دانلود گفتگوی فریدون جیرانی با امین حیایی در کافه آپارات

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی فریدون جیرانی با امین حیایی در کافه آپارات برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. به تازگی امین حیایی ، یکی از گران قیمت ترین بازیگران ایرانی و همچنین داور مسابقه استعدادیابی عصر جدید مهمان برنامه کافه آپارات بود. بد نیست بدانید کافه آپارات یک تاک شوی اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی است که پخش آن را وبسایت آپارات به عهده دارد.

گفتگوی فریدون جیرانی با امین حیایی

امین حیایی در گفتگو با فریدون جیرانی در کافه ‌آپارات از ساخت فصل سوم ” ساخت ایران ” خبر داد و گفت: فصل آینده اواخر فصل امیدواریم این کار را کنار رضا گلزار و برزو نیک ‌نژاد و همان تیم شروع کنیم. بخشی در داخل کشور در جنوب و قشم و بخشی در آفریقا است و جایی را می‌ خواستیم خشکی و دریا و جنگل را داشته باشیم. هرچند هنوز قرارداد نبستیم و صحبت کردیم. “

همچنین در بخشی از مصاحبه فریدون جیرانی از امین حیایی ، درباره حال و وضعیت همسر وی یعنی نیلوفر خوش خلق جویا شد که امین حیایی در جواب توضیح داد او برای تحصیل در رشته ی سینما به آمریکا سفر کرده است. به گفته ی امین حیایی، نیلوفر خوش خلق در آنجا در حال گذراندن یک دوره ی آموزش فیلمسازی و فیلمبرداری است.

فریدون جیرانی همچنین از امین حیایی پرسید آیا پسر وی هم به بازیگری علاقه دارد؟ که او توضیح داد پسر من، دارا به بازیگری تمایل دارد اما از بازی در نقش های به اصطلاح تیپ خوشش نمی آید و دوست دارد با یک فیلمنامه ی جذاب و نقشی که به او بخورد در این عرصه فعالیت کند، به همین خاطر صبوری می کند تا کار مناسبی به او پیشنهاد شود.

فریدون جیرانی با اشاره به همبازی شدن امین حیایی و پسر وی در فیلم سینمایی ” شعله ور ” به کارگردانی حمید نعمت الله، از او پرسید که آیا دوست ندارد همکاری دوباره ای با یکدیگر داشته باشند؟ که امین حیایی گفت دوست دارد پسر وی، خود مسیر خود را پیدا کند.

به گفته ی مین حیایی، او خود به فعالیت پسر خود در عرصه ی بازیگری بی تمایل نیست و فکر می کند دارا هوش و ویژگی های ظاهری برای کار بازیگری را دارد اما علاقه ی اصلی پسر وی بازی های کامپیوتری است و در مسابقات این رشته شرکت می کند.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا