دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده کیست؟ + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. توزیع و پخش سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و همچنین به تهیه ‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا ، در شبکه نمایش خانگی (در فیلیمو و نماوا) از روز جمعه ۶ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی آغاز شده است!

از جمله بازیگرانی که در این سریال نمایش خانگی بسیار پر سروصدا به ایفای نقش پرداخته است، دیبا زاهدی در نقش سارا فضلی می باشد! دیبا زاهدی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۷ آذر ماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران می باشد. وی دانش ‌آموخته مقطع لیسانس رشته معماری از دانشگاه آزاد اسلامی است. جالب است بدانید وی از کودکی عاشق بازیگری بوده است! او می گوید: ” خانواده ام مخالف حضور حرفه ای من در دنیازی بازیگر بودند و همین باعث شد که کنکور مهندسی بدهم! “

دیبا زاهدی از سن ۸ سالگی، در تئاتر دانش آموزی فعالیت داشته است، ولی با وجود مخالفت خانواده سعی می کرده است نمرات خوبی بگیرد، تا مانع فعالیت هنری او نشوند! “

او در مصاحبه ای می گوید: ” در دانشگاه چشمانم همیشه به دنبال آگهی برگزاری ورک شاپ های هنری بود! “

در ادامه، دیبا زاهدی بارها در کلاس های بازیگری شرکت کرد! از جمله ی آنها می توان به کلاس های زنده یاد استاد حمید سمندریان ، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان اشاره کرد. از طریق کلاس های استاد سمندریان به تهیه کننده فیلم ” پنج ستاره ” معرفی شد تا اولین کار بازیگری خود را در فیلم ” پنج ستاره ” به کارگردانی مهشید افشارزاده در سال ۱۳۹۲ شمسی آغاز کند.

جالب است بدانید دیبا زاهدی دوست ندارد روند مشهور شدن او در زمان کوتاهی اتفاق بیافتد! می گوید می خواهم با رزومه قابل توجهی بتوانم مشهور شوم، این بازیگر نقش ” مریم ” دختر پرویز پرستویی را در فیلم ” بادیگار ” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را ایفا کرده است.

وی درباره کم کاری خود در سینما می گوید: ” پیشنهاد بازی زیاد داشته ام، هم سینما هم تلویزیون! اما معیارهایی برای انتخاب نقش دارم که تا آن معیارهایی که برای خود تعریف کرده ام در کار نباشد، آن را نمی پذیرم، حتی اگر بیکار بمانم. البته حالا که روزهای نخست حضور من در عرصه سینما است، کمی خودخواهانه به موضوع بازیگری نگاه می‌ کنم و بیشتر توجهم معطوف علاقه شخصی‌ ام در انتخاب نقش‌ های پیشنهادی باشد؛ اما در ادامه راه و از آنجا که قصد دارم در مقاطع بعدی تحصیلی رشته کارگردانی را انتخاب کنم، باید با دیدی وسیع‌ تر و ذهنی دغدغه‌ مندتر به جلو حرکت کنم و بیشتر دنبال الگوسازی مثبت در سطح اجتماع و رفتن به سراغ سوژه‌ های مستند در جامعه باشم. “

حضور دیبا زاهدی در سریال آقازاده

سریال آقازاده در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است، که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند قلب یخی دارد. در این سریال درام، ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد و در کنار روایتی عاشقانه، به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت!

زندگی شخصی دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در حال حاضر ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. دیبا زاهدی رشته تحصیلی خود را دوست دارد، ولی به دلیل بازی در کارهای مختلف، کمی از آن دور مانده است! با این حال اگر فرصت داشته باشد، معماری جزو دوست داشتنی ترین فعالیت های زندگی وی است.

وی درباره علاقه خود به بازیگری می گوید: ” همیشه سبک بازی بازیگرانی مثل هدیه تهرانی و لیلا حاتمی را دوست داشتم، اما طرفدار بازیگران پرجنب و جوش سینما هم هستم؛ به نظر من بازیگر باید بتواند در همه نقش‌ ها ظاهر شود.

من اصولا اهل بیرون رفتن و گشت و گذار نیستم، نقش کوتاهی در بادیگارد داشتم و طبیعتا آن طور که بازیگران دیگر پس از فیلم رو بورس هستند من نبودم. با این حال در برخی جاها بیشتر می شناختند و نسبت به پیش از اکران این فیلم شناخته شده تر بودم.

آنقدر در زندگی شخصی ‌ام، رویاپرداز هستم که اگر تخیلم قدرت داشت، شاید یک مشت به من می‌ کوبید و از من می‌ خواست کمی آرام‌ تر در دنیای ذهنیاتم غرق شوم! “

فیلم های سینمایی

سالنامکارگرداننقش
١٣٩٨ شمسیلامینورداریوش مهرجویی
١٣٩٧ شمسیتیغ و ترمهکیومرث پوراحمدترمه
١٣٩۵ شمسیاگزمامهران مهدویان
١٣٩۵ شمسیآزاد به قید شرطحسین شهابی
١٣٩۵ شمسیتوچالمحمد آهنگرانی
١٣٩۴ شمسیبادیگاردابراهیم حاتمی کیامریم
١٣٩۴ شمسیسایهمسعود نوابی
١٣٩٢ شمسیپنج ستارهمهشید افشارزادهمریم

فیلم ها و سریال های تلویزیونی

سالنامکارگرداننقشتوضیحات
۱۳۹۸ شمسیبوم و بانوسعید سلطانیدر حال تولید شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
۱۳۹۸ شمسیسرگذشت (مجموعه تلویزیونی)سیدجمال سیدحاتمیبازیگر مهمانشبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
١٣٩٧ شمسی٨٧ مترکیانوش عیاریدر حال تولید شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سریال های نمایش خانگی

سالنامکارگرداننقش
١٣٩٨ شمسیآقازادهبهرنگ توفیقیسارا
١٣٩٧ شمسینهنگ آبیفریدون جیرانیپگاه

دیبا زاهدی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/dibazahedi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا