رقم آخر جدول را حدس بزنید ! (تست هوش)

در این تست هوش باید رقم آخر جدول را حدس بزنید . کدام عدد باید در جدول جایگزین گردد؟ این جدول را می توان در کمتر از ۴۵ ثانیه حل کرد

رقم آخر جدول

رقم آخر جدول

حل معما دردرجه اول یک تفریح سالم برای تقویت ذهن و یک سرگرمی مهیج برای گذراندن اوقات فراغت است. امروزه دانشمندان و روانشناسان عقیده دارند که برای یافتن استعداد و توانایی کودکان و هم چنین برای درمان بسیاری از بیماری های ذهن از جمله تنبلی مغز حل معما بهترین درمان است .

کودکان با حل معماهای بسیار این توانایی را دارند تا با انتخاب نوع معمای مورد علاقه خود از جمله پازل ها چیستان ها معماهای هوش و ریاضی و معماهای تصویری و حتی پیدا کردن اشیا و اختلافات در تصاویر استعداد و قریحه های خود را برای خانواده ها بازگو کنند.

ما در جدول یاب سعی داریم تا با آوردن نمونه های مختلف معما و تست های هوش ، چالش های تصویری ، اختلاف در تصاویر. چیستان ، تست های ریاضی تصویری و … این فرصت را برای آن دسته از عزیزانی که می خواهند یک سرگرمی سالم و چالش بر انگیز برای خود و اعضای خانواده به خصوص کودکان خردسال خود مهیا کنیم.

با دقت در تست هوش زیر مشخص کنید در آخرین خانه به جای ؟ چه عددی باید جایگزین شود.

۱۹۵
  ۳۸۳    
  ۵۷۵    
  ۷۶۳    
۹۵۵  
 ؟
   پاسخ:

اگر به اعداد به صورت ستونی نگاه کنید و هر عدد سه رقمی را سه رقم جداگانه در نظر بگیرید متوجه می شوید سه ستون از اعداد داریم در ستون اول که صدگان قرار دارد به هر کدام ۲ عدد اضافه شده است تا عدد بعدی حاصل گردد ۱ و ۳ و ۵ و ۷ و ۹ و جواب می شود ۱۱ حال برای ستون دوم از هر عدد یکی کم شده تا عدد بعدی حاصل شود یعنی ۹و۸و۷و۶و۵ و پاسخ می شود ۴ و ستون آخر که یکان اعداد است یک در میان بین ۵ و ۳ تکرار شده است و با توجه به جدول مشخص است که جواب عدد ۳ است. و جواب نهایی می شود :۱۱۴۳

بیشتر بخوانید:

کلمات پنهان شده در تصویر را بیابید

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا