رپ خوانی احسان علیخانی و هلی کوپتری زدن امین حیایی در عصر جدید

در این ویدئو از جدول یاب بخشی از ویدئو رپ خوانی احسان علیخانی و هلی کوپتری زدن امین حیایی در عصر جدید با هم میبینیم

عصر جدید

رپ خوانی احسان علیخانی و هلی کوپتری زدن امین حیایی

برنامه عصر جدید یک رقابت تلویزیونی و استعدادیابی ایرانی است، این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی می باشد. فصل اول آن در تاریخ ۲۷ بهمن ۹۷ و در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای از شبکه ۳ شروع به پخش کرد و اینک فصل دوم این مسابقه ساخته شده است.

در سری جدید عصر جدید احسان علیخانی، همانند عصر جدید ۱ امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی به عنوان داور در این برنامه حضور دارند. پیش از این برخی از تغییر داوران عصر جدید در فصل ۲ خبر داده بودند که توسط سایت عصر جدید رد شد.البته در مرحله راستی آزمایی داوران این برنامه شامل بهرام عظیمی، ارشا اقدسی، حمیدرضا ترکاشوند و روزبه معینی به همراه احسان علیخانی بودند.

در این برنامه شرکت کنندگان می‌توانند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی شرکت کنند. برنامه عصر جدید استعدادهای مختلفی از سراسر ایران را جذب می‌کند تا به نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. اعمال آنها شامل خوانندگی، کمدی، شعبده بازی و … می‌باشد. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد – داوران فعلی امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی هستند – کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا