ددالوس و ایکاروس ؛ نمایش جدید همایون غنی ‌زاده با بازی نوید محمدزاده و بهرام افشاری

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره نمایش ددالوس و ایکاروس ، نمایش جدید همایون غنی ‌زاده با بازی نوید محمدزاده و بهرام افشاری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همایون غنی ‌زاده تصمیم دارد در جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر، نمایش ددالوس و ایکاروس را بار دیگر و این بار در تابستان سال ۹۹ روی صحنه ببرد. در اجرای جدید این اثر نمایشی ، قرار است نوید محمدزاده و بهرام افشاری به ایفای نقش بپردازند!

نمایش ددالوس و ایکاروس به کارگردانی همایون غنی‌زاده یکی از مطرح ‌ترین اجراهای ۱۵ سال گذشته تئاتر ایران بوده است که چندین بار بر صحنه تئاتر تهران اجرا شده است و در فستیوال معتبر باربیکن لندن و همچنین کشور آلمان نیز روی صحنه رفته است و مورد استقبال قرار گرفته است.

بد نیست بدانید همایون غنی ‌زاده تاکنون بیش از ۸ اثر نمایشی را به روی صحنه برده ‌است. از میان نمایش‌ های همایون غنی ‌زاده ، دو نمایش ” می‌ سی‌ سی ‌پی نشسته می ‌میرد ” و ” کالیگولا ” با استقبال مخاطبان تئاتر مواجه شدند. ” کالیگولا ” در سال ۹۴ رکورد فروش را در اختیار داشت و پس از آن در سال ۹۵ نمایش ” می ‌سی ‌سی ‌پی نشسته می‌ میرد ” با استقبال مواجه شد و رکورد فروش تئاتر در ایران را از آن خود کرد!

۱۰ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، همایون غنی ‌زاده، تندیس بهترین خلاقیت و استعداد درخشان را برای فیلم ” مسخره باز ” از سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینما دریافت کرد. او جایزه‌ خود را به پویا بختیاری تقدیم کرد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا