راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل تا ۳ میلیون تومان

تنوع زیاد گوشی های موبایل در سال های اخیر انتخاب های زیادی را هنگام خرید گوشی مقابل خریداران قرار می دهد! به همین دلیل انتخاب یک گزینه قطعی و مناسب کمی برای افراد سخت شده است.یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی که میتواند انتخاب ما را راحت تر کند تعیین بودجه است. در ادامه یک سری راهنمای های تخصصی که تا به امروز منتشر کردیم قصد داریم در این راهنما به معرفی بهترین گوشی موبایل تا ۳ میلیون تومان بپردازیم.پس اگر به دنبال خرید بهترین موبایل مناسب در بازار هستید این مطلب را ازدست ندهید.

گوشی موبایل تا ۳ میلیون

هر چند مرز های ظاهری و امکانات بین گوشی های هوشمند ارزان قیمت و گران قیمت فوق العاده باریک شده اما در حال حاضر گوشی های هوشمند تا ۳ میلیون تومان را به عنوان گوشی های ارزان قیمت و یا اقتصادی معرفی می کنند. این دسته از موبایل ها با قیمت پایین و قدرت کمتر نسبت به گوشی های گران تر گزینه های مناسبی برای عموم مصرف کنندگان روزمره یعنی کسانی که صرفا نیاز به استفاده از اینترنت، زنگ زدن، آهنگ گوش دادن، عکس گرفتن و… به صورت معمولی  دارند، بشمار می روند. به عبارتی نباید از گوشی های اقتصادی انتظار ارائه قدرت و عملکردی مثل گوشی های پرچمدار را داشته باشید، این دسته از گوشی ها نیاز های روزمره را شما را با کیفیتی خوب و قیمتی مناسب رفع می کنند.نا گفته نماند انتظارات هر شخص متفاوت است و ممکن است یک گوشی معمولی از انتظارات شما فراتر هم باشد پس  نسبت به مشخصات فنی و تجربه کاربرانی که محصول را خریداری کردند خوب تحقیق کنید.

۱٫ گوشی موبایل سامسونگ A01 Core 16GB

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان

مدت زمان زیادی است که گوشی های سامسونگ در صدر پرفروش ترین های بازار قرار گرفته است و این غول بزرگ کره ای هر ساله علاوه بر پرچم داران پرطرفدار خود، میان رده های بسیاری را به فروش می رساند. در تابستان امسال یعنی ۶ آگوست ۲۰۲۰ یکی دیگر از همین میان رده های پرفروش توسط سامسونگ معرفی شد. سامسونگ A01 Core را می توان یکی از مخاطبین بزرگ در رده قیمتی بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان نامید. این گوشی با طراحی تقریبا کلاسیک اما مشخصات سخت افزاری مناسبی معرفی شد.

سامسونگ A01 Core دارای یک بدنه پلاستیکی می باشد که وزنی به اندازه ۱۵۰ گرم را برای این گوشی رقم زده است. صفحه نمایشی که سامسونگ برای این گوشی میان رده در نظر گرفته است یک نمایشگر ۵٫۳ اینچی با کیفیت HD می باشد که ۳۱۱ پیکسل در هر اینچ آن وجود دارد و مطمئنا شما را راضی نگه می دارد. سامسونگ A01 Core با یک پردازنده ۴ هسته ای Mediatek مجهز شده است و قادر است در حالت کلی و استفاده روزمره شما، تا حد خوبی از پس کارهایی که به آن می سپارید برآید. حافظه رم و حافظه داخلی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است در دو نسخه به ترتیب ۱+۱۶ و ۲+۳۲ گیگابایت می باشد.

چشمان تیز بین سامسونگ یک لنز ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک سلفی ۵ مگاپیکسلی در قاب جلویی است. باتری این گوشی نیز یک باتری بسیار خوب ۳۰۰۰ میلی آمپر است که انتظار می رود تا حد خوبی برایتان دوام بیاورد. چنانچه شما نیز قصد هزینه کردن برای خرید گوشی میان رده تا ۳ میلیون تومان را دارید این گوشی یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید آن را در لیست خرید گوشی خود قرار دهید.

لینک خرید گوشی موبایل سامسونگ A01 Core از دیجی کالا

تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهمدیاتک MT6739
رم۱ گیگابایت
صفحه نمایش۵٫۳ اینچی
دوربین اصلی۸ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
حجم باتری۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

۲٫ گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 2019

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

در ماه مارچ سال ۲۰۱۹ هواوی جدیدترین تلفن هوشمند خود یعنی Huawei Y6 Prime 2019 را رونمایی کرد. آیا به دنبال خرید گوشی تلفنی هستید که جدیترین ویژگی های تلفن های هوشمند را بدون صرف هزینه گزاف داشته باشد؟ Y6 Prime 2019 یک گوشی ارزان قیمت  اما دارای کیفت ساخت بالاست. خرید گوشی تا سقف ۳ میلیون تومان دارای یک بازار رقابتی اما محدود می باشد. اما واقعا Y6 Prime 2019 در این رنج قیمتی چه ویژگی هایی در بر خواهد داشت؟ خوب، هنگامی که شرکت هواوی درگیر ماجرا باشد، بیشتر از آن چیزی که فکر می کنید شما شگفت زده خواهید شد، با توجه به اینکه Y6 Prime 2019 بسیاری از اصول اولیه یک گوشی موبایل را داراست در بعضی زمینه ها بسیار خوب عمل کرده است. هواوی Y6 Prime 2019 دارای صفحه نمایش ۶.۰۹ اینچی ۷۲۰×۱۵۶۰ با تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل در هر اینچ می باشد. دنیای جدید و بدون مرز را در نمایشگر +HD کشف کنید. این صفحه گسترده با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۷٪ نمای بیشتری را برای فیلم ها، عکس ها و کتاب های مورد علاقه شما فراهم می کند. HUAWEI Y6 Prime 2019 همچنین نور آبی مضر را بلاک می کند و دارای مجوز TÜV Rheinland نیز می باشد. Huawei Y6 Prime 2019 در سه رنگ متفاوت عرضه می شود، اما این سه رنگ هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. رنگ آبی! در اصل شما رنگ آبی یاقوت کبود را خواهید داشت که شامل ذرات بازتابنده نور محیط می باشد. در حالی که رنگ کهربایی این گوشی دارای یک لایه چرم ضد اثر انگشت است که این روز ها در گوشی های های میان رده نایاب می باشد.  در آخر رنگ سیاه نسبتا ساده برای افرادی که طراحی کلاسیک را می پسندند. HUAWEI Y6 Prime 2019 گل سر سبد ارزان قیمتهای گوشی های هواوی می باشد که با قفل صورت و اسکنر اثر انگشت از اطلاعات شما به آسانی محافظت می کند. Face Unlock به صورت هوشمند باعث افزایش روشنایی در شرایط کم نور می شود تا چهره شما به راحتی مشاهده شود.

لینک خرید گوشی موبایل هووای Y9 prime 2019 از دیجی کالا

گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 2019

تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهمدیاتک MT6761
رم۲ گیگابایت
صفحه نمایش۶٫۰۹ اینچی
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
حجم باتری۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

۳٫ گوشی موبایل شیائومی Mi A3

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

گوشی موبایل شیائومی Mi A3 یک گوشی میان رده ی دیگر از شرکت قدرتمند شیائومی است که در سال جاری به بازار معرفی شد. این گوشی همه فن حریف با قابلیت هایی که دارد می تواند نیاز شما را مثل یک پرچمدار برآورده کند. نمایشگر سوپرامولد ۶ اینچی قطره ای قاب جلوی این اسمارتفون را آراسته است و در قاب پشتی رنگ آمیزی زیبای آن روی جنس شیشه ای دلربایی می کند. دوربین اصلی با سه سنسور ویژگی های وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید همچون یک عکاس حرفه ای از امکانات آن بهره بگیرید. دوربین اصلی مجهز به سه سنسور ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی است که به ترتیب سنسورهای عریض، فوق عریض و عمقی هستند و می توانند شما را برای عکاسی در شرایط مختلف آماده سازند. دوربین سلفی این گوشی نیز با یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تمام قد در اختیار شماست تا همراه شما در ثبت خاطراتتان باشد.

گوشی شیائومی Mi A3 دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۵۵ هشت هسته ای با معماری ۱۱ نانومتری می باشد و همین امر در تسریع انجام فرمان های پردازشی بسیار مثمرثمر واقع خواهد شد. پردازنده گرافیکی نیز آدرنو ۶۱۰ است و می تواند بازی های نیمه سنگین را بسیار روان اجرا نماید. فضای درنظر گرفته شده برای انجام این کنش ها و واکنش ها رم ۴ گیگابایتی است و حافظه ذخیره سازی نیز نسخه ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگی دارد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی Mi A3 دارای حجم ۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی است و می تواند یک روز و نیم شما را همراهی کند. اگر قصد دارید یک گوشی میان رده خریداری کنید و در عین حال توقع کاربری فراوانی دارید گوشی موبایل شیائومی Mi A3 دقیقا همان گوشی مدنظر شماست.

لینک خرید گوشی موبایل شیائومی Mi A3 از دیجی کالا

گوشی موبایل شیائومی Mi A3

تعداد سیم کارت۲تراشه پردازندهاسنپدراگون ۶۵۵رم۴ گیگابایتصفحه نمایش۶٫۰۱ اینچیدوربین اصلیسیستم چهارگانه با لنز ۴۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلیدوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلیحجم باتری۴۰۳۰ میلی آمپر ساعتی 

۴٫ گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A2

بهترین گوشی های تا 3 میلیون

سامسونگ در سال های اخیر با توسعه محصولات خودش و تمرکز بر روی عرضه گوشی های هوشمند ارزان تر توانسته فروش خودش را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. عموم محصولاتی که سامسونگ جدیدا عرضه نموده مانند گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A2 با طراحی مشابه گوشی های پرچمدار و مشخصاتی راضی کننده همراه هستند اما قیمت فوق العاده پایینی دارند.
سامسونگ A20 را می توانیم به عنوان یک گوشی هوشمند خوش ساخت با امکانات و قدرت پردازش ایده آل معرفی کنیم که بهترین انتخاب با بودجه پایین می باشد. هر چند دیگر محصولات این خانواده از جمله گوشی سامسونگ گلکسی A1 با طراحی مشابه اما امکانات و قدرت کمتر دارای قیمتی پایین تر نیز هستند و گزینه بهتری برای مصرف کنندگان روتین روزمره می باشند.
به طور کلی گوشی سامسونگ گلکسی A2 را می توانیم به عنوان معقول ترین گوشی هوشمند بین گوشی های جدید سامسونگ تا رده قیمتی ۳ میلیون تومان معرفی کنیم. طراحی ایده آل، قابلیت های مناسب، کیفیت خوب دوربین، قدرت پردازش راضی کننده، رابط کاربری جذاب و همه آنچه برای رفع نیاز های روزمره شما نیاز می باشد در این گوشی با قیمتی مناسب جمع شده اند.

لینک خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A2 از دیجی کالا

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A2

تعداد سیم کارت۲تراشه پردازندهاگزینوس ۷۸۸۴رم۳ گیگابایتصفحه نمایش۶٫۴ اینچیدوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۳ و ۵ مگاپیکسلیدوربین سلفی ۸ مگاپیکسلیحجم باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی 

 

۵٫ گوشی موبایل شیائومی Mi A1

بهترین گوشی های تا 3 میلیون

گوشی هوشمند شیائومی Mi A1 یکی از بهترین و محبوب ترین گوشی های شیائومی بوده که فروش قابل توجهی هم داشته است. هر چند این گوشی را نمی توانیم جزء گوشی های نسل جدید معرفی کنیم اما کیفیت طراحی و عملکرد آن دست کمی از گوشی های نسل جدید ندارد.

ظرافت در گوشی های شیائومی با گوشی هوشمند می A1 آغاز شده است. این مسئله را زمانی که برای اولین بار این گوشی را دست تان می گیرید، به خوبی درک خواهید کرد. رنگ بندی زیبای شیائومی ظرافت بصری این گوشی را چند برابر کرده و خریداران را مجذوب این گوشی نموده است. دوربین دو گانه در پشت گوشی همراه با حسگر اثر انگشت طراحی ای مشابه با گوشی های نسل جدید دارد. در قسمت جلویی گوشی خبری از صفحه ناچ و حتی بدون حاشیه نیست اما کیفیت و تناسب خوبی در این قسمت دیده می شود.

کیفیت مطلوب دوربین در کنار پردازنده قدرتمند و رابط کاربری ساده موبایل شیائومی Mi A1 باعث شده تا این گوشی هوشمند با قیمت پایین یک گزینه مناسب برای بسیاری از خریداران به ویژه کاربران روزمره بشمار بیاید. بد نیست بدانید که شیائومی می A1 با چنین مشخصاتی به عنوان یک گوشی اقتصادی پتانسیل رقابت با محصولات حرفه ای تر را در وجود خودش دارد.

لینک خرید گوشی موبایل شیائومی mi A1 از دیجی کالا

گوشی موبایل شیائومی Mi A1
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۶۵۵
رم۴ گیگابایت
صفحه نمایش۵٫۵ اینچی
دوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۲ و ۱۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
حجم باتری۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی

 

۶٫ گوشی موبایل هوآوی میت ۱۰ لایت

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

گوشی هوشمند میت ۱۰ لایت ارزان ترین عضو خانواده میت ده هوآوی می باشد. میت ۱۰ لایت نسخه محدود شده از یک پرچمدار قدرتمند می باشد که به خوبی توانسته در دل خریداران جا باز کند. هوآوی با ارائه چنین موبایل محبوبی با حداقل قیمت ممکن امکان خرید یک محصول ایده آل از خانواده پرچمدارانش را برای عموم کاربران مهیا نموده البته نباید از میت ده لایت انتظار عملکردی مشابه با گوشی هوشمند میت ۱۰ را داشته باشید.
احتمالا بتوان با کمی ارفاق موبایل میت ۱۰ لایت را به عنوان یک گوشی نسل جدید معرفی نمود. طراحی ظریف همراه با صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین دو گانه باعث شده تا این گوشی جزء محصولات برتر در بین رقباء جای بگیرد. طراحی فلزی گوشی آن را در برابر ضربات ساده مقاوم ساخته و ایمنی نسبتی خوبی در برابر ضربات شدید برای آن مهیا کرده است. در قسمت پشتی موبایل دوربین دوگانه همراه با حسگر اثر انگشت تعبیه شده که طراحی راحت و ایده آلی را برای بارها استفاده در روز تداعی نموده است. در قسمت جلویی میت ۱۰ لایت هم یک صفحه نمایش بدون حاشیه با دوربین سلفی را می توان مشاهده نمود.
به طور کلی کیفیت طراحی هوآوی میت ۱۰ لایت، عملکرد سخت افزاری، کیفیت مطلوب دوربین، رابط کاربری ساده و روان، طول عمر قابل قبول باتری، مقاومت بالای گوشی و… باعث شده تا این محصول به عنوان یک گزینه عالی در بین گوشی های اقتصادی شناخته شود.

لینک خرید گوشی موبایل هوآوی Mate 10 Lite از دیجی کالا

گوشی موبایل هوآوی Mate 10 Lite

تعداد سیم کارت۲تراشه پردازندهکرین ۶۵۹رم۴ گیگابایتصفحه نمایش۵٫۹ اینچیدوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلیدوربین سلفیسیستم دوگانه با دولنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلیحجم باتری۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی 

۷٫ گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 پلاس

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

خانواده سری J سامسونگ به عنوان مجموعه گوشی های اقتصادی این برند شناخته می شوند هر چند با رشد قابل توجه گوشی های هوشمند در چند سال اخیر مجموعه گوشی های J سامسونگ نیز توسعه قابل توجهی داشتند و در حال حاضر طراحی و امکانات آن ها دست کمی از گوشی های میان رده و حتی برخی از گوشی های بالا رده ندارند. گوشی هوشمند سامسونگ J6 پلاس به عنوان بهترین عضو خانواده سری جی سامسونگ محسوب می شود. این گوشی بزرگ، خوش دست و نسبتا قوی به خوبی توانسته از اغلب خریداران امتیاز کامل بگیرد.
گوشی هوشمند سامسونگ J6 پلاس در یک نگاه کلی طراحی ساده ای دارد. در قسمت پشت این گوشی یک دوربین دوگانه به همراه لوگو سامسونگ تعبیه شده و در قسمت جلویی یک صفحه نمایش بدون حاشیه همراه با دوربین سلفی موجود می باشد! خبری از اجزای اضافه در این محصول نیست. هر چند ابعاد گوشی نسبتا بزرگ می باشد اما فوق العاده ظریف است و به خوبی در دست جای می گیرد. عمده قسمت جلویی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است.
موبایل سامسونگ J6 پلاس از نظر عملکرد هم امتیاز خوبی می گیرد. پردازنده این گوشی برای عموم کار های روزمره و همینطور پشتیبانی از برخی نرم افزار های سنگین به اندازه کافی قدرتمند می باشد. رابط کاربری دوست داشتنی سامسونگ هم در این گوشی به شکل همیشگی به کار گرفته شده که فعالیت روان و ساده را برای کاربران مهیا نموده است. باتری سامسونگ جی ۶ پلاس هم به اندازه کافی برای پشتیبانی از یک روز فعالیت سخت حجیم می باشد.

لینک خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 Plus از دیجی کالا

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 Plus
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۴۲۵
رم۴ گیگابایت
صفحه نمایش۶ اینچی
دوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
حجم باتری۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

۸٫ گوشی موبایل شیائومی Mi A2 لایت

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

شیائومی Mi A2 لایت یک گوشی ایده آل از مجموعه گوشی های می A2 شیائومی می باشد که با قیمت مناسب خودش در فهرست بهترین گوشی موبایل تا ۳ میلیون قرار گرفته است. این گوشی هم مانند نسل اول خودش سروصدا زیادی به پا کرد و خریداران زیادی را به سمت شیائومی سوق داد. هر چند شیائومی Mi A1 لایت به دلیل تمام صفحه نبودن در رده گوشی های نسل جدید قرار نمی گرفت اما شیائومی Mi A2 لایت با طراحی جدید خودش و همینطور مشخصات قدرتمندی که ارائه نموده یک گزینه قدرتمند بین گوشی های نسل جدید بشمار می رود.
گوشی هوشمند شیائومی می A2 لایت مطابق سایر موبایل های این برند چینی طراحی ظریف، زیبا و خیره کننده دارد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین دوگانه عمودی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده و در قسمت جلویی صفحه نمایش ناچ به چشم می خورد. رنگ بندی Mi A2 لایت هم در نوع خودش جذاب است. شیائومی در طراحی گوشی هوشمند می A2 از نظر ظاهر و ابعاد از آیفون ایکس الهام گرفته است.
گوشی موبایل شیائومی Mi A2 لایت پردازنده ای نسبتا قدرتمند و کافی برای پشتیبانی از امور روتین روزانه و حتی پردازش اپلیکیشن های سنگین دارد. رابط کاربری ساده شیائومی در این گوشی نیز به چشم می خورد که لذت کار کردن با گوشی هوشمند را دو چندان می نماید. کیفیت مطلوب دوربین و همینطور مقاومت قابل توجه بدنه در مقابل ضربات دیگر پوئن های مثبت گوشی هوشمند شیائومی می A2 لایت هستند.

لینک خرید گوشی موبایل شیائومی Mi A2 Lit از دیجی کالا

گوشی موبایل شیائومی Mi A2 Lit
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۶۲۵
رم۳ گیگابایت
صفحه نمایش۵٫۸ اینچی
دوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
حجم باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

۹٫ گوشی موبایل هوآوی P Smart 2019

بهترین گوشی تا 3 میلیون

هوآوی P Smart 2019 در ادامه ی فعالیت های مدل موفق P Smart معرفی شده است و با طراحی نوینی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت. این گوشی هوشمند خوش قیمت و خوش استیل با صفحه نمایش دارای بریدگی قطره ای که دوربین سلفی را در برگرفته است.
دوربین اصلی نیز با ترندهای کنونی پیش رفته و دوگانه می باشد که امکان عکاسی پرتره را برای شما فراهم می کند. قلب تپنده ی این گوشی هوشمند با رنگ دلربایی که دارد پردازنده اختصاصی شرکت هواوی موسوم به کرین ۷۱۰ در کنار حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگی رهبری تیم پردازشی را عهده دارد و با قدرت و سرعت قابل قبولی داده ها پردازش می کند. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز مدل Mali-G51 است و در عرصه رقابتی خود همپای رقبا پیش می رود. باتری در نرنظر گرفته شده برای این گوشی میان رده یک باتری نیمه بزرگ ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به راحتی در یک روز شلوغ می تواند در کنار شما باشد. اگر می خواهید یک گوشی خاص با رنگی جذاب هیه کنید توصیه ما به شما رنگ آبی P Smart 2019 هواوی می باشد.

لینک خرید گوشی موبایل هواوی P Smart 2019 از دیجی کالا

گوشی موبایل هواوی P Smart 2019
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهکرین ۷۱۰
رم۳ گیگابایت
صفحه نمایش۶٫۲۱ اینچی
دوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
حجم باتری۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

۱۰٫ گوشی موبایل آنر ۸C

بهترین گوشی تا 3 میلیون

برند آنر که گاها به اشتباه هانر نیز خوانده میشود با هدف تولید و عرضه گوشی های ارزشمند و ارزان قیمت شروع به فعالیت نموده و تا کنون با موفقیت های زیادی هم همراه بوده است. آنر به لطف گوشی های ساده و قدرتمند خودش توانسته طرفداران زیادی در بازار های مختلف دنیا پیدا کند. آنر ۸C یکی از بهترین گوشی های برند آنر می باشد که به لطف طراحی نوین و پردازشگر قدرتمند خودش به یک محصول بی نظیر و صد البته خوش قیمت برای کاربران تبدیل شده است.
در قسمت پشتی گوشی هوشمند آنر ۸C دوربین دوگانه به صورت دو لنز مجزا به صورت عمودی قرار گرفته است. افزوده بر آن حسگر اثر انگشت نیز در مرکز گوشی قرار گرفته که دسترسی به آن به راحتی امکان پذیر است. در قسمت جلویی موبایل نیز صفحه نمایش ناچ همراه با دوربین سلفی قرار گرفته است. طراحی آنر ۸C فوق العاده ظریف و خوش دست صورت گرفته و از طرفی گوشی خیلی مقاوم می باشد.
گوشی موبایل آنر ۸C دارای پردازنده و مشخصات قدرتمندی است. به عبارتی این گوشی برای پشتیبانی از اپلیکیشن های روتین و حتی اپلیکیشن های سنگین تر آمادگی کافی دارد اما نباید از چنین گوشی ارزانی انتظار عملکرد یکسانی با پرچمداران داشته باشید. دوربین با کیفیت، رابط کاربری ایده آل، سخت افزار قدرتمند و طراحی مناسب این گوشی را به یک انتخاب عالی با بودجه ۳ میلیون تومان تبدیل کرده است. اگر طرفداران گوشی های آنر هستید بدون شک honor 8C انتخابی بی نظیر برای شما محسوب می شود.

لینک خرید گوشی موبایل آنر ۸C از دیجی کالا

گوشی موبایل آنر ۸C
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۶۳۲
رم۳ گیگابایت
صفحه نمایش۶٫۲ اینچی
دوربین اصلیسیستم دوگانه با لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
حجم باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

۱۱٫ گوشی موبایل سامسونگ J4 پلاس

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

همانطور که قبل تر هم گفتیم خانواده J سامسونگ مشمول گوشی های اقتصادی اصیل این برند هستند و اتفاقا خانواده پر جمعیتی هم می باشند. امکانات خوب، طراحی مناسب در کنار قیمت پایین ویژگی های اصلی این سری هستند. گوشی موبایل سامسونگ J4 پلاس نیز از همین سری با همین ویژگی ها می باشد. کیفیت بالا، طراحی عالی قیمت پایین و امکانات خوب را می توانید در این گوشی پیدا کنید.
سامسونگ طراحی صفحه نمایش تمام صفحه ویژه خودش را برای این گوشی اقتصادی نیز در نظر گرفته است. در قسمت بالا نیز دوربین سلفی جای گرفته و در قسمت پشت گوشی نیز یک دوربین همراه با فلش تعبیه شده است.
گوشی هوشمند سامسونگ J4 پلاس از نظر عملکردی نیز امتیاز قابل توجهی می گیرد. این محصول یک گوشی عالی و مناسب برای مصرف کنندگان روزمره بشمار می رود. امکان اجرای اپلیکیشن های روتین و فعالیت های ساده روزمره با بهترین کیفیت از طریق این گوشی امکان پذیر است. کیفیت قابل قبول دوربین، باتری حجیم و مناسب برای فعالیت یک روز کاری کامل، رابط کاربری ساده و مهیج و در نهایت ظرفیت ذخیره سازی ایده آل در این گوشی هوشمند به چشم می خورد که آن را به یک محصول خوب برای عموم کاربران تبدیل نموده است.

لینک خرید گوشی موبایل ساموسنگ J4 Plus از دیجی کالا

گوشی موبایل ساموسنگ J4 Plus
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۴۲۵
رم۲ گیگابایت
صفحه نمایش۶ اینچی
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسل
حجم باتری۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

۱۲٫ گوشی موبایل نوکیا ۶٫۱

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

هر چند نوکیا آن ستاره محبوب دهه گذشته نیست اما همچنان گوشی های قابل توجهی را عرضه می کند. گوشی موبایل نوکیا ۶٫۱ یکی از همین گوشی های ارزشمند نوکیا است که با بودجه ۳ میلیون تومانی ارزش خرید را دارد. به طور کلی چه از نظر طراحی و چه از نظر عملکردی نوکیا ۶٫۱ یک محصول متمایز بین سری محصولات اقتصادی نوکیا بشمار می رود.
طراحی قسمت جلوی این محصول ما را یاد گوشی های قدیمی پر حاشیه می اندازد؛ البته نوکیا تمام تلاش خودش را برای از بین بردن و یا به حداقل رساندن حاشیه در این گوشی هوشمند کرده اما آنطور که مخاطب از یک گوشی هوشمند بدون حاشیه انتظار دارند، . اما قضیه در طراحی قسمت پشتی محصول متفاوت می باشد، هر چند صرفا یک لنز دوربین در پشت این محصول قرار دارد اما طراحی عمود آن شباهت زیادی به گوشی های چند دوربینه دارد! از طرفی جای گذاری حسگر اثر انگشت زیر آن ها باعث شده تا بیشتر تداعی کننده زیبایی و تجمل باشد.
گوشی هوشمند نوکیا ۶٫۱ مشخصات قدرتمندی دارد. پردازنده این گوشی قابلیت رقابت با گوشی های میان رده و حتی برخی پرچمداران بازار را دارد و در پردازش اپلیکیشن های مختلف مشکلی ایجاد نمی کند. البته نباید از این گوشی انتظار داشته باشید که سوپر اپلیکشین ها و یا سوپر بازی های موبایل را به راحتی پشتیبانی کند. کیفیت دوربین و رابط کاربری هم در نوکیا ۶٫۱ ایده آل است. حجم باتری برای یک روز کاری کافی می باشد.

لینک خرید گوشی موبایل نوکیا ۶٫۱ از دیجی کالا

گوشی موبایل نوکیا ۶٫۱
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۶۳۰
رم۳ گیگابایت
صفحه نمایش۵٫۵ اینچی
دوربین اصلی۱۶ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
حجم باتری۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

۱۳٫ گوشی موبایل آنر ۷A

بهترین گوشی موبایل تا 3 میلیون

آنر که برند زیر مجموعه هوآوی است اهداف متفاوتی را پیگیری می کند و خوشبختانه همچنان اهدافش را زنده نگه داشته است. ذاتا آنر برای ارائه گوشی هایی ارزشمند اما ارزان قیمت شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر به عنوان یک برند محبوب در سراسر دنیا شناخته می شود. گوشی آنر ۷A یک گوشی هوشمند مطابق با همین اهداف می باشد که امکانات عالی، قدرت کافی و طراحی رضایت بخشی را با حداقل قیمت ممکن ارائه می کند تا کاربران معمولی و کسانی که صرفا دنبال رفع نیاز های روزمره شان هستند، به راحتی یک گوشی ایده آل و به صرفه را تهیه نمایند.
شاید آنر ۷A در فهرست بهترین گوشی موبایل تا ۳ میلیون قرار داشته باشد اما در فهرست گوشی های موبایل بدون حاشیه قرار نمی گیرد. آنر در طراحی این گوشی سعی کرده حاشیه را به حداقل برساند اما همچنان طراحی قدیمی و حاشیه دار در آن دیده می شود. این مسئله را نمی توانیم به عنوان یک نقص در گوشی معرفی کنیم اما متاسفانه عدم وجود صفحه نمایش بدون حاشیه باعث شده تا چنین گوشی ایده آلی یک پوئن مثبت را از دست بدهد. در قسمت پشتی، آنر ۷A دارای یک دوربین و حسگر اثر انگشت می باشد.
آنر شاید در ظاهر گوشی موبایل ۷A خودش خوب عمل نکرده باشد اما با توجه به قیمت در مشخصات آن بی نظیر بوده است. این گوشی فوق العاده ارزان قیمت دارای پردازنده ای مناسب برای پشتیبانی قدرتمند و بدون مشکل از تمام کار های روتین روزانه می باشد. باتری حجیم، دوربین راضی کننده، حافظه خوب و در نهایت کیفیت مطلوب صفحه نمایش مواردی هستند که ارزش قابل توجهی به آنر ۷A داده اند.

لینک خرید گوشی موبایل آنر ۷A از دیجی کالا

گوشی موبایل هواوی آنر ۷A
تعداد سیم کارت۲
تراشه پردازندهاسنپدراگون ۴۳۰
رم۲ گیگابایت
صفحه نمایش۵٫۷ اینچی
دوربین اصلی۱۳ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسل
حجم باتری۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

 

 

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا