زمان دقیق پخش فصل جدید سریال سیب ممنوعه

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت پخش نشدن سریال سیب ممنوعه و همچنین زمان دقیق پخش فصل جدید سریال سیب ممنوعه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی پخش سریال ترکی سیب ممنوعه به عنوان پرطرفدار ترین سریال ترکی در بین ایرانیان سبب بروز سوال های گوناگونی شده است.

لازم به بیان است با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و همچنین لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، فیلمبرداری اکثر سریال ها متوقف شده است. البته فیلمبرداری سریال ترکی سیب ممنوعه تا چند روز اول شیوع کرونا ادامه داشت و اگر بیننده این سریال بوده باشید، احتمالا استفاده از دستکش و الکل توسط بازیگران را دیده باشید!

برای مثال وقتی شاهیکا به خانه صدقی می رفت تا هالیت را ببیند، دست های خود را با الکل ضدعفونی کرد!

اما با اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در ترکیه ، عوامل سریال ترکی سیب ممنوعه فیلمبرداری را متوقف کردند. در آخرین قسمت سریال سیب ممنوعه که پس از آن، پخش سریال متوقف شد، شاهیکا که قصد داشت سهام هالیت را بخرد و به خانه ی ویلایی وی رفته بود تا تغییراتی در آن ایجاد کند، ناگهان با ییلدیز (ادا اجه) روبرو می شود! که وی با خنده به او می گوید: ” تو اینجا چکار میکنی؟

و ییلدیز در جواب به او می گوید که آمده ام تا شاید اینجا را بخرم!

شاهیکا که مثل همیشه با خنده او را مسخره می کند؛ ناگهان هالیت ظاهر می شود و آن موقع متوجه می شود که هالیت دوباره ثروت خود را به دست آورده است. اما قصه اینجا تمام نشده است و جالب است بدانید، شخصیت جدیدی که وارد این سریال شده است به اسم کریم او نیز قصد دارد به هالیت نزدیک شود و او را ورشکست کند که به هدفش خود نیز می رسد.

زمان دقیق پخش فصل جدید سریال سیب ممنوعه

«سیب ممنوعه» یک سریال ترکی پرمخاطب و مهیج عاطفی درام و یکی از بهترین سریال‌های ترکی درحال پخش می‌باشد.حتی بعضا آن را بهترین سریال سوپ اپرا دانسته‌اند.
پخش این سریال از ماه مارس سال ۲۰۱۸ آغاز شده و تاکنون سه فصل از این سریال و مجموعا ۷۴ قسمت تولید و نمایش داده شده بود که متاسفانه تولید فصل چهارم این سریال به خاطر ویروس کرونا در حالت تعلیق قرار گرفت و عوامل سازنده این سریال تحت تاثیر این پاندمی مجبور شدند مدتی کار را تعطیل کنند. آخرین قسمت این سریال، یعنی قسمت ۷۴، بیست و سوم مارس از شبکه فاکس تی وی پخش شد و کار تعطیل شد. فصل اول این سریال ۱۲ قسمت، فصل دوم ۳۵ قسمت و فصل سوم ۲۷ قسمت داشت.
شیوال سام یکی از بازیگران اصلی این سریال که پیش از این هم پستی درمورد این سریال موفق گذاشته بود در بیانیه‌ای اظهار داشت که از اواخر ماه جولای یا ماه آگوست فیلمبردای این سریال از سر گرفته شده است و روند فیلمبرداری ادامه پیدا کرد. ۷ سپتامبر یعنی دیروز قسمت ۷۵ این سریال پخش شد. این سریال عاشقانه درام ترکی هر هفته دوشنبه‌ها از شبکه فاکس تی وی ترکیه پخش می‌شود و هر قسمت حدود ۱۲۰ دقیقه است. فصل چهارم این سریال مجموعا سه قسمت است که یک قسمت آن پخش شد و قسمت‌های ۷۶ و ۷۷ طی دو هفته آینده پخش خواهند شد.
شیوال سام، تالات بولوت و ادا آجه بازیگران اصلی فصل چهارم این سریال هستند.
در قسمت ۷۵ این سریال می‌بینید که هالیت قدرت قبلی‌اش را دوباره به دست می‌اورد و همه با خرسندی به او خوش‌امد می گویند و خانواده آرگون به شکل روزهای قدیم‌شان برمی‌گردند. هدف هالیت این این که دوباره ییلدیز را به دست بیاورد چراکه ییلدیز در تمام روزهای سخت و دشوار زندگی در کنارش بوده و از او حمایت کرده و دوست دارد دوباره با او ازدواج کند. اما ییلیدز به خاطر کریم گیج و مبهوت شده و نمی‌داند که باید چکار کند اما باید به سرعت درست‌ترین تصمیم را بگیرد.
ساعت پخش سریال سیب ممنوعه: ساعت ۸ شب هر دوشنبه

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا