ساعت دقیق مراسم تحلیف جو بایدن با اجرای لیدی گاگا و جنیفر لوپز چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره جزئیات و ساعت دقیق مراسم تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور جدید آمریکا با اجرای لیدی گاگا و جنیفر لوپز چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به نوشته پایگاه اینترنتی بی بی سی (انگلیسی)، بر اساس قانون، روز تحلیف، ۲۰ ژانویه (۱ بهمن ۹۹) است و به طور معمول، سخنرانی آغازین تحلیف، حدود ساعت ۱۱:۳۰ به وقت (ایالت های) شرق آمریکا (۱۶:۳۰ به وقت گرینویچ، ۲۰:۰۰ به وقت تهران) برنامه ریزی می ‌شود.

قرار است جو بایدن و کامالا هریس حدود ظهر (به وقت محلی) سوگند یاد کنند. برابر این گزارش، بایدن عصر آن همان روز به کاخ سفید – خانه اش در چهار سال آینده – نقل مکان می ‌کند.

برنامه تلویزیونی ویژه مراسم تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور جدید آمریکا ۹۰ دقیقه است و از شبکه ‌های تلویزیونی سی‌ان‌ان ، ای‌بی‌س، سی‌بی‌اس ، ان‌بی‌سی و ام‌اس‌ان‌بی‌سی پخش خواهد شد. این برنامه در یوتیوب، توییتر و فیسبوک هم به صورت زنده پخش خواهد شد.

جالب است بدانید مجری این برنامه تام هنکس است و خوانندگانی چون لیدی گاگا ، جنیفر لوپز ، جان‌بون جووی ، جاستین تیمبرلیک و دمی لواتو در آن به اجرای برنامه می ‌پردازند.

مراسم تحلیف جو بایدن ، رئیس جمهور جدید آمریکا به دلیل شلوغی‌های هفته گذشته و حمله به کنگره آمریکا با تدابیر سخت امنیتی برگزار خواهد شد. علاوه بر این به دلیل شیوع کرونا، جو بایدن از هواداران خود درخواست کرده است که در خانه بمانند و از دور مراسم را تماشا کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۳ نوامبر (۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی) برگزار شد. در ۱۴ دسامبر، کالج انتخابات ایالات متحده تشکیل جلسه داد و پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات را تأیید کرد. مراسم تحلیف بایدن در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ (۱ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ شمسی)  برگزار می شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا