روح الله زم موسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز اعدام شد

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره اعدام روح الله زم موسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. روح الله زم ، فرزند محمد علی موسس و گرداننده رسانه معاند آمدنیوز که طی دادنامه بدوی به دلیل ارتکاب ۱۳ فقره اتهام از جمله افساد فی ‌الارض به اعدام محکوم و در دیوان عالی نیز حکم وی تایید شده بود، پس از اجرای تشریفات قانونی، سحرگاه امروز ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۹ شمسی حکم اعدام وی اجرا و به دار مجازات آویخته شد.

روح الله زم که چند سالی است با راه اندازی کانال تلگرامی موسوم به آمد نیوز در خارج از مرزها به ابزاری در دست سرویس ‌های جاسوسی و ضد انقلاب تبدیل شده بود و اقدام به نشر اخبار کذب علیه کشور می‌کرد توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر شد.

کانال تلگرامی آمدنیوز با ایجاد یاس و ناامیدی و انتشار اخبار دروغ علیه مسئولان نظام، درصدد سیاه نمایی و فریب افکار عمومی به منظور تقویت خواست دشمنان و سرویس‌های جاسوسی با اهداف براندازانه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی طی بیانیه ‌ای با اعلام خبر عملیات دستگیری روح الله زم ، سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به «آمد نیوز» طی عملیات پیچیده و حرفه ‌ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا