دانلود گفتگوی کامل روزبه حصاری در فرمول یک درباره ازدواج

در این مطلب از جدولیاب ، امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی کامل روزبه حصاری در فرمول یک درباره ازدواج برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. روزبه حصاری ، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و همچنین خواننده در روز عید غید ، شنبه ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی با حضور در برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا به گفت و گوی صمیمانه پرداخت!

روزبه حصاری ، بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس ۳ در این گفت و گو درباره برنامه ی خود برای ازدواج و تشکیل زندگی مشترک گفت! بد نیست بدانید روزبه حصاری ، دانش ‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ شمسی و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد. در نوجوانی و سن ۱۳ سالگی رتبه ۱۵ آزمون آینده‌ سازان را به دست آورد و در ۱۴ سالگی وارد مدرسه تیزهوشان شد. پس از اتمام دوره دبیرستان، مدتی به تدریس عربی و شیمی کنکور پرداخت. روزبه حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه ‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت. او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروه‌ های زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی، تصمیم گرفت در دوره‌ های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کند تا مقدمات حضور حرفه ‌ای او در عرصه بازیگری فراهم شود.

وی در سال ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ شمسی با ایفای نقش در نمایش های ” پیتزا جهان ” ، ” برداشت آزاد ” و ” مرگ در میزند ” صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و همین افتخارات نگاه تهیه کنندگان را به سوی او جلب کرد. به این ترتیب روزبه حصاری اولین بار در سال ۱۳۹۲ شمسی و وقتی ۲۶ سال سن داشت، با سریال ” یادآوری ” به کارگردانی حجت قاسم ‌زاده اصل و به تهیه‌ کنندگی احمد زالی ، در نقش علی اعلایی  جلوی دوریین رفت.

وی در مصاحبه ای می گوید: ” من در تئاتر سعی می کنم فرزند زمانه خود باشم برایم مهم است در چه کاری روی صحنه می روم و کدام دغدغه مردمم را روایت می کنم. اگر کار تئاتر با دغدغه مردم گره نخورد بیشتر به خوشی رقصی روی صحنه تبدیل می شود تا خلقی هنرمندانه که دردی را بازگو کند. “

بد نیست بدانید روزبه حصاری در ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در یک پست اینستاگرامی، خبر ازدواج خود را با ریحانه پارسا اعلام کرد! اما کمتر از ۲۴ ساعت در پست جدید این خبر را دروغ ۱۳ عنوان کرد!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا