راهنمای دریافت وام سهام عدالت از بانک تجارت + دانلود اپلیکیشن زمرد بانک تجارت

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره دریافت وام سهام عدالت از بانک تجارت خواهیم داشت! همچنین امکان دانلود اپلیکیشن زمرد بانک تجارت برای شما دوستان عزیز فراهم شده است. بانک تجارت به عنوان اولین بانک در کشور به متقاضیان دارنده سهام عدالت با توثیق این سهام و به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن زمرد تسهیلات پرداخت می‌ کند!

متقاضیان دریافت تسهیلات سهام عدالت می‌ توانند با دریافت، نصب و ثبت نام در سوپراپلیکیشن زمرد و ورود به بخش پیشخوان و انتخاب گزینه توثیق سهام عدالت، نسبت به انجام مراحل دریافت تسهیلات مرابحه اقدام کنند.

روش کار به این صورت است که متقاضی دریافت تسهیلات درخواست خود را در اپلیکیشن زمرد بانک تجارت ثبت می ‌کند و بلافاصله بانک نسبت به استعلام تعداد سهام عدالت و توثیق آن برای پرداخت تسهیلات اقدام می نماید و پس از گذراندن سایر استعلام ‌ها، مبلغ تسهیلات، سود تسهیلات، مبلغ اقساط و… را تعیین و به مشتری اعلام و وجه تسهیلات را به شماره حساب متقاضی تسهیلات واریز می‌ کند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کارت اعتباری سهام عدالت

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، شناسنامه و کارت ملی و البته سیم کارتی است که باید به نام سهامدار باشد.

اقساط وام سهام عدالت بانک تجارت چند ماهه است؟

سهامداری که وام می ‌گیرد یک ماه فرصت دارد تا این مبلغ را به بانک برگرداند. اگر سهامداری نتوانست این مبلغ را برگرداند، باید در ۳۶ ماه آن را تسویه کند، البته باید سود آن را هم بپردازد! با کارت اعتباری سهام عدالت، امکان خرید وجود دارد و در صورت برگشت مبلغ استفاده‌ شده تا ۲۹ روز، سود به آن تعلق نمی ‌گیرد.

اقساط وام سهام عدالت بانک تجارت چقدر است؟

اگر سهامدار نتواند مبلغ وام را به بانک پس بدهد، باید در اقساط سه ساله و با سود این مبلغ را تسویه کند. مثلا باید وام ۱۰ میلیون تومانی را ۱۳ میلیون تومان و در سه سال تسویه کند! بر همین اساس، مبلغ هر قسط وام ۱۰ میلیونتومانی حدود ۳۶۲ هزار تومان برآورد شده است، قسط وام ۵ میلیون تومانی هم حدود ۱۸۱ هزار تومان است.

دانلود اپلیکیشن زمرد بانک تجارت

زیست بوم زمرد بانک تجارت، با هدف شخصی ‌سازی خدمات مالی و بانکی آن هم به صورت غیرحضوری در تلاش است دریچه ‌ای نو را به روی عموم مردم باز کند. در اکوسیستم زمرد مشتری حق انتخاب بیشتری برای دسترسی به محصولات و خدمات بانک دارد و آنلاین بودن صددرصدی آن، ویژگی بارز این زیست بوم است ؛ چرا که افراد بدون حضور در شعبه می ‌توانند ضمن معرفی خود به عنوان یک مشتری جدید، خدماتی همچون افتتاح حساب و دریافت کارت از سایر خدمات غیر حضوری این زیست بوم بهره‌مند کنند.

خدمات فعلی این زیست بوم شامل افتتاح حساب، صدور کارت و اخذ تسهیلات می باشد و فاز مهم عملیاتی این زیست بوم مربوط به مراحل شناسایی و احراز هویت مشتری، تخصیص امضای دیجیتال برای امضای اسناد بانکی به‌ صورت دیجیتال، افتتاح حساب، فعال‌ سازی خدمات نوین و همراه بانک، ثبت درخواست و تحویل کارت مشتری به نشانی مشتری، توثیق سهام عدالت و سایر دارایی‌ ها با قابلیت توکنایز بر بستر بلاک چین به صورت کاملا غیرحضوری است.

فرآیند تشخیص چهره در این اپلیکیشن با دقتی بیش از ۹۵ درصد و به‌ صورت کاملا دیجیتال انجام می‌ شود! که بسیار دقیق ‌تر از احراز هویت توسط نیروی انسانی است. در این فرآیند، ضمن بررسی زنده بودن تصویر مشتری، هویت مشتری نیز از طریق تلفن همراه هوشمند وی احراز می‌شود.

مشتریان برای دریافت توضیحات بیشتر درباره نحوه دریافت تسهیلات بدون ضامن از طریق اپلیکیشن زمرد، می‌ توانند با مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا