راههای به دست آوردن قدرت تله پاتی و تاریخچه بوجود آمدن آن

گاهی اتفاق می افتد که با شخص دیگری ارتباط ذهنی پیدا کنید و همزمان به چیزی یا اتفاقی فکر کنید و در نظرتان با آن شخص تله پاتی پیدا کرده اید ، بهتر است این مطلب را بخوانید تا درباره تله پاتی بیشتر بدانید همینطور راههای به دست آوردن قدرت تله پاتی با دیگران را.

تله پاتی یا دورآگاهی نیرو و ارتباطی ذهنی است که این پدیده ذهنی را شخصی به نام فردریک مایرز F.W.H.Myers در سال ۱۸۸۲ برای اولین بار آن تله پاتی نام نهاد. تله پاتی (دورآگاهی) از ارتباط مستقیم میان ذهن با ذهن ایجاد می شود. با ما همراه باشید در سایت موفقیت جادوی باور تا اطلاعات کاملی درباره تلی پاتی دریافت کنید

تله پاتی یا دور آگاهی چیست ؟

راههای به دست آوردن قدرت تله پاتی و تاریخچه بوجود آمدن آن
راههای به دست آوردن قدرت تله پاتی

تله پاتی از کلمه یونانی تله به معنای دور و پاتی به معنای وقوع گرفته شده است. در تله پاتی دو ذهن از نظر افکار، احساسات، عقاید یکی شده و یک تصویر را به یکدیگر می رسانند و هم زمان یک چیز را می گویند و یا یک چیز را در تصویر ذهنی می آورند. با ما در این مقاله از سایت متاراز همراه باشید در مورد تله پاتی و انواع آن بیشتر بدانیم.

تله پاتی علمی است که در واقع شما از طریق آن می توانید با هر ذهنی که بخواهید ارتباط بگیرید و آنچه را از او می خواهید در ذهنش بکارید که البته این موضوع مستلزم دانش و درک و آگاهی از این علم می باشد.

تله پاتی درست مثل امواج رادیویی عمل می کند وقتی فرکانس های امواج رادیو از هر سو به سمت شما می آید پس اطلاعات ذهنی شما هم که به صورت فرکانس و ارتعاش هست به راحتی می تواند به ذهنی دیگر منتقل شود و نوعی تبادل اطلاعات صورت بگیرد.

تله پاتی را دو هم اندیشی نیز می نامند یعنی دو ذهنی که یک اندیشه دارند اغلب دو قلوها دارای تله پاتی هستند زیرا معمولا فرکانسها و ارتعاشهای آنها یکسان است.

علم تله پاتی در حوزه مغناطیسی قرار دارد. و این روزها به عنوان یک علم از آن یاد می شود. البته اگر بخواهید فکر خود را به ذهنی دیگری انتقال دهید مستلزم داشتن فکری آرام و احساساتی پاک و در آرامش عمیق هست در غیر این صورت قادر به انجام چنین کاری نیستید.

تجربه شما از تله پاتی

 

جالب است که بدانید برای شما هم با شخصی که به او نزدیک هستید هم این اتفاق افتاده است مثلا در یک لحظه یک جمله مشابه می گویید یا حتی از دوستی یا آشنایی سالها و یا ماهها خبر ندارید و در خانه نشسته اید ناگهان او به شما زنگ می زند یا خبری از او می گیرید در اصل ذهن شما با آن افراد تله پاتی شده است یا حتی گاهی اوقات شخصی که دوستش دارید ناراحتی دارد یا به مشکلی بر خورده است و شما بدون آنکه با او تماس بگیرید ناگهان به یادش می افتید و با او تماس می گیرید.

پس به نوعی می توان گفت که تله پاتی در واقع دریافت احساسات ذهنهای دیگر از هر سو به سمت شما و برعکس می باشد.

تاریخچه تله پاتی

تله پاتی یا دورآگاهی کلمه ای است یونانی، تله به معنای دور و پاتیا به معنای احساس، ادراک، تجربه، عشق، عصبانیت یا حتی نفرت، و….. که در واقع از طریق تله پاتی انتقال اطلاعات بدون استفاده از کانالهای حسی از طریق ذهن به ذهن صورت می گیرد.

البته جامعه علمی آن را شبه علم نامیده اند و در مورد صحت دقیق آن با توجه به آزمایشاتی که انجام داده اند شک و تردید هایی وجود دارد. ولی در برخی از دانشگاههای آمریکا این علم تله پاتی را در حال بررسی کردن هستند و حتی نتایجی بسیار عالی را هم کشف کرده اند.

تله پاتی از زمان های بسیار قدیم وجود داشته است که البته انتقال اطلاعات از طریق ذهن ابتدا در مشرق زمین وجود داشته است و به خصوص ایرانیان بسیار به این موضوع اهمیت می دادندحتی پروفسور تایلور در مورد مصریان که در بیابانها حرکت می کردند توضیح می دهد که آنها نه تنها بر اساس ستارگان راه را پیدا می کردند بلکه با یکدیگر تله پاتی هم انجام می دادند و تبتی ها نیز از تله پاتی استفاده می کردند حتی فرزندانشان را برای این موضوع تعلیم می داده اند.

خصوصیات کسی که تله پاتی می شود

یکی از خصوصیات مهم تله پاتی این است که محدودیت در زمان و فاصله و مسافت وجود ندارد. شما در نیمه شب هم می توانید گیرنده یک احساس از سمت دوست یا فامیل خود در آن طرف کره زمین باشید. گاهی اوقات حتی تحت تاثیر ناخودآگاه جمعی قرار می گیرید در جایی از کره زمین اتفاقاتی ناخوش آیند افتاده است و شما صبح که از خواب بیدار می شوید احساس خوبی ندارید و مدام به این فکر می کنید که چرا امروز بی حوصله و غمگین هستید بعد از مدتی که متوجه اتفاق مورد نظر می شوید از نظر درونی احساس غم آن اتفاق را حس می کنید و متوجه می شوید که برای چه حال امروزتان خوش نیست.

کسانی که به تله پاتی علاقه مند هستند باید تمرینات بسیاری را انجام دهند ابتدا با شخصی از آشنایان در خانه تمرین کنند و در فضایی نزدیک به هم باشند بعد از مدتی این فاصله را بیشتر کنند البته در قبیله هایی از استرالیا تله پاتی را یک موضوع موروثی می دانند اما علم امروز می گوید که تله پاتی را می توان با آموزش به دست آورد.

وقتی بین دو نفر تبادل اطلاعات ذهنی صورت می گیرد تغییراتی فیزیکی هم ایجاد می شود. شخصی که فرستنده احساسش به ذهنی دیگر است در این زمان گردش خون او سریع شده و جریان خون در قسمت مغز بیشتر می شود. شخص گیرنده هم تغییرات مغزی را دریافت می کند که شاید حتی هر دو نفر متوجه این موضوع نشوند اما این تغییرات فیزیکی وجود دارد.

انواع تله پاتی

۱ – تله پاتی غریزی

در این نوع تله پاتی شما انتقال اطلاعات را با کسانی که در نزدیک شما هستند و با شما رابطه ی نزدیکی دارند احساس می کنید که بیشتر بین اعضای خانواده، و زوجها این نوع تله پاتی صورت می گیرد.

۲ – تله پاتی روانی یا ذهن به ذهن

این تله پاتی در واقع در مسافتهای دور هم صورت می گیرد حتی با اشخاصی که با شما نسبتی هم ندارند نیز ایجاد می شود حتی عرفا معتقد هستند که می توان اطلاعات را به آن سوی کره زمین یا حتی کهکشانهای دیگر هم انتقال داد.

۳ – تله پاتی روح به روح

در این نوع تله پاتی انتقال فکر از طریق دو روح صورت می گیرد در واقع باید چاکراهای بدن به خصوص چاکرای چشم سوم این افراد باز و متعادل باشد مثل پیشگوها و کسانی که بادنیای ماورالطبیعه در تماس هستند. در این نوع تله پاتی که کمی سختر می باشد باید بین دنیای مادی و دنیای معنوی ارتباط مستقیم برقرار کنید این نوع تله پاتی را بیشتر عرفا و پیشگوها انجام می دهند.

راههای به دست آوردن قدرت تله پاتی

۱ – علاقه و آمادگی جسمی و روحی

زمانی که شما می خواهید وارد دنیای ماورالبیعه شوید و یا می خواهید قدرت هایی معنوی را به دست آورید ابتدا باید به آن علاقه مند باشید و هدفتان را از اینکه چرا می خواهید آن را بیاموزید کاملا بدانید زیرا جسم فیزیکی شما در ابتدا باید آمدگی کامل داشته باشد اگر جسمتان را با افکار مسموم تغذیه می کنید بدانید که هرگز نمی توانید ذهن خود را متمرکز کنید تا اینکه بتوانید تله پاتی را بیاموزید. پس شرط اول مثبت اندیشی است و وقتی از این طریق جسم خود را آماده کردید هم اکنون روح شما نیز آماده پذیرش آنچه که شما به آن آموزش می دهید می باشد.

۲ – صبور باشید و ایمان داشته باشید

وقتی تمرینات را شروع می کنید آنقدر به خودتان ایمان و باور داشته باشید که می توانید انتقال ذهن به ذهن را انجام دهید که هر زمان و مکانی را برای تمرین برگزینید و هرگز مایوس نشوید و همچنان با صبر و شکیبایی به تمرین بپردازید.

۳ – شریکی را برگزینید که با شما هماهنگ باشد

در ابتدای یادگیری تله پاتی یک شریک که به شما نزدیک هست برگزینید و از او بخواهید که با یکدیگر کاملا هماهنگ و همسو باشید تا بهتر بتوانید موضوعات را انتخاب کرده و به آنها فکر کنید و ارتعاشات را به سمت یکدیگر بفرستید.

۴ – موضوعی معمولی و ساده انتخاب کنید

یک موضوع ساده را انتخاب کنید و سعی کنید کمی با فاصله از شریک خود بنشینید و شروع به فکر کردن در مورد آن موضوع بکنید می توانید در روزهای اول سوالاتی را از یکدیگر بپرسید و به یکدیگر کمی راهنمایی برسانید اما بعد از مدتی تمرین دیگر این سوالات را نیز نمی کنید و تماما تمرکزتان بر روی افکار ذهن مقابلتان است. همچنین سعی کنید که تصویرسازی های ذهنیخودتان را قوی کنید تا بتوانید وقتی در حال تمرکز گرفتن هستید تصویرهایی که از سمت فرستنده به سمت شما می آید را به خوبی دریافت کنید و یا مفاهیم را به درستی و راحتی دریافت کنید.

۵ – مراقبه و مدیتیشن کنید

مراقبه و مدیتیشن یکی از علومی هست که این روزها از آن برای ایجاد آرامش روحی و جسمی استفاده می شود زیرا این روش کاملا شما را فردی متمرکز می کند که از نظر ذهنی شخصی با تمرکز بالا هستید و یکی از خصوصیاتی که در آموزش تله پاتی مهم است داشتن تمرکز ذهنی بالاست

۶ – تله پاتی را برای کارهای مثبت آموزش بگیرید

گاهی اوقات برخی افراد را دیده اید که کارهایی را آموزش می گیرند برای انجام کارهای منفی اینگونه افراد به صورت کامل هرگز نمی توانند کاری را آموزش بگیرند شما زمانی که هدفتان دست یابی به زندگی بهتر است و همچنین دوست دارید زندگی دیگران را نیز تحت تاثیرات مثبت قرار دهید پیشرفت می کنید.

۷ – چاکراهای خود را پاکسازی کنید

برای آنکه در مورد چاکراها بیشتر بدانید می توانید مقاله چاکرا چیست را نیز مطالعه کنید اماپاکسازی و فعال سازی چاکراها یکی از اساسی ترین راههای رسیدن به تمرکز بالاست به خصوص متعادل سازی و باز کردن چاکرای سوم زیرا زمانی که شما چاکراهای خود را پاکسازی می کنید بدنی سالم دارید و به اندازه متعادل انرژی وارد اندامهای مختلف بدن می شود این انرژی سلامت را از نظر روحی و جسمی به شما می رساند و در نتیجه می توانید به راحتی تله پاتی را انجام دهید.

فواید تله پاتی

شما می توانید از طریق تله پاتی با هر ذهنی رابطه بر قرار کنید همان طور که در بالا گفته شد برای کمک به دیگران و بهتر کردن زندگی خود این کار را انجام دهید.

می توانید آرزوهای خودتان را با شریک زندگیتان تله پاتی کنید و حتی خواسته هایتان را با رئیستان یا خانواده تان تله پاتی کنید. افرادی که به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه این موضوع را درک کرده و آن را به کار میگیرند نتایج شگفت انگیزی بدست آورده اند .

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید :

بازی محلی تله پاتی با سکه به چه صورت انجام می شود؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا