زمان انتشار فصل دوم سریال ملکه گدایان + اسامی بازیگران

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره زمان انتشار فصل دوم سریال ملکه گدایان خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال نمایش خانگی ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی ‌زاده و به تهیه‌ کنندگی علی طلوعی محصول سال ۱۳۹۹ شمسی است که به صورت اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش می ‌شود. آخرین قسمت از فصل اول سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در حالی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش شد که فصل دوم این سریال نیز آماده پخش است!

سریال ملکه گدایان محصول نبراس پیکچرز روایت متفاوتی از زندگی کودکان کار در کنار یک داستان معمایی و پر پیچ و خم است که حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه آن را نوشتند و یکی از پربازدیدترین محصولات فیلیمو است که با استقبال مخاطبان همراه شده است! حسین سهیلی ‌زاده بعد از ساخت سریال مانکن در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی به سراغ فیلمنامه ملکه گدایان رفت تا باز هم همان دغدغه‌ های همیشگی‌ اش را این بار در قالب داستانی تازه مطرح کند.

بخش‌ هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده ‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی خوانده شده ‌است!

اما در خلاصه داستان این سریال نمایش خانگی چنین آمده است:

البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدر وی خسرو و مادر وی خورشید در ایران زندگی می ‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می ‌کند و برای درمان بیماری پدر خود به آلمان آمده است، آشنا می‌ شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌ چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌ رسد پدر وی به کما رفته ‌است. البرز با گذشته ‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می ‌گردد، هیچ ‌کس او را نمی ‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می ‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد و…

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا