راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد در سال ۱۴۰۰ + آخرین مهلت ثبت نام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ثبت نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد در سال ۱۴۰۰ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مهلت ثبت ‌نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) از ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شمسی آغاز شده است و تا ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ شمسی ادامه دارد. داوطلبان می ‌توانند برای ثبت ‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

داوطلبان می ‌توانند برای ثبت ‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.azmoon.medu.ir مراجعه کنند. بازه ثبت ‌نام ۱۵ روزه است و قابل تمدید نخواهد بود.

لازم به بیان است این آزمون برای ورودی پایه هفتم و پایه دهم است! همه فرآیند ثبت ‌نام به صورت اینترنتی است و مدارس محل تحصیل دانش‌ آموز ملزم به ارائه رمز همگام به منظور ثبت نام هستند. توصیه می ‌شود که داوطلبان و اولیا حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنند. کارت ورود به جلسه که شامل اطلاعت فرد است به ترتیب اولویت، پنج روز پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می ‌گیرد.

زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شمسی و آزمون ورودی پایه دهم نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شمسی خواهد بود. همچنین درصورت نامساعد بودن شرایط کشور از نظر شیوع کرونا، ممکن است تاریخ برگزاری به صلاحدید ستاد ملی مدیریت کرونا تغییر کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا