درب های شیشه ای اتوماتیک، ورود و خروج آسان همراه با رعایت بهداشت و ایمنی

درب های اتوماتیک نه تنها راحتی کاربران را فراهم می کنند بلکه مزایای مختلفی از جمله صرفه جویی در مصرف انرژی، امنیت و بهداشت را نیز به همراه دارند. از آنجا که درب های اتوماتیک بدون استفاده از دست قابل باز شدن هستند، به راحتی می توانید خرید زیادی انجام داده و از این درب ها رفت و آمد کنید. درب های اتوماتیک به طور گسترده در مکان های پرتردد مانند ساختمان های تجاری، هتل ها و اماکن عمومی برای نشان دادن مراقبت و خدمات مناسب به مشتری استفاده می شوند. درب های اتوماتیک بدون در نظر گرفتن سن و توانایی های جسمی، به مشتریان اجازه می دهند تا به راحتی از آن رفت و آمد کنند. درب های اتوماتیک به طور موثر به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند و هزینه های گرمایش و سرمایش سالانه را کاهش می دهند. درب ها فقط در صورت فعال شدن باز می شوند و به طور خودکار نیز بسته می شوند و تا شخص دیگری قصد عبور از آن ها را نداشته باشد، باز نخواهند شد. آن ها همچنین از فرار تهویه مطبوع و ورود هوا و گرد و غبار خارج جلوگیری می کنند. عملکرد خودکار درب های اتوماتیک راه حل بهینه ای برای بیمارستان ها و کارخانه های تولید مواد غذایی است که در آن ها بهداشت بسیار ضروری است.

با استفاده از نصب دیوارهای پارتیشن شیشه ای از تمام فضای اداری استفاده کنید

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم که با پیشرفت های فنی بسیاری همراه است. عصر دیجیتال امروزه نحوه انجام همه کارها از جمله نحوه کار کردن افراد را نیز تغییر داده است. دفاتر زیادی در سراسر شهرهای بزرگ به وجود آمده اند که این دفاتر ده ها نفر را در یک طبقه به صورت مشترک استخدام می کنند. به همین ترتیب، مشاغل مجبورند روش های جدیدی در ساخت و ساز ایجاد کنند که بتواند استفاده از فضای موجود را به حداکثر برسانند.

بیشتر کارمندان ترجیح می دهند دفتر مخصوص به خود را داشته باشند، اما این کار به طور کلی عملی نیست. راه اندازی و نگهداری دفاتر مستقل برای هر یک از کارمندان بسیار پرهزینه است.

علاوه بر این، اجاره فضاهای اداری بزرگ در اکثر شهرها بسیار گران است. همچنین، برخی از شرکت ها برای حل مشکلات پیچیده، کارمندان را ملزم به تعامل بین خود می کنند تا چند نفر به طور مشترک از یک دفتر استفاده کنند.

بهترین روش برای اینکه استفاده از فضای اداری را به حداکثر برسانید استفاده از دیوارهای پارتیشن شیشه ای است. به جای اینکه با افزایش تعداد کارمندان محل بزرگتری را خریداری کنید، همان فضای قبلی را با پارتشن بندی مناسب به فضایی با کارآیی بیشتر تبدیل کنید. به عبارتی می توان گفت تقسیم فضای اداری موجود، صرفه جویی در هزینه است. پارتیشن ها به شما این امکان را می دهند که مطابق با سلیقه خود طرح های سفارشی برای دفترتان ایجاد کنید.

نصب پارتیشن جدید کارکرد فضای کاری شما را مختل نمی کند.

پارتیشن ها با یک تکنیک طراحی خاص در داخل یک کارخانه و تحت شرایط کنترل شده ساخته می شوند.

روند ساخت آن ها نیز بسیار سریع است. سپس محصول نهایی تولید شده برای نصب به دفتر شما منتقل می شود.

به جای حمل و نقل دیوارهای خشک و مواد و مصالح برای ساخت پارتیشن های قدیمی، از پارتیشن شیشه ای از پیش ساخته شده در کارخانه استفاده کنید.

با این کار دفتر کار شما برای نصب پارتیشن ها با مواد و مصالح ساختمانی آلوده نمی شود و در هنگام نصب مزاحمت در دفتر کار شما حداقل خواهد بود. هنگامی که پارتیشن های ساخته شده از کارخانه به دفتر شما منتقل شدند، بدون هیچ مشکلی سریع نصب می شوند. پارتیشن ها در اندازه های مختلف قابل ساخت هستند. این دیوارها فضای ایجاد شده برای کارمندان را به حداکثر می رسانند. هنگام تغییر طرح دفتر، می توان پارتیشن ها را جابجا کرد. به همین ترتیب، می توانید چیدمان دفتر را به راحتی تنظیم کنید تا فضای کاری بیشتری را در همان طبقه دفتر اضافه کنید. پارتیشن ها را می توان با استفاده از رنگ های دلخواه خود نیز سفارشی کرد. هر طرحی که بخواهید بر روی شیشه طراحی کنید در کارخانه روی شیشه طراحی می شود تا از بوی رنگ و آشفتگی رنگ در دفتر کار خود جلوگیری کنید.

همچنین در کارخانه می توان پارتیشن های متحرک، تاشونده و چند تکه را به راحتی تولید کرد و به دفتر کار شما منتقل نمود. برای پارتیشن بندی محل کار، از آنجا که ساخت و ساز در یک کارخانه جدا از محل کار انجام می شود، دفتر شما به جای بسته بودن به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

این نوع ساخت پارتیشن زمان کمتری نسبت به روش های ساخت دیوارهای اداری سنتی نیاز دارد. در نتیجه، استفاده از دیوارهای پارتیشن اداری یک روش عالی برای حداکثر استفاده در فضای اداری موجود است. این دیوارها به گونه ای قابل تنظیم هستند که می توانید دفتر کار خود را هر طور که می خواهید با هزینه مقرون به صرفه راه اندازی کنید. به این ترتیب، درست است که بگوییم پارتیشن ها یک راه حل هوشمندانه برای به حداکثر رساندن فضای موجود در یک دفتر کار مدرن هستند.

سقف شیشه ای، جدیدترین روش استفاده از شیشه در فضاهای مدرن

امروزه تمامی افراد به دنبال روش هایی هستند که بتوانند فضای محل زندگی و محل کار خود را لاکچری کنند و به عبارتی ارزش ملک خود را با این ترفند افزایش دهند. به عبارتی در زمان ساخت و یا بعد از آن تکنیک هایی را برای زیباسازی به کار می برند تا افراد دیگر را به راحتی مجذوب کند. یکی از این کارها استفاده از سقف های شیشه ای است که علاوه بر زیبایی موجب می شود تمام مدت روز بتوان از نور طبیعی استفاده کرد. از طرفی شیشه عایق صدا و حرارت است و فضایی آرام برای ما به وجود می آورد که هزینه های مصرفی انرژی کمی را در پی دارد. با سقف شیشه ای شب ها به راحتی می توانید از دیدن زیبایی آسمان پر ستاره لذت ببرید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا