روش تشخیص پیج فیک در اینستاگرام + راهنمای قدم به قدم تصویری

داشتن یک فالوور جدید در اینستاگرام احساس بسیار خوبی است، به خصوص اگر در تلاش برای ارتقای حساب خود هستید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است توسط حساب‌های فیک و جعلی دنبال شوید، که کار چندانی برای تعامل شما نخواهد داشت و حتی می‌تواند برای شما و فالوورهایتان مشکل ایجاد کند. نگران نباشید – ما چند روش تشخیص پیج فیک در اینستاگرام را گردآوری کرده‌ایم که وقتی می‌خواهید تشخیص دهید اکانت اینستاگرام جعلی است یا خیر، باید مراقب آنها باشید. پس با وبلاگ جدولیاب همراه باشید تا این راهنما را برای شما بیان کنیم:

اکانت عکس پروفایل ندارد

پروفایل بدون عکس شناسایی احتمالا واقعی نیست. یک حساب قانونی می خواهد مردم بدانند که آنها چه کسانی هستند تا دوستان و اعضای خانواده آنها بتوانند آنها را پیدا کنند. 
البته توجه داشته باشید ممکن است بعضی از پروفایل ها که عکس ندارند حساب واقعی باشد که وقت نکرده است عکس پروفایل اضافه کند، اما بعید است. مثلا بعضی از خانم‌ها با توجه به شرایط زندگی خودشان شاید نمی خواهند عکس پروفایل بگذارند. 

1 A profile without an identifying photo probably

حساب پیج فیک ممکن است فالوور صفر داشته باشند

اکانت های قانونی اینستاگرام تقریباً همیشه چند دنبال کننده دارند. اگر این حساب کسی را دنبال نکرده باشد یا هیچ دنبال کننده ای نداشته باشد، به احتمال زیاد جعلی و فیک است.
ربات‌ها معمولاً از حساب‌هایی مانند این برای تبلیغ پیوندهای اسپم در بایوس خود استفاده می‌کنند. اگر به نمایه ای مانند این برخورد کردید، روی هیچ پیوندی کلیک نکنید.

2 They have zero following and zero followers

پیج فیک هیچ پستی ندارد

حساب های بدون هیچ پستی به احتمال زیاد سعی در کلاهبرداری از شما دارند. اگر به حسابی برخورد کردید که هنوز چیزی پست نکرده است، احتمالاً یک ربات است. البته این احتمال دارد که بعضی از کاربران واقعی هم هیچ پستی منتشر نکنند و صرفا برای بازدید عکس ها یک اکانت ساخته باشند
حتی اگر نمایه خصوصی باشد، می‌توانید با نگاه کردن به بالای نمایه، شماره پست آنها را بررسی کنید.
همچنین باید به دنبال حساب‌هایی باشید که قبلاً زیاد پست می‌کردند اما دیگر این کار را نمی‌کردند. اگر برای مدتی غیر فعال بوده اند، ممکن است جعلی باشند.

3 The account has no posts

آنها نظرات یکسان و همیشگی را روی پست های شما می گذارند.

یک حساب جعلی و فیک ممکن است سعی کند شما را وادار کند که آنها را دنبال کنید. اگر نظر دادند “پست عالی!” یا “بسیار خوب!” “پیج خوبی داری !!” در پیج شما ممکن است روی هر عکسی که منتشر می کنید بلافاصله و با سرعت نظر بدهند 
با این حال، این همچنین می تواند یک پیج واقعی هم باشد که در تلاش برای به دست آوردن یک دنبال کننده جدید است. اگر نمایه آنها را بررسی کنید ، احتمالاً آنها یک شخص واقعی هستند.

4 They leave generic comments on your posts.

پیج فیک در اینستاگرام معمولا از تصاویر شخص دیگری استفاده می کند

جعل هویت یک راه مطمئن برای شناسایی حساب جعلی است. می توانید تصاویر آنها را از طریق جستجوی معکوس در گوگل اجرا کنید. اگر عکس‌ها در جای دیگری ظاهر شوند، به این معنی است که حساب جعلی است.
اگر حسابی را مشاهده کردید که از عکس‌های شما یا شخص دیگری استفاده می‌کند، می‌توانید آن را در برنامه یا با مراجعه به لینک زیر https://help.instagram.com/contact/636276399721841 گزارش دهید.

5 The account is using someone else

آنها تعداد زیادی حساب مشکوک را دنبال می کنند.

اکانت های جعلی یا پیج فیک اینستاگرام با فالو کردن تعداد زیادی از افراد، سعی در افزایش فالوورهای خود دارند. اگر متوجه اختلاف زیادی بین تعداد فالوورهای آنها و فالوورهای آنها شدید، احتمال جعلی بودن حساب آنها وجود دارد
این همیشه صدق نمی کند، زیرا برخی از حساب های واقعی از همین تاکتیک برای افزایش فالوورهای خود نیز استفاده می کنند. با این حال، برای شروع می تواند نقطه پرش خوبی باشد.

6 They’re following a suspiciously high number of accounts.

این یک حساب کاربری کاملاً جدید است.

حساب‌های اینستاگرامی که به خوبی ایجاد نشده‌اند، شانس بیشتری برای جعلی یا فیک بودن دارند. به پایین پروفایل بروید و تاریخ اولین پست را بررسی کنید. اگر بیش از چند روز از عمر آن نگذشته باشد، احتمال جعلی بودن حساب وجود دارد.
اگر حساب خصوصی است، تا زمانی که درخواست زیر شما را نپذیرند، نمی‌توانید پیمایش کنید و پست‌های آن‌ها را ببینید.
اگر اکانت ۰ پست داشته باشد، این نشانه خوبی است که آنها نیز جعلی هستند.

7 brand new account.

آنها دارای اکانت فالوور بالا با تعامل کم هستند.

فالوورهای جعلی یا خریداری شده اغلب نشان دهنده یک حساب جعلی یا فیک هستند. اگر تعداد فالوورهای آنها هزاران نفر باشد اما در هر پست فقط چند لایک یا نظر دریافت کنند، ممکن است پیج فیک یا جعلی داشته باشند.
این همچنین می تواند نشان دهد که یک شخص واقعی از فالوورهای جعلی برای افزایش تعداد خود استفاده می کند.
همچنین می توانید فالوورهای آنها را بررسی کنید تا ببینید واقعی به نظر می رسند یا نه. اگر بسیاری از فالوورهای آن‌ها غیرفعال هستند، عکس‌های نمایه ندارند، یا نام‌های عجیب و غریب دارند، این نشانه خوبی است که دنبال‌کنندگان جعلی هستند (پس ممکن است حساب هم همینطور باشد).

8 They have a high follower account with low engagement

آنها تصاویر افراد مختلف را منتشر می کنند.

این حساب‌های جعلی را می‌توان در عرض چند ثانیه به راحتی شناسایی کرد. اگر همه عکس‌های موجود در حساب کاربری آن‌ها مربوط به افراد مختلف باشد (معمولاً زنان جذابی که ممکن است شبیه به هم باشند اما یکسان نیستند)، حساب جعلی یا پیج فیک است.
حساب‌هایی مانند این معمولاً حساب‌های اسپم هستند که سعی می‌کنند افراد را وادار کنند تا روی پیوندهای موجود در پروفایل خود کلیک کنند.

9 They post pictures of different people

پیج فیک ممکن است کالاهایی با تخفیف خیلی زیاد بفروشد

حساب های کلاهبرداری اغلب کالاهای لوکس را با تخفیف زیادی ارائه می دهند. اگر نمایه‌ای بخواهد روی پیوندی برای کالای تخفیف‌خورده کلیک کنید، به احتمال زیاد جعلی است.

10 They’re offering discounts or sales

رایج ترین اکانتی مانند این، اکانت ری با تخفیف فروش است. همچنین ممکن است اکانت هایی از این دست را در توییتر و فیسبوک ببینید.
هرگز اطلاعات کارت اعتباری خود را به حساب اینستاگرام ندهید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا