی می شود، قابلیت های متنوعی دارد و خدمات آموزشی، پیام رسانی و حتی برخی خدمات شبکه های اجتماعی را در آن در نظر گرفتیم. “

مهدی اخوان ، مدیرعامل همراه اول درباره ترافیک اپلیکیشن شاد گفت: ” این ترافیک برای کاربران رایگان است! همچنین سیم کارت از هفته آینده توزیع خواهد شد و نیازی به خرید سیم کارت جدید نیست. “

وی با اشاره برخی دغدغه ها درباره کیفیت سرویس دهی اظهار کرد: ” صحبت هایی که با اپراتورهای دیگر داشتیم و هماهنگی های لازم انجام شد تا به بهترین وجه ممکن سرویس دهی برای اینترنت خانگی و موبایل ارائه شود، در شبکه همراه اول هم اطمینان خاطر می دهم که به هیچ وجه مشکل سرویس دهی نخواهیم داشت. “

اعلام ساعات حضور در شبکه شاد

سید حسن الحسینی ، مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) زمانبندی ساعات آموزش در شبکه شاد را اعلام کرد و گفت: ساعت حضور در شبکه شاد در هر روز حدود ۲ تا ۲.۵ ساعت است.

سید حسن الحسینی در پاسخ به اینکه آیا ساعت های استفاده از شبکه شاد شناور است یا معلمان باید در ساعت هایی که شما تعیین می کنید در کلاس حضور داشته باشند؟ اظهار کرد: به لحاظ مدیریت ترافیک شبکه چهار، بازه زمانی تعریف شده که طبق آن عمل می شود. بازه زمانی یک که صبح اجرا می شود برنامه آموزش مجازی متوسطه اولی هاست. بازه زمانی دوم صبح نیز برنامه آموزش مجازی متوسطه دوم است.

سید حسن الحسینی ، مشاور وزیر و مسئول شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) ادامه داد: بازه زمانی سوم که ابتدای بعدازظهر اجرا می شود، برنامه آموزش مجازی ابتدایی دوره دوم و بازه زمانی چهارم که عصر اجرا می شود برنامه آموزش مجازی ابتدایی دوره اول است. در مقابل آموزش تلویزیونی متوسطه بعدازظهرها و آموزش تلویزیونی ابتدایی ها صبح پخش می شود.

وی درباره ساعات کلاس ها نیز گفت: عمدتا کلاس های ما ۲۵ دقیقه برای ابتدایی، ۳۰ دقیقه برای متوسطه اول و ۳۵ دقیقه برای متوسطه دوم است. استانداردهایی که فضای مجازی در دنیا دارد و همچنین ظرفیت یادگیری افراد در شبکه محاسبه شده است و باید طبق این ضابطه کار کنیم.

سید حسن الحسینی با اشاره به اینکه کلاس ۹۰ دقیقه ای به ۳۰ دقیقه کاهش یافته است گفت: تایم زمانی آموزش در هر روز برای هر مقطع تحصیلی بین دو تا دو و نیم ساعت خواهد بود.

سرویس تکلیف برنامه شاد چیست؟ + نحوه فعالیت در آن

قسمت تکلیف برنامه شاد راه اندازی شد! با افزایش ظرفیت‌ ها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانش ‌آموز، امکان انجام تکالیف دانش ‌آموزان در شبکه شاد فراهم شد.

از آنجا که تکلیف یکی از مهم ترین روش‌های کمک به یادگیری و تثبیت آموخت ‌های دانش‌ آموز است؛ این سرویس در راستای پیشرفت دانش ‌آموز به معلم کمک می ‌کند تا از وضعیت یادگیری دانش ‌آموز و نقاط ضعف و قوت وی در دروس مطلع شود؛ سرویس تکلیف برای معلم شامل ۳ بخش تکالیف در جریان، تکالیف به اتمام رسیده و ثبت تکلیف جدید ارائه‌ شده است.

معلم می ‌تواند با انتخاب کلاس و درس خود پس از تعیین عنوان و مشخصات، تکلیف را ثبت کند؛ تکلیف ایجاد شده در قسمت تکالیف در جریان قرار گرفته و پس از اتمام زمان و تاریخ فعال بودن، به قسمت تکالیف به اتمام رسیده اضافه می ‌شود تا معلم ضمن مشاهده پاسخ‌ های ارسال‌ شده دانش ‌آموزان، تصحیح و نمره دهی به آن بتواند پاسخ صحیح تکلیف را بارگذاری کرده و با ارسال مجدد آن به کلاس‌ها و مدارس دیگر تعامل خود را با سرویس ارائه‌ شده افزایش دهد.

ایجاد و تعریف تکالیف توسط معلمان، امکان دسترسی هر معلم به دانش‌آموزان کلاس‌های خود و پیگیری تکالیف آن‌ها، امکان ارسال سوال به‌صورت فایل، امکان ضمیمه کردن پاسخ به‌صورت فایل توسط دانش‌آموز، امکان ضمیمه کردن فایل پیوست به سوالات به‌صورت تصویر، صدا و یا فایل توسط معلم، امکان تصحیح تکلیف توسط معلم و ثبت نمره، امکان مشاهده نمره تکلیف، از ویژگی ‌های سرویس تکلیف الکترونیکی شاد به‌منظور تسهیل فرایند ارائه، دریافت و ارزیابی تکالیف است.

مرکز تماس پاسخگویی به مشکلات شاد راه اندازی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راه‌اندازی مرکز تماسی برای پاسخگویی به مشکلات سامانه شاد خبر داد. سوالات زیادی درباره استفاده از سامانه شاد مطرح بود و از این رو محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام از راه ‌اندازی سامانه تماسی خبر داد و گفت:

وزارت آموزش و پرورش و همراه اول، برای پاسخگویی به مشکلات سامانه شاد، یک مرکز تماس راه‌اندازی کرده‌اند. بنابراین اگر در استفاده از این سامانه با مشکل مواجهید، لطفا صرفا با مراکز تماس این سامانه به شماره ۰۲۱۴۳۰۸۱ و یا اگر مشترک همراه اول هستید، با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید.

 

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای نصب و فعال سازی اپلیکیشن شاد ویژه مدیران مدارس

دانلود اپلیکیشن شاد ویژه دانش آموزان، معلمان و مدیران دوره متوسطه

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
44 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
صدری
صدری
3 سال قبل

ادعامون میشه موشک هوا میکنیم اونوقت یه وزارت خونه تو این مملکت عرضه نداره “برنامه مزخرف شاد” رو برا گوشی های آیفون و ویندوز طراحی کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برا اندروید که یه دانش اموز دبیرستانی هم میتونه برنامه بنویسه
حالمون از این مدیرای بیسوادش تاکی باید بهم بخوره!!!!!!

حمید
حمید
4 سال قبل

سلام من ثبت هویت انجام دادم وارد گروه کلاسی ام شدم ولی خودش گروه را حذف کرده الان میخام دوباره وارد بشم میگه متاسفانه این گروه وجود نداره اشکالش چیه؟؟؟//

زهرا
زهرا
4 سال قبل

برا من نصب شد ولی احراز هویت نمیشه الان من چکاررررر کنم

حاعری
حاعری
4 سال قبل
پاسخ به  زهرا

مدرسه تون گوروه دورست نکرده

میثم
میثم
4 سال قبل

واقعا نمیدونم چقدر فرصت طلبین.. با شماره پشتیبانی تماس گرفتم که احراز هویت نمیشیم، گیرم که قبول کردیم هزینه ی دقیقه‌ای تقریبا ۳ هزار تومن رو تا مشکلمون حل بشه. ۱۲ دقیقه معطلمون کردین، نه تنها مشکل حل نشد بی اجازه عضو یه اپلیکیشن مزخرف دیگه کردین. بعد یه شماره دیگه دادین که اصلا وصل نمیشه…

محمود
محمود
4 سال قبل

اصلا کار نمیکنه دم شما گرم با این سرگرمی که درست کردید ملت و سر کار گذاشتید ????????
خدا شادت کنه ای برنامه نویس ، ای اپلیکیشن ساز ، ای خرفت ….

گل محمدى
گل محمدى
4 سال قبل

سلام و خسته نباشید خدمت شما
گوشى من ایفونه اصلا دانلود نمیشه لطفا راه حلى انتخاب کنید

پیمان
پیمان
4 سال قبل

سلام
خسته نباشید لطفا بعد از اینکه توانستید اپلیکیشنی بسازید که بتونه روی همه برنامه ها نصب بشه شروع به اس ام اس زدن برای عموم کنید هنوز فکری برای نصب روی برنامه آی او اس نکردید مردم رو برای نصب آن تشویق می کنید

مجید
مجید
4 سال قبل

با سلام به خدا چندین بار اپلیکیشن شادرا دانلود کرده ام ولی آنچه که دانلود کرده ام اصلا نصب نمی شود که بتوان بازش کرد.
البته این را هم بگویم که اپلیکیشندانلود شده با علامت Internet explorerظاهر می شود واصلا نصب نمی شود .نمی دانم چرا ؟آیا کسی هست که در این باره بتواند مرا کمک کند؟اگر کسی بلد هست لطفا کمکش را دریغ نفرماید.

reza
reza
4 سال قبل

فقط نسخه اندروید هستش خب نسخه ویندوزشم بزارین شاید یکی گوشی نداشته باشه

مسعود کشاورز
مسعود کشاورز
4 سال قبل

باعرض سلام متاسفانه اصلا سایت باز نمیشه که بخوای اعراض هویت کنی نه از داخل اپ باز میشه و نه از طریق لینکی که شما گذاشتین همش ارور ۴۰۱ میده لطفا یه بررسی کنید و اطلاع بدید
با تشکر

صغری
صغری
4 سال قبل

وقتی وارد قسمت افزودن دانش آموز میشی یا نمیشه اطلاعات وارد کرد یا اگرم شد نه تائید میشه نه وارد مرحله بعد میشه یه فکری بکنید

م.ح.صالح
م.ح.صالح
4 سال قبل
پاسخ به  صغری

سلام.از ابتدا وبعد از ورود حروف شناسنامه زبان نوشتن را انگلیسی بگذارید. من مشکل شما رو داشتم اینطوری حل شد.

Masoud
Masoud
4 سال قبل

به طراح این اپلیکیشن باید بگن دسخوش بابوووو. چای بیارم خدمتتون?

جعفر
جعفر
4 سال قبل

ریدین با این نرم افزار و اپلیکیشناتون

حامد غفارزاده
حامد غفارزاده
4 سال قبل

اقا اونایی که میگن احزار هویت نمیشه… توجه کنید.. اول باید مدی مدرسه. بعد معلم در شاد ثبت نام کنن. بعد اخر دانش اموز ثبت نام کنه تا احزار هویت بشه… در صورت نصب نکردن معلم. هیچ دانش اموزی احزار هویت نمیشه.

مسعود کشاورز
مسعود کشاورز
4 سال قبل

اصلا وارد اون صفحه نمیشه ارور ۴۰۱ میده

هورا
هورا
4 سال قبل

خییییییییییییلی مزخرف

هدی
هدی
4 سال قبل

با سلام من نمیتوانم وارد این برنامه شوم

علی
علی
4 سال قبل
پاسخ به  هدی

خوب اگه نمیتونی وارد بشی. خارج شو
تا راهنمایی بعد درود و صد بدرود

M.rezaii
M.rezaii
4 سال قبل

ما اتباع کد ملی، سریال شناسنامه نداریم فقط کد اختصاصی داریم باید چی کارکنیم

کورکوش
کورکوش
4 سال قبل
پاسخ به  M.rezaii

باید بری بمیری????

علی
علی
4 سال قبل
پاسخ به  کورکوش

بررسی شد. برای مردن هزینه زیادی نیازه. هر کسی از پس هزینه قبر بر نمیاد . تا اطلاع بعدی زنده بمونین

Somayeh
Somayeh
4 سال قبل

میرم قسمت احراز هویت مشخصات پسرم رو وارد میکنم اصلااا هیچی نه تایید میکنه و نه رد چیکار کنم??

Mf ...
Mf ...
4 سال قبل
پاسخ به  Somayeh

اینجا ایرانه عزیزم زیاد توقع نداشته باش

علی
علی
4 سال قبل
پاسخ به  Somayeh

برنامه رو میبندیم از محل دور میشیم

نرگس?
نرگس?
4 سال قبل

برنامه مزخرف مزخرررررررف?????

taha
taha
4 سال قبل

سلام چطوری باید وارد برنامش شد ؟؟اصلا نمیشه وارد برنامش بشیم!

ر. مومن
ر. مومن
4 سال قبل

اپلیکیشن

ر. مومن
ر. مومن
4 سال قبل

لطفاً اول یه انیمیشن رو درست طراحی کنید بعد مردم رو مجبور به استفاده کنید این اصلا نصب نمیشه خواهشاً بگذارید همانطور مثل سابق بچه ها به روش قبل تدریس بشن از طریق معلمشون، می‌دونم تلاش مکنید و از این بابت سپاسگزارم ولی خواهشاً در کارهایی که تخصص ندارید ورود نکنید

م.م.آ
م.م.آ
4 سال قبل
پاسخ به  ر. مومن

داداش انیمیشن نع….
اپلیکیشن!!!!!!!!!

حامد
حامد
4 سال قبل

چرا شاد نصب میشه ولی تلفن وارد میکنم کد نمیده رو شماره بعد از جستجو برای ارسال می مونه

حامد
حامد
4 سال قبل

سلام از دیشب دارم با برنامه سرو کله میزنم نصب میشه وارد برنامه نمیشه دیشب وصل میشد واردش میشدم ولی اطلاعات دخترم میزد همخونی نداره باید چیکار کنم

حسین
حسین
4 سال قبل

دانلود نمیشه

rahil
rahil
4 سال قبل

برنامه به این آشغالی ندیده بودم،ورش دارین بابا،مردم مسخره کردین

علی
علی
4 سال قبل
پاسخ به  rahil

برای من نصب شد

امیرصالح
امیرصالح
4 سال قبل

نخیرم نصب شد

بابک
بابک
4 سال قبل

اصلادانلودنمیشه چه رسدکه بخوای ادامه بدی

فرخ
فرخ
4 سال قبل

سلام خیلی سایت و برنامه بدیه اصلا نصب نمیشه

امیر حسین
امیر حسین
4 سال قبل

برنامه به این بدی ندیدم اصلا نصب نمیشه ی فکری براش کنید

Mohammad
Mohammad
4 سال قبل

چجوری نصبش کنم

Ainaz
Ainaz
4 سال قبل

اصلا نمیشه دانلود کرد

ليلي
ليلي
4 سال قبل
پاسخ به  Ainaz

بله رو نسخه ای او اس که اصلا دانلود نمیشه

حسام حضرتی
حسام حضرتی
3 سال قبل
پاسخ به  ليلي

من چطوری احراز هویت کنم

دکمه بازگشت به بالا